Varhaisultra

Käykö kaikki nykyään varhaisultrassa, vaikka ei kuuluisi oman alueen palveluihin vai kuvittelenko vain? 🤔 En jotenkin osaa päättää, että haluaako käydä yksityisellä vai ei. Tai sitten oon vaan huoleton.

Käykö kaikki nykyään varhaisultrassa, vaikka ei kuuluisi oman alueen palveluihin vai kuvittelenko vain? 🤔 En jotenkin osaa päättää, että haluaako käydä yksityisellä vai ei. Tai sitten oon vaan huoleton.
Luulen että täällä palstalla korostuu ehkä sellaiset joilla esim menetyksiä taustalla ja nää jutut mietityttää enemmän syystä tai toisesta ja puhutaan paljon varhaisultrista. Musta tuntuu että irl kukaan mun tuttavista ei ole käynyt paitsi yksi jolla myös keskenemeno ollut. Eihän sitä tarvii missään nimessä jos ei koe tarpeellisesksi, mun asuinpaikkakunnalla se on myös niin järkyttävän kallis että jos ei kuuluisi tähän hoitoprotokollaan niin varmaan vaan kitkuttelisin nt-ultraan.

Paljon se maksaa käydä yksityisellä?????
Kätilön tekemä n. 90e ja esim Terveystalolla lääkärin tekemä näytti olevan 350e. On kyllä tosi suolainen jos ei omalla paikkakunnalla ole noita kätilön/hoitajan tekemiä 🫣

Meillä on varhaisultra kahden viikon päästä, sillon on7+1. IVF raskaus niin kuuluu asiaan. Tiedän kyllä itseni ja neuroottisuuteni, että varmasti olisin omakustanteisesti mennyt varhaisultraan jos olisi ollut luomulapsi 😅

Meille myös varhaisultra luvassa, kun riskiraskaus. Tässä odottelen koska klinikalta tulee ilmoitus ajanvarauksesta. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Jos ei kuuluisi, luultavasti kaivaisin kuvetta ja kävisin yksityisellä, vaikkei meillä hirveästi ylimääräistä olekaan. Hermostuttaa keskenmenon puolesta enkä uskalla oikein kertoa laajemmin ennen kuin saan varmistuksen että siellä jotain tosiaan on.

Osaako joku suositella pkseudulta yksityistä. Tekis mieli käydä kurkistamassa. Tämä on todennnäköisesti minun viimeinen raskaus jos siis kaikki päätyy hyvin ja lapsi syntyy.

Täällä meillä neuvolassa on ultralaite jolla edellisessä raskaudessa kurkittiin pikkuisen meininkejä jokaisella käynnillä 🥹❤️ Soittelen tänään neuvolaan niin kuulee mihinkä menee eka käynnin ajankohta ja joko silloin vois myös ultrata ❤️

Täällä hoitoalkuinen raskaus, 4.oi+inseminaatio toi plussan, tästä syystä myös varhaisultra varattiin. Käytiin vu:ssa eilen, jossa näkyi pieni, hieman papua muistuttava kaveri sykkeen kera 🥹❤️ la tarkentuikin 27.2. -> 1.3.

Alkanut tässä ehkä selviytyä, että tällä hetkellä tuntuu että ei taideta mennä varhaisultraan. Mutta tää nyt voi tässä muuttua vielä monesti 🤭

Itse olen miettinyt käyväni varhaisultrassa pk-seudulla. Punnailen Kaunis odotuksen ja Perhe-Arten välillä. Onko jollain kokemuksia jommasta kummasta?

Takaisin