Varhaisultra

Olive

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Tammikuiset 2023
Helmikuiset 2023
Aiotteko mennä varhaisultraan yksityiselle?

Me käytiin ekasta ja se oli kyllä kiva. Täytyy kaivella koska käytiin, mutta muistaakseni joskus 6+ jotain.

Mä en käyny ekasta ja tuskin varmaan nyttenkään, vaikka tokihan se tuntu kauheen pitkältä ajalta odottaa niptiin🤭 maksais meidän paikkakunnalla 200-300€ ni vähän turhan kallista puuhaa😬

Mä en käyny ekasta ja tuskin varmaan nyttenkään, vaikka tokihan se tuntu kauheen pitkältä ajalta odottaa niptiin🤭 maksais meidän paikkakunnalla 200-300€ ni vähän turhan kallista puuhaa😬

Ai saako teillä NIPTin kunnallisella?

Meillä maksaa 94€ tossa lähimmässä paikassa.

Juu saa, kuuluu kaikille😊

No siellä toi varhaisultra ei ihan nii hullunhintanen sentään oo😄

Niin ne on tainnut alkaa yleistymään kyllä, että NIPTiä tarjotaan jollain alueilla kaikille. Olispa kiva itsellekin 😮‍💨

Edit. Mä siis Keusoten alueella, ja ainakin Helsingissä ja Länsi Uudellamaalla tarjotaan, mut ilmeisesti meidän alueella ei sitten vielä.

Ois kyllä hienoa kokea tuo kyllä itsekin😍 mut joo ei kyllä lompakko oikein salli🤭

Joo on kyllä kallis tuo 200-300€. Ei esikoisen aikaan ollut mun mielestä noin kallis kun mitä nyt meillä eli sen 94€, olisko ollut jotain 70-80€ tienoilla. Sen verran löysin vanhoista viesteistä että esikoisen aikaan eli 4v sit keskiraskauden ultra oli ton 94€, ja nyt se on 104€z

Mä googlailin vähän ja löysin siskon paikkakunnalta noin satasella varhaisultran 🙈 Nyt vähän jo houkuttais mennä. Pitää kattoa lähempänä jos siellä on vapaita aikoja.

Millä raskausviikoilla te muut suunnittelitte menevänne?

Mä googlailin vähän ja löysin siskon paikkakunnalta noin satasella varhaisultran 🙈 Nyt vähän jo houkuttais mennä. Pitää kattoa lähempänä jos siellä on vapaita aikoja.

Millä raskausviikoilla te muut suunnittelitte menevänne?

Esikoisesta mentiin 6+6. Nyt varmaan menisin siinä 7+ viikolla, mutta en ole tosiaan vielä päättänyt menenkö kun tässä on nyt aika paljon kaikkea muutakin mietittävänä 😮‍💨

Mä kävin varhaisultrassa esikoisesta 6+1. Se oli ihan tooosi aikaisin, mutta se klinikka oli just menossa joululoman ajaksi kiinni, niin oli pakko käydä tai odottaa monta viikkoa, enkä tietenkään jännitykseltäni malttanut odottaa 😂 Syke kuitenkin näkyi jo onneksi! Tällä kertaa ultra on varattu viikoille 7+2.

Tehdäänkö näistäkin listaa?

Varhaisultra

20.8. orvokkii (7+2)

Listalle peukku! Mä en tiedä vielä menisinkö, haluaisin kyllä… Ehkä varaan varmuuden vuoksi ajan ja perun jos tarve.

Katselin eilen näitä aikoja. Aika pian tarvis varata jos haluaa tohon 6+5 ja 8+0 viikkojen välille osua. Täytyy vielä pohtia hetki mutta ei turhan pitkään kannata viivyttää 😅

Huhhuh!!! Jää kyllä varhaisultrat meiltä ainakin tekemättä.😨

"Tutkimuksen hinta on alk. 347,30 € ja se muodostuu gynekologin 30 minuutin vastaanottokäynnin hinnasta, palvelumaksusta, Kanta-maksusta ja ultraäänitutkimuksesta."

Siis mitä?!

Huhhuh!!! Jää kyllä varhaisultrat meiltä ainakin tekemättä.😨

"Tutkimuksen hinta on alk. 347,30 € ja se muodostuu gynekologin 30 minuutin vastaanottokäynnin hinnasta, palvelumaksusta, Kanta-maksusta ja ultraäänitutkimuksesta."

Siis mitä?!
Jos lähellä on joku paikkakunta mistä sais kätilön tekemänä, niin ne on yleensä n. 100e kieppeillä. Tulee paljon halvemmaksi matkakustannuksineen, ku noi lääkärikeskukset.

Perhe-Arte ja Kaunis Odotus, kurkatkaa löytyykö jompaa kumpaa läheltä! Näissä varhaisultra noin 90€

Takaisin