Varhaisultra

ginessa

Kommentoinnin ninja
Noniin,onko kukaan varaillut aikaa varhaisultraan tai aikooko ylipäänsä mennä?

Oishan se kiva emoticon
 
taidan varhaisultraan varailla ajan ens viikolla, en malta odottaa että saan jotain infoa masuasukistaemoticon
 
Oishan se kiva mut taitaa jäädä meillä käymättä. Muutenkin tätä hässäkkää tässä niin ei onneksi ole aikaa enää semmosiin ;) Helpotus! Vaikka mieli tekis kyllä. Meillä ekassa neuvolassa ultrataan että siellä varmasti joku olelee ja sydän pamppailee joten 3.3 näen vilaukselta pikkuisen :)
 
Kuulin että meiän paikkakunnalla kaupunki on ainakin aiemmin tarjonnut varhaisultran. Joten jos pääsen siihen ilmaiseksi niin menen ehdottomasti!! Jos sitä taas ei automaattisesti saa niin sit harkitsen, riippuu siitä kuinka pitkälle se eka ultra menis.. :)
Mutta tämä selvinnee ensi viikon torstaina kun on eka neuvola<3
 
Minä kävin tänään varhaisultrassa paikallisessa päivystyksessä. Tosin sen vuoksi, kun lääkäri epäili kohdun ulkopuolista raskautta. Onneksi näin ei kuitenkaan ollut, vaan kohdusta löytyi yksi sykkivä sydän ihan oikeasta paikasta. emoticon  Kirjottelin tästä päivystysreissusta enemmän tuonne toiseen ketjuun, joten en jaksa tähän samaa tarinaa uudelleen kirjottaa. :D
 
Hip hey ja ihunaa ystävänpäivää mamuskat <3

Tää varasi tänä aamuna tuonne varhaisultraan ajan  ja sainkin heti samalle päivälleemoticon

vähän kyllä jännittää  näkyykö syke varmasti jo,
mutta saa ainakin selvyyden onko pikku papu oikeassa osoitteessaemoticon
 
Juu Myrsky, äkkiä raportoimaan sieltä sitten!!! :D met täällä emmä pysy housuissamma! :D:D
 
Huomenta mammatemoticon

Tää mami ei meninaa pysyä nahoissaan.....
kävin eilen siis siellä ultrassa, tässä lainaus lääkärin tekstistä.


....kohdunsisäinen raskaus, 1 pieni alkion hahmo 3,8mm, joka vastaa 6+1 (+-2) Selvä sydämen syke erottuu emoticon


Wauh olen niin onneni kukkuloilla, olipa ihania ystävänpäivä uutisia.emoticon
 
voi kiitos kiitos..onhan tässä oma pää ihan pyörryksissä,
tuplavaunuja nyt sitten ostamaan Hugolle ja tulevalle vaaville <3emoticon
 
IHANIA UUTISIA Myrsky!!! Tuli niin HYVÄ fiilis kun luin tuon lääkärin lausunnon..!!! emoticon IIKS!!:)
 
Myrsky, millaisia tupliksia oot aatellu?
Vierekkäin vai peräkanaa?

Mä en oikeen tiiä millaset mut tietty noi nukkuu ulkona päikkärit..jotta niiden täytyis olla sellaiset....
Katteltiin emmaljungia ..on aika leveet.. mut onhan se hyvä että tenavilla ois kelpo olla ja mennä :)
 
Mie pääsen maanantaina neuvolalääkärille ja siellä tehdään varhaisultraus...emoticon  Ja siis maksuton. :)

Olen ihan pähkinöinä...!! Näin pian pääsen vielä!! Toivottavasti isi pääsee mukaan eikä joudu töihin. <3
En malta oottaa...<3
 
http://aijaa.com/v.php?i=003877558846.jpg

Latasin katsottavaksi ultrakuvan meiän pullanmurusta... Siellä se onemoticon
Aika pieni vielä, 6,9mm. Ja hieman "suttuinen" kuva sattu tulemaan, monitorilla tietyssä asennossa se jopa muistutti jo katkarapua mutta tuossa se on pikemminkin vain pieni papana..:) thih<3
 
täällä juuri kotiuduttu varhaisultrasta.

"kohdussa raskaus, yksi sikiö. CRL 12,4mm (7+4). Sydänsyke säännöllinen".

i love.
 
Olen ihan uusi foorumilla. Kävin viime torstaina varhaisultrassa kun täytyi tarkistaa laskettuaika kun siinä saattoi olla kuukaudenkin ero oikeaan ja niinhän siinä oli. Ensin la oli 15.9. mutta nyt se on 13.10.
Alkio oli sentin pituinen  ja  kuvassa  näkyi vain epämääräinen syherö :).

Tää on mun  ensimmäinen joten kaikki on  ihan vierasta..
 
Takaisin
Top