JapanissaMissäs maassa on näin tehokas raskauden seuranta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JapanissaMissäs maassa on näin tehokas raskauden seuranta?
Hienoa! Siellä ei taida liikaa syntyä lapsia niin näemmä pidetään hoitoa tärkeänäJapanissa![]()
Paljon tsemppiä huomiseenJännittää huominen aivan älyttömästisain onneks lapsenvahdin ja siirsin ajan heti aamuun nii ei tarvii aamusta kauaa jännätä
KiitosPaljon tsemppiä huomiseentoivottavasti kaikki on siellä hyvin
![]()
Olipa nyt huonoja uutisia, oon niin pahoillani!Mulla valitettavasti uusintaultrassa tänään todettiin keskeytyny keskenmenooli lopettanut kasvun melkein heti edellisen ultran jälkeen, vastasi 7+1 eikä sykettä näkynyt.. toivoisin että tulisi spontaanisti ulos ettei tarvis tyhjennykseen mennä
Mä oon niin pahoillaniMulla valitettavasti uusintaultrassa tänään todettiin keskeytyny keskenmenooli lopettanut kasvun melkein heti edellisen ultran jälkeen, vastasi 7+1 eikä sykettä näkynyt.. toivoisin että tulisi spontaanisti ulos ettei tarvis tyhjennykseen mennä
OsanottoMulla valitettavasti uusintaultrassa tänään todettiin keskeytyny keskenmenooli lopettanut kasvun melkein heti edellisen ultran jälkeen, vastasi 7+1 eikä sykettä näkynyt.. toivoisin että tulisi spontaanisti ulos ettei tarvis tyhjennykseen mennä
Eikä, oon niin pahoillaniMulla valitettavasti uusintaultrassa tänään todettiin keskeytyny keskenmenooli lopettanut kasvun melkein heti edellisen ultran jälkeen, vastasi 7+1 eikä sykettä näkynyt.. toivoisin että tulisi spontaanisti ulos ettei tarvis tyhjennykseen mennä
Voi kuinka surullista, olen pahoillaniMulla valitettavasti uusintaultrassa tänään todettiin keskeytyny keskenmenooli lopettanut kasvun melkein heti edellisen ultran jälkeen, vastasi 7+1 eikä sykettä näkynyt.. toivoisin että tulisi spontaanisti ulos ettei tarvis tyhjennykseen mennä
Olen tosi pahoillaniMulla valitettavasti uusintaultrassa tänään todettiin keskeytyny keskenmenooli lopettanut kasvun melkein heti edellisen ultran jälkeen, vastasi 7+1 eikä sykettä näkynyt.. toivoisin että tulisi spontaanisti ulos ettei tarvis tyhjennykseen mennä
Voi ei, oon tosi pahoillani.Mulla valitettavasti uusintaultrassa tänään todettiin keskeytyny keskenmenooli lopettanut kasvun melkein heti edellisen ultran jälkeen, vastasi 7+1 eikä sykettä näkynyt.. toivoisin että tulisi spontaanisti ulos ettei tarvis tyhjennykseen mennä
Olen niin pahoillaniMulla valitettavasti uusintaultrassa tänään todettiin keskeytyny keskenmenooli lopettanut kasvun melkein heti edellisen ultran jälkeen, vastasi 7+1 eikä sykettä näkynyt.. toivoisin että tulisi spontaanisti ulos ettei tarvis tyhjennykseen mennä
Oon niin pahoillaniMulla valitettavasti uusintaultrassa tänään todettiin keskeytyny keskenmenooli lopettanut kasvun melkein heti edellisen ultran jälkeen, vastasi 7+1 eikä sykettä näkynyt.. toivoisin että tulisi spontaanisti ulos ettei tarvis tyhjennykseen mennä