Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla pitäs olla sillon 7+0 en oo kyllä mitenkään varma koska mun kierto on temppuillu jotenki oudosti en uskaltanut ottaa edelliselle viikolle kun toi on maanantai. Jos vaik oliski vähemmän viikkoja...Mille viikoille varasit? Täällä mietinnässä uskaltaisko varata 6+5 vai vasta 7+ jotain
Joo, onhan se sit varmempi ottaa myöhäisempi aika, jos ei oo ees ihan varma viikoistaMulla pitäs olla sillon 7+0 en oo kyllä mitenkään varma koska mun kierto on temppuillu jotenki oudosti en uskaltanut ottaa edelliselle viikolle kun toi on maanantai. Jos vaik oliski vähemmän viikkoja...
Mulla oli sama fiilis ennen varhaisultraa. Oireet helpotti muutama päivä ennen ja hävis se tunne että olis raskaana. Pelkäsin niin paljon mennä sinne. Kuitenkin kaikki oli hyvin. Oireet kyllä palas nopsaa sitten. Nyt vasta viikon myöhemmin palautunu se tunne että olis raskaana, eli kai se vähän vaihtelee näin aluksi.Mul olis huomenna varhaisultra, ja ei yhtään huvittais mennä, kun ei oo yhtään raskaana olo. Niin olen varma, et tulee huonoja uutisia. Parempi tietenkin tietää. Mut hirvittää siltin
Sama olo…Mul olis huomenna varhaisultra, ja ei yhtään huvittais mennä, kun ei oo yhtään raskaana olo. Niin olen varma, et tulee huonoja uutisia. Parempi tietenkin tietää. Mut hirvittää siltin
Jännittävä päivä tulossa siis monellaMeillä taitaa usealla, ainakin @Palleroinentylleröinen @problemsolved @Piisku ja minulla huomenna ultrat.
Jännittävää ja toivottavasti olisi kaikilla hyviä uutisia.
No nyt pitää selata kellä muulla oli, muistin ihan väärinHups, mulla ei ole
Voi ei oon tosi pahoillaniMun huonot aavistukset osui oikeaan ja tänään ultrassa tuli huonoja uutisia. Ei vastannut viikkoja ja sydänkin löi liian hitaasti. Sain lähetteen Tyks:iin, jotta tyhjeneminen saatais käynnistettyä
Voimia ja halauksiaMun huonot aavistukset osui oikeaan ja tänään ultrassa tuli huonoja uutisia. Ei vastannut viikkoja ja sydänkin löi liian hitaasti. Sain lähetteen Tyks:iin, jotta tyhjeneminen saatais käynnistettyä
Onpa kurja kuulla, halauksia ja voimia sinneMun huonot aavistukset osui oikeaan ja tänään ultrassa tuli huonoja uutisia. Ei vastannut viikkoja ja sydänkin löi liian hitaasti. Sain lähetteen Tyks:iin, jotta tyhjeneminen saatais käynnistettyä