Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Luulen että täällä palstalla korostuu ehkä sellaiset joilla esim menetyksiä taustalla ja nää jutut mietityttää enemmän syystä tai toisesta ja puhutaan paljon varhaisultrista. Musta tuntuu että irl kukaan mun tuttavista ei ole käynyt paitsi yksi jolla myös keskenemeno ollut. Eihän sitä tarvii missään nimessä jos ei koe tarpeellisesksi, mun asuinpaikkakunnalla se on myös niin järkyttävän kallis että jos ei kuuluisi tähän hoitoprotokollaan niin varmaan vaan kitkuttelisin nt-ultraan.Käykö kaikki nykyään varhaisultrassa, vaikka ei kuuluisi oman alueen palveluihin vai kuvittelenko vain?En jotenkin osaa päättää, että haluaako käydä yksityisellä vai ei. Tai sitten oon vaan huoleton.
Kätilön tekemä n. 90e ja esim Terveystalolla lääkärin tekemä näytti olevan 350e. On kyllä tosi suolainen jos ei omalla paikkakunnalla ole noita kätilön/hoitajan tekemiäPaljon se maksaa käydä yksityisellä?????
Osaako joku suositella pkseudulta yksityistä. Tekis mieli käydä kurkistamassa. Tämä on todennnäköisesti minun viimeinen raskaus jos siis kaikki päätyy hyvin ja lapsi syntyy.
kaunisodotus.fi
Kiitos![]()
Kätilön palvelut raskauden eri vaiheissa - Kaunis odotus
Meiltä saat kätilön palvelut lämmöllä ja kiireettömästi kaikissa raskauden vaiheissa. 3D/4D ultraäänitutkimuksista kuvat ja videot mukaan.kaunisodotus.fi
Joskus vuosia sitten kävin Kauniissa odotuksessa.Itse olen miettinyt käyväni varhaisultrassa pk-seudulla. Punnailen Kaunis odotuksen ja Perhe-Arten välillä. Onko jollain kokemuksia jommasta kummasta?