Samoin meillä esikoisen ajalta tuttu paikka, yhden kätilön pitämä ultra vastaanotto. Ar ultrat 89€, ja sit myöhemmillä viikoilla kun enemmän rakenteita niin 109€. Kannattaa lähimmästä isosta kaupungista kyllä näitä kätilöpalveluita haravoida 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huh! Luulisi että halvemmallakin tosiaan pääsisi. Mä kävin Perhe-Artella ja se oli 86e, niillä on toimipiste ainakin Tampereella ja Helsingissä.Mä en oo vielä päättänyt, oonks menossa ar vai onks sit vasta ntse n. 350 e on aika suolainen hinta
esikoista odottaessa käytiin ja se oli tosi kiva ja toi mielenrauhaa, mut nyt kuitenkin mietin, pärjäiskö ilman.
Tsemppiä teilleTulevat:
22.4. Adventurous 7+5
25.4. Pepino 6+5
28.4. MrsAmyP 7+0
29.4. Brave 6+5
30.4. Hemuli13 7+4
2.5. Evli 7+4
2.5. Ktata 8+5
5.5. Bianca-83 9+1
5.5. minttutuuli 6+5
5.5. silkkipakastin 6+?
6.5 Litenmy ?
13.5. Betta 7+6
19.5. Kevät2025 8+3
Menneet:
15.4. Muumimamma40
16.4. Meewwi
22.4. harakka89
22.4 Litenmy 6+5
22.4. crane
Varhaisultra takana. Viikot piti olla 6+3 mut olikin 5+?. (5+6 mitattiin mut ei ihan varma)
Siellä sanottiin että ei oo mitään syytä huolestua et todennäköisesti hedelmöitys on vaan tapahtunut luultua myöhemmin. Sykettä ei kuulunut mutta sekin kuulemma normaalia että ei vielä kuulukaan olla. Kovasti vakuuteltiin että kaikki hyvin ja että ei mitään huolta, mulla kuitenkin heti kotiin tultua meinaa lähteä ajatukset laukalle ja kehittelen jo kauhukuvia siitä että on mennyt kesken ja siksi on luultua pienempi. Yritän nyt kuitenkin pysyä rauhallisena ja ajatella sen niin että tuli vaan käytyä ns. liian aikaisin ultrassa. Ens viikon lopulle suositeltiin uutta ultraa jos haluaa kuulla sykkeen eli sillon oon menossa, aika tuskaa odotella sinne asti mutta koitan olla panikoimatta.![]()
KiitosTsemppiä teilletosi samanlainen tilanne kun meillä nyt