Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. Silloin 7+5. Täällä edullisemmassa paikassa toive, että tullaan vastan aikasintaan viikolla 7 ja tuo oli nyt ainoa, mihin sai aikataulut osumaan. Kaikissa raskauksissa ollaan käyty, tosin 1. raskaudessa pääsin opiskelijaterveydenhuollon kautta, mutta nykyään sitä lystiä ei enää ole. Tai siis on terveydenhuolto, mutta ei enää omaa ultraa. En kestäisi henkisesti odottaa sinne 12 viikolle tietoa siitä, että onko ketään kyydissä tai onko kehitys lakannut. Toki kehitys voi lakata ultrankin jälkeen, mutta ainakin väliaikaisen rauhan saa. Meillä päin on myös tuollainen edullisempi ultra, toki kätilön tekemänä se on aika suppea, mutta se syke siinä nyt on tärkein tietenkin.Mulla pitäs olla sillon 7+0 en oo kyllä mitenkään varma koska mun kierto on temppuillu jotenki oudostiMille viikoille varasit? Täällä mietinnässä uskaltaisko varata 6+5 vai vasta 7+ jotain![]()
Joo, onhan se sit varmempi ottaa myöhäisempi aika, jos ei oo ees ihan varma viikoistaMulla pitäs olla sillon 7+0 en oo kyllä mitenkään varma koska mun kierto on temppuillu jotenki oudostien uskaltanut ottaa edelliselle viikolle kun toi on maanantai. Jos vaik oliski vähemmän viikkoja...
Mulla oli sama fiilis ennen varhaisultraa. Oireet helpotti muutama päivä ennen ja hävis se tunne että olis raskaana. Pelkäsin niin paljon mennä sinne. Kuitenkin kaikki oli hyvin. Oireet kyllä palas nopsaa sitten. Nyt vasta viikon myöhemmin palautunu se tunne että olis raskaana, eli kai se vähän vaihtelee näin aluksi.Mul olis huomenna varhaisultra, ja ei yhtään huvittais mennä, kun ei oo yhtään raskaana olo. Niin olen varma, et tulee huonoja uutisia. Parempi tietenkin tietää. Mut hirvittää siltin![]()
Sama olo…Mul olis huomenna varhaisultra, ja ei yhtään huvittais mennä, kun ei oo yhtään raskaana olo. Niin olen varma, et tulee huonoja uutisia. Parempi tietenkin tietää. Mut hirvittää siltin![]()
Jännittävä päivä tulossa siis monellaMeillä taitaa usealla, ainakin @Palleroinentylleröinen @problemsolved @Piisku ja minulla huomenna ultrat.
Jännittävää ja toivottavasti olisi kaikilla hyviä uutisia.
No nyt pitää selata kellä muulla oli, muistin ihan väärinHups, mulla ei ole![]()
Voi ei oon tosi pahoillaniMun huonot aavistukset osui oikeaan ja tänään ultrassa tuli huonoja uutisia. Ei vastannut viikkoja ja sydänkin löi liian hitaasti. Sain lähetteen Tyks:iin, jotta tyhjeneminen saatais käynnistettyä![]()
Voimia ja halauksiaMun huonot aavistukset osui oikeaan ja tänään ultrassa tuli huonoja uutisia. Ei vastannut viikkoja ja sydänkin löi liian hitaasti. Sain lähetteen Tyks:iin, jotta tyhjeneminen saatais käynnistettyä![]()
Onpa kurja kuulla, halauksia ja voimia sinneMun huonot aavistukset osui oikeaan ja tänään ultrassa tuli huonoja uutisia. Ei vastannut viikkoja ja sydänkin löi liian hitaasti. Sain lähetteen Tyks:iin, jotta tyhjeneminen saatais käynnistettyä![]()