Varhaisultra

Mä varasin eka varhaisultran 7+0, mutta aikaistin sen sitten 6+5 kun syke pitäisi kuitenkin näkyä jo silloin jos on näkyäkseen.

Torstaina ollaan menossa! :Grimacing Face:. Silloin 7+5. Täällä edullisemmassa paikassa toive, että tullaan vastan aikasintaan viikolla 7 ja tuo oli nyt ainoa, mihin sai aikataulut osumaan. Kaikissa raskauksissa ollaan käyty, tosin 1. raskaudessa pääsin opiskelijaterveydenhuollon kautta, mutta nykyään sitä lystiä ei enää ole. Tai siis on terveydenhuolto, mutta ei enää omaa ultraa. En kestäisi henkisesti odottaa sinne 12 viikolle tietoa siitä, että onko ketään kyydissä tai onko kehitys lakannut. Toki kehitys voi lakata ultrankin jälkeen, mutta ainakin väliaikaisen rauhan saa. Meillä päin on myös tuollainen edullisempi ultra, toki kätilön tekemänä se on aika suppea, mutta se syke siinä nyt on tärkein tietenkin.

Mille viikoille varasit? Täällä mietinnässä uskaltaisko varata 6+5 vai vasta 7+ jotain🤔
Mulla pitäs olla sillon 7+0 en oo kyllä mitenkään varma koska mun kierto on temppuillu jotenki oudosti 😅 en uskaltanut ottaa edelliselle viikolle kun toi on maanantai. Jos vaik oliski vähemmän viikkoja...

Mulla pitäs olla sillon 7+0 en oo kyllä mitenkään varma koska mun kierto on temppuillu jotenki oudosti 😅 en uskaltanut ottaa edelliselle viikolle kun toi on maanantai. Jos vaik oliski vähemmän viikkoja...
Joo, onhan se sit varmempi ottaa myöhäisempi aika, jos ei oo ees ihan varma viikoista😬
Mää alan nyt kallistumaan siihen, että taidan huomenna soittaa ja varailla siihen 6+5. Mulla 7+0 tulis täyteen itsenäisyyspäivänä ja 5.12. on pikkujoulut, joita ennen ois ihana saada varmuus🥰

Mul olis huomenna varhaisultra, ja ei yhtään huvittais mennä, kun ei oo yhtään raskaana olo. Niin olen varma, et tulee huonoja uutisia. Parempi tietenkin tietää. Mut hirvittää siltin 😒

Mul olis huomenna varhaisultra, ja ei yhtään huvittais mennä, kun ei oo yhtään raskaana olo. Niin olen varma, et tulee huonoja uutisia. Parempi tietenkin tietää. Mut hirvittää siltin 😒
Mulla oli sama fiilis ennen varhaisultraa. Oireet helpotti muutama päivä ennen ja hävis se tunne että olis raskaana. Pelkäsin niin paljon mennä sinne. Kuitenkin kaikki oli hyvin. Oireet kyllä palas nopsaa sitten. Nyt vasta viikon myöhemmin palautunu se tunne että olis raskaana, eli kai se vähän vaihtelee näin aluksi.

Tsemppiä huomiseen 💕

Varhaisultran jälkeen tuli vähän varmempi olo, mutta nyt taas jännitän huomista lääkärin aikaa jossa ilmeisesti ultrataan myös, pelkään mitä jos jotain käynyt 😔

Mun huonot aavistukset osui oikeaan ja tänään ultrassa tuli huonoja uutisia. Ei vastannut viikkoja ja sydänkin löi liian hitaasti. Sain lähetteen Tyks:iin, jotta tyhjeneminen saatais käynnistettyä 😪
Voi ei oon tosi pahoillani 😭💔

Huomasin toisen kuukauden alta, että varhaisultra-ketjuun oli kerätty päivämääriä ylös ja musta tää oli tosi kiva!
Aikajärjestyksessä päivämäärä, nimimerkki ja mitkä viikot + päivät tällöin oletettavasti olisi

Menneet:

Tulevat:
2.12 Hämäläinen 7+2

HUOM! Kopioithan tämän viimeisimmältä sivulta :folded:

Muokattu viimeksi:
Takaisin