Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ihanaa onnea!Varhaisultrassa käyty, pieni vastasi kooltaan 6+1 ja sykekin sieltä löytyi. Helpottunut ja onnellinen olo.![]()
Jee, sielläkin saatu ihania uutisia!Varhaisultrassa käyty, pieni vastasi kooltaan 6+1 ja sykekin sieltä löytyi. Helpottunut ja onnellinen olo.![]()
Onnea!Varhaisultrassa käyty, pieni vastasi kooltaan 6+1 ja sykekin sieltä löytyi. Helpottunut ja onnellinen olo.![]()
Moikka, mulla synty -23 lapsi pakastealkion siirrosta. Mulla nousi hitaasti hcg. Jouduin käydä mittaamassa sen 3 kertaa verikokeilla kun epäilivät kohdun ulkoista. Ultrassa oli muutaman päivän pienempi siirtoon nähden mut tosiaan terve lapsi siitä syntyi. Eli voi kaikki hyvinkin mennäOnnea kaikille hyviä uutisia saaneille!Kerronpa tänne omankin uutisen. 26.5 alkionsiirto (5pvn ikäinen, lahjamunasoluhoidoilla tehty) ja tänään kävin jo varhaisultrassa koska hcg-arvot nousivat hitaasti > pieni epäillys kohdunulkoisesta. No siellä se pikkuinen olikin kohdussa ja syke oli vahva
mutta joudun vielä ensiviikolla uudestaan ultraan, koska oli vielä pieni. Arvioi noin pari päivää pienemmäksi. Onko kokemuksia tällaisistä viiveistä hoitoalkuisissa? Kunnon jännitys ollut päällä ja oireita kokoajan kuulostellen. Ensimmäinen kyseessä, niin ei ole mitään kokemuksia mistään
Mulla ei ole ollut hoitoalkuisia raskauksia, mutta sekä esikoisen että kuopuksen raskauksissa alkiot on varhaisultrassa mitattu pari päivää pienemmiksi suhteessa siihen, mitä ovat sitten myöhemmin nt-ultrassa olleet. Monelta lääkäriltä ja kätilöltä olen kuullut pienten mittavirheiden olevan todella yleisiä varhaisissa ultrissa. Alkio on niin pieni, että joku millinkin virhe mitassa voi vaikuttaa useita päiviä.Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille!Kerronpa tänne omankin uutisen. 26.5 alkionsiirto (5pvn ikäinen, lahjamunasoluhoidoilla tehty) ja tänään kävin jo varhaisultrassa koska hcg-arvot nousivat hitaasti > pieni epäillys kohdunulkoisesta. No siellä se pikkuinen olikin kohdussa ja syke oli vahva
mutta joudun vielä ensiviikolla uudestaan ultraan, koska oli vielä pieni. Arvioi noin pari päivää pienemmäksi. Onko kokemuksia tällaisistä viiveistä hoitoalkuisissa? Kunnon jännitys ollut päällä ja oireita kokoajan kuulostellen. Ensimmäinen kyseessä, niin ei ole mitään kokemuksia mistään
Onnittelut! Vahva syke kuulostaa hyvältä.Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille!Kerronpa tänne omankin uutisen. 26.5 alkionsiirto (5pvn ikäinen, lahjamunasoluhoidoilla tehty) ja tänään kävin jo varhaisultrassa koska hcg-arvot nousivat hitaasti > pieni epäillys kohdunulkoisesta. No siellä se pikkuinen olikin kohdussa ja syke oli vahva
Ihan mahtavaa, onnea!Täällä kaikki hienosti. Hyvä syke ja koko vastasi viikkoja.Hetken mielenrauhaa saatu.
![]()
Mun tietääkseni ei saa mitä oon lukenu keskusteluja.Helsinkiläiset, onko teillä tietoa saako NIPT-testin tulosten mukana tietää sukupuolen?
Muistelen, että edellisen raskauden aikaan Turun seudulla tarjottiin NIPT kaikille odottajille ja siinä odottajille ei kerrottu sukupuolta (oisko sukupuolesta johtuvien aborttien välttämiseksi?).
Musta oli tosi kiva tietää biologinen sukupuoli jo tuossa vaiheessa, mutta on aika kallista mennä yksityiselle ylimääräiseen testiin vain sukupuolen selvittämiseksi.