Varhaisultra

Menneet:
10.1. Kermakannu ( 6+1)
13.1. Sspring (6+6) ultrassa 6+4
19.1. Mamiksx4 (6+3, ei näkynyt, kontrolliin mennään)

Tulevat:
22.1. Bamb1 (7+1)
24.1. Nila (7+0)
24.1. Elfrida (7+0)
26.1. Mamiksx4 (7+3)(kontrolli)
27.1. Karoliii (6+4)
29.1 Minkki88 (7+0)
31.1. Laalaa123 (7+5)
3.2. Meliora (7+0)
6.2. Rizzo (rv8+0)
6.2 _rosegold (7+0)
8.2 Beibikuume (7+2)
10.2. IiJa-99 (7+0)
10.2 Kangaroo (7+0)
10.2 KermaKannu (10+1, uusintakierros)

Vaihdoin ajan lähemmäs. Mitä mä sekoilin ton yhdeksän päivän kanssa edellisessä viestissä?? Eli viikon on kasvanut sitten, jos jotain kasvettavaa on.
 
Mies antoi vihreetä valoa jos vaihtaisi ajan ens perjantaille, eli 7+3. Ettekö tekin uskaltaisi jo mennä silloin? Olisi kuitenkin tilanne kerennyt kehittyä 9 päivää.
Uskaltaisin. Kyllä sen sykkeen on silloin näyttävä ellet ole paljon myöhemmin sitten hedelmöittynyt. Tsemppiä kovasti! Tiedän mitä toi epätietoisuus on❤️
 
Mä en varmaan tälläkään kerralla aio mennä varhaisultraan. En tiedä oonko ainut tässä asiassa, mutta odotellaan nt-ultraan. Iäisyydeltähän se tuntuu ja viimeksi olin ihan varma että olin kuvitellut koko homman, mutta vauva sieltä sillon löytyi. Tietysti jos mikään merkki alkaisi viitata siihen että hyvä käydä niin sitten menen ehdottomasti. 😅 Tiedän että meidän neuvolastakin löytyy ultrauslaite, joten ehkä jos huolta tulee niin sielläkin voi tsekata. En tiedä🤔🤷‍♀️
 
Mä en varmaan tälläkään kerralla aio mennä varhaisultraan. En tiedä oonko ainut tässä asiassa, mutta odotellaan nt-ultraan. Iäisyydeltähän se tuntuu ja viimeksi olin ihan varma että olin kuvitellut koko homman, mutta vauva sieltä sillon löytyi. Tietysti jos mikään merkki alkaisi viitata siihen että hyvä käydä niin sitten menen ehdottomasti. 😅 Tiedän että meidän neuvolastakin löytyy ultrauslaite, joten ehkä jos huolta tulee niin sielläkin voi tsekata. En tiedä🤔🤷‍♀️
Mä en ole varannut varhaisultraan aikaa. Koitan saada kunnan puolelta aikaa ja jos en saa niin sitten odotan sinne 12 viikolle. Tietty jos tulee jotain hälyttävää niin kipitän äkkiä ultraan. ^^
 
Kyllä täällä taitaa olla semmonen juttu, että kesken meni.. Mulla alko perjantaina ruskea pieni vuoto, lauantaina vuosin sitten melko urakalla koko päivän, eilen ja tänään vuoto laantunut.. Lauantaina hyytymiä tippu pönttöön mennen tullen palatessa.. Ihan samalla tavalla kun mulla aina menkatkin on, mutta nyt tuntuu että pieni ihmisen alku ei oo enää mukana 😭 Kipeä en ole ollut missään vaiheessa..
 
