Varhaisultra

rrro

Näppärä viestien naputtelija
Marraskuiset 2024
Mitä ajatuksia herättää?
Mä nyt menin malttamattomana varaamaan meille yksityiseltä ajan. Ajattelin, että saahan sen sitten peruutettua jos käykin jotain.

21.2 rrro (7+4)

Ehdottomasti täytyy päästä! Meillä nyt hoitoalkuinen, joten tämä hoidetaan vielä sitä kautta. Jos menee tosi pitkälle tai sen jälkeen ennen nt-ultrassa on pitkä aika, niin taidetaan mennä vielä toiseen.

Voisko tähän tehdä sellaisen samantyylisen listan kuin lasketusta ajasta? Aina seuraava kopio edellisen ja lisää oman ajan ja nimen?

Mä sain ajan vasta 6.3. 😐olisi ollut myös viikkoa aiemmin mutta se oli ainoa päivä kun on töissä palaveri mistä en voi olla poissa. Toisaalta olisi kiva saada nopeammin varmistus että kaikki ok, toisaalta on myös ihan rento olo ja tuntuu että aika menee nopeasti kun on tuo taapero tuossa maadoittamassa 😁 eli näillä mennään

Mulla ultra 24.2. Pitkät kolme viikkoa, mutta todennäköisesti odotellaan kyllä siihen. Siinä viikkoja onkin 7+5 /7+6. Sairaala siis sanoi lan 7.10., mutta inssi ja vois kuitenkin oli 15.1. Mun laskujen mukaan olisi siis 8.10. No se varmaan varmistuu sitten koon mukaan. Mutta silloin jo pieni on enemmän kuin vain sykkivä piste.

Takaisin