Varhaisultra

Ranskanperuna

Puuhakas puhuja
Marraskuiset 2024
Huhtikuiset 2026
Vapaata keskustelua varhaisultrasta ☺️

Halukkaat voivat liittyä myös listaukseen tulevista/menneistä varhaisultra-ajoista ja kertoa ultrakuulumisistaan täällä 🥰

Mites aiotteko mennä varhaisultraan?

Mun on suorastaan pakko oman mielenrauhan takia 🥲 Ajattelin varata aikaa johonkin RV 7+0 tienoille, kunhan ensin tää viikko ois taputeltu ja edes 5+0 täynnä.. 🙈

Minä oon varannu jo vu-ajan 16.8 eli silloin 6+6🤭
En ymmärrä miten kukaan voi odottaa ekaan viralliseen ultraan, kun jos silloin onkin esim tuulimuna tai jokin muu huonosti, niin olet ollut niin kauan ”turhaan” raskaana🫠
Varsinkin kun omalle siskolle todettiin nyt pari vk sitten tuulimuna varhaisultrassa.

En ymmärrä miten kukaan voi odottaa ekaan viralliseen ultraan, kun jos silloin onkin esim tuulimuna tai jokin muu huonosti, niin olet ollut niin kauan ”turhaan” raskaana🫠
Varsinkin kun omalle siskolle todettiin nyt pari vk sitten tuulimuna varhaisultrassa.
Joo. Mullakin on yks tuulimunaraskaus taustalla, millä ei ollu aikomustakaan tulla itsestään ulos.. 🥴 Nii "luojan kiitos" kävin vu, jossa se todettiin ja sain lähetteen sairaalalle ja lopulta lääkkeet tyhjennykseen. Ois ollu kyl kurja edetä sinne nt-ultraan asti just ns.turhaan 😐

Osasko sun sisko epäillä tuulimunaa vai tuliko yllärinä? Oliko ollut raskausoireita tai tummeniko esim.raskaustestit normisti?

Niin ja mulla ois aikomuksena varata tolle samalle päivälle vu, kun pitää lähtee toiselle paikkakunnalle, niin vklp itseasiassa ainoa mahis toteuttaa 😄👌

Joo. Mullakin on yks tuulimunaraskaus taustalla, millä ei ollu aikomustakaan tulla itsestään ulos.. 🥴 Nii "luojan kiitos" kävin vu, jossa se todettiin ja sain lähetteen sairaalalle ja lopulta lääkkeet tyhjennykseen. Ois ollu kyl kurja edetä sinne nt-ultraan asti just ns.turhaan 😐

Osasko sun sisko epäillä tuulimunaa vai tuliko yllärinä? Oliko ollut raskausoireita tai tummeniko esim.raskaustestit normisti?
Onneksi oot käyny ja selvisi hyvissä ajoin!

Ei osannut, koska oli aivan normaalit raskausoireet ja viivat tummeni myös normisti. Oli erittäin suuri järkytys, etenkin kun eka plussa 5 yritysvuoden jälkeen🥺

Onneksi oot käyny ja selvisi hyvissä ajoin!

Ei osannut, koska oli aivan normaalit raskausoireet ja viivat tummeni myös normisti. Oli erittäin suuri järkytys, etenkin kun eka plussa 5 yritysvuoden jälkeen🥺
Eikä.. niin ikävä juttu kaiken kaikkiaan 😞

Mulla tosiaan oli tiputteluvuotoa siitä asti, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa aina rv7 asti (ja sit se yhtäkkiä loppu). Siksi tajusinkin tehdä raskaustestin vasta rv6 alussa, jolloin viiva kyl tuli, mut ei läheskään niin vahvana kuin esikoisesta (ja vielä paljon paljon aiemmin). Lisäks etovaa oloa oli alkuun vaan muutama päivä ja sit se hävis ihan kokonaan. Rinnatkin oli vaan aavistuksen hellät, kun onnistuneessa raskaudesta kipeytyvät kunnolla jo aikaseen. Se mua vähän hirvittääkin tän huhtikuinen kohdalla, kun tissit edelleen ihan normit ilman mitään tuntemuksia 😶

Summasummarum tuulimunaraskaus oli omalla kohdalla "normi raskauteen" verrattuna erittäin vähäoireinen + tiputteluvuotoa.

Mä vähän katson mennäänkö varhaisultraan. Tavallaan haluisin just käydä varmistamassa, että kaikki ok. Olen itse alalla vielä töissä niin ehkä tieto lisää tuskaa tyylisesti🙈mutta kun itse olen tietty vanhempainvapaa rahoilla vielä niin miehen rahoilla elellään niin ehkä tää on nyt sit miehestä kii😂🤞🏼

Eikä.. niin ikävä juttu kaiken kaikkiaan 😞

Mulla tosiaan oli tiputteluvuotoa siitä asti, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa aina rv7 asti (ja sit se yhtäkkiä loppu). Siksi tajusinkin tehdä raskaustestin vasta rv6 alussa, jolloin viiva kyl tuli, mut ei läheskään niin vahvana kuin esikoisesta (ja vielä paljon paljon aiemmin). Lisäks etovaa oloa oli alkuun vaan muutama päivä ja sit se hävis ihan kokonaan. Rinnatkin oli vaan aavistuksen hellät, kun onnistuneessa raskaudesta kipeytyvät kunnolla jo aikaseen. Se mua vähän hirvittääkin tän huhtikuinen kohdalla, kun tissit edelleen ihan normit ilman mitään tuntemuksia 😶

Summasummarum tuulimunaraskaus oli omalla kohdalla "normi raskauteen" verrattuna erittäin vähäoireinen + tiputteluvuotoa.
Tuohon rintojen tuntemuksiin kommentoitava sen verran, että mulla esikoisen alkuraskaudessa oli rinnat vaihtelevasti arat. Nyt ei _mitään_ normaalista poikkeavaa. Uskon ehkä imetyksen vaikuttaneen asiaan ja se, että jokaisessa raskaudessa voi olla hieman erioireita. En siis olisi sinuna huolissaan!

Esikoisesta kävin, mut sillon rahatilanne oli vielä vähän eri🙈 noh mut ainakin täällä helsingissä saa nykyään ilmaiseksi nipt-seulonnan🤩

VARHAISULTRA-AJAT
(Kopioi aina uusin päivitetty lista ettei kenenkään nimi tipu kyydistä. Ajat laitetaan päivämääräjärjestykseen lähimmästä kauimpaan ☺️)

Tulevat:
16.8. Ranskanperuna (7+0)

Menneet:

Muokattu viimeksi:
VARHAISULTRA-AJAT
(Kopioi aina uusin päivitetty lista ettei kenenkään nimi tipu kyydistä. Ajat laitetaan päivämääräjärjestykseen lähimmästä kauimpaan ☺️)

Tulevat:
16.8. IiJa-99 (6+6)

Menneet:

VARHAISULTRA-AJAT

Tulevat:
16.8. IiJa-99 (6+6)
21.8. Haaveilua96 (6+6)

Menneet:

Muokattu viimeksi:
VARHAISULTRA-AJAT

Tulevat:
16.8. IiJa-99 (6+6)
21.8. Haaveilua96 (6+6)
26.8. Pogo (7+2)

Menneet:

Takaisin