Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kannattaa ehdottomasti mennä, jos yhtään mietityttää! Mulla ei ole edes mitään "terveyssyytä", vaan haluan vain nähdä, onko siellä kohdun sisällä kaikki kunnossa.Hei,
sitä tässä pohdin menisinkö. Miulla siis ollu vasemmassa munasarjassa useamman vuoden kysta. Tän takii jotenkin haluisin mennä. Plussasin 27.2, sillon sanoi testi että raskaana 2-3 viikkoa. Ja siis oon 41 vuotias ja otin kierukan pois 3.1. Yhdet menkat ehti olla. Ja ennen kierukkaa oli säännöllinen kierto. Sen aiemman säännöllisyyden perusteella nyt ois sit 5+2. Mutta jotenkin tunsin olevinaan :D ovulaation päivää aiemmin.
En siis oo viellä varannut, kun pohdin milloin varaisin ja varaisinko, eihän tää todelliseksi ennen muutu. Ainut oire mitä oikeestaan on, niin iltaisin hirveet kylmät väreet.
mut millonhan kannattas mennä sitten, kun tuosta kierrosta ei nyt niin varmuutta ole.Kannattaa ehdottomasti mennä, jos yhtään mietityttää! Mulla ei ole edes mitään "terveyssyytä", vaan haluan vain nähdä, onko siellä kohdun sisällä kaikki kunnossa.Esikoisesta kävin myös, ja käynti antoi kyllä paljon mielenrauhaa.
Soita sinne minne menisit ultraan ja kysy mikä olisi sopiva aikamut millonhan kannattas mennä sitten, kun tuosta kierrosta ei nyt niin varmuutta ole.
Miun aiemmat pojat on syntyny 2005 ja 2007 joten aika hyvin saa tän raskausajan elää niin kuin ei ois ikinä ollukkaan raskaana :D
Saitko sä siis keskenmenon nyt vai tarkoitatko aiempaa raskautta? Anteeksi, en ihan ymmärtänytTulevat:
valkyrie, 27.3. 7+2
bluebe 27.3. 7+3
Jokkuu 18.3 6+2
Menneet:
Mä sain keskenmenon ja OI-hoitojen takia kunnalliselle varhaisultran ja se on jo 6+2 (neuvolan laskujen mukaan 6+4).
Okei! Hyvä, että nyt on kaikki hyvin, ja hienoa et sait ultra-ajan@bluebe Oho, epäselvästi olin laittanut. Sain siis kesällä keskenmenon ja sen takia sain kunnalliselta nyt varhaisultraan ajan.