Kyllä täällä taitaa olla semmonen juttu, että kesken meni.. Mulla alko perjantaina ruskea pieni vuoto, lauantaina vuosin sitten melko urakalla koko päivän, eilen ja tänään vuoto laantunut.. Lauantaina hyytymiä tippu pönttöön mennen tullen palatessa.. Ihan samalla tavalla kun mulla aina menkatkin on, mutta nyt tuntuu että pieni ihmisen alku ei oo enää mukana 😭 Kipeä en ole ollut missään vaiheessa..
Eikä 😭 Näkyykö testeissä jotain haalistumista? Eikö niillä voi kokeilla? En tiedä pitääkö siinä odotella joku päivä ennenkö näkyis. Oliko sulla ultraa varattuna?
Jos tapahtui se pahin niin olen todella pahoillani. ❤️
 
Eikä 😭 Näkyykö testeissä jotain haalistumista? Eikö niillä voi kokeilla? En tiedä pitääkö siinä odotella joku päivä ennenkö näkyis. Oliko sulla ultraa varattuna?
Jos tapahtui se pahin niin olen todella pahoillani. ❤️
En oo testiä tehny, kun se ilmeisesti näyttää vielä pitkään positiivista.. Tänään saan perjantaina otetun hcg:n tuloksen, että voiskohan siinä vielä näkyä mitään osviittaa? Ja kohta menen uudestaan hcg-kontrolliin, että sen pitäis ainakin olla jo sitten lasku suunnassa? Torstaina on mulla ultra, terkka soittaa huomenna että mennäänkö alustavan suunnitelman mukaan vai pääsenkö jo aiemmin..
 
En oo testiä tehny, kun se ilmeisesti näyttää vielä pitkään positiivista.. Tänään saan perjantaina otetun hcg:n tuloksen, että voiskohan siinä vielä näkyä mitään osviittaa? Ja kohta menen uudestaan hcg-kontrolliin, että sen pitäis ainakin olla jo sitten lasku suunnassa? Torstaina on mulla ultra, terkka soittaa huomenna että mennäänkö alustavan suunnitelman mukaan vai pääsenkö jo aiemmin..
Voi että toivotaan että olisi harmitonta vuotoa. Ja että kaikki olisi kuitenkin hyvin.
 
Kyllä täällä taitaa olla semmonen juttu, että kesken meni.. Mulla alko perjantaina ruskea pieni vuoto, lauantaina vuosin sitten melko urakalla koko päivän, eilen ja tänään vuoto laantunut.. Lauantaina hyytymiä tippu pönttöön mennen tullen palatessa.. Ihan samalla tavalla kun mulla aina menkatkin on, mutta nyt tuntuu että pieni ihmisen alku ei oo enää mukana 😭 Kipeä en ole ollut missään vaiheessa..
Oon niin pahoillani😔💔. Toivotaan vielä että ei ole pahin, mutta kuulostaa kyllä pahalta jos olet vuotanut noin paljon. Paljon voimia sinne on lopputulos mikä tahansa❤
 
Ei tässä auta kun varautua pahimpaan.. 😞 Tää alku on muutenkin ollu yhtä odottamista ja odottaminen päätynyt iloon, niin nyt on sellainen olo että ne onnen kortit on käytetty.. 😭
Mä ymmärrän sua, believe me. Itselläkin tuntuu että tää oli tässä vaikka vuotoja ei ole, mutta se ultrakäynti😞 tosi vaikea uskoa nyt että onni olis meidän puolella.

Iso halaus ja pyydän että meidän pienet säästyisi❤️
 
Kiitos kaikille tsempeistä ♥️ Ihanaa kun on joku paikka mihin avata tuntemuksiaan kun ei vielä ole muille kun perheenjäsenille kerrottu asiasta. En tiedä miten hulluna tässä olis jos joutuis kaiken pitämään yksin sisällään 🙄
 
Mä ymmärrän sua, believe me. Itselläkin tuntuu että tää oli tässä vaikka vuotoja ei ole, mutta se ultrakäynti😞 tosi vaikea uskoa nyt että onni olis meidän puolella.

Iso halaus ja pyydän että meidän pienet säästyisi❤️
Eikös teilläkin oo vielä tosi pitkä aika ultraan 😞
 
Kyllä täällä taitaa olla semmonen juttu, että kesken meni.. Mulla alko perjantaina ruskea pieni vuoto, lauantaina vuosin sitten melko urakalla koko päivän, eilen ja tänään vuoto laantunut.. Lauantaina hyytymiä tippu pönttöön mennen tullen palatessa.. Ihan samalla tavalla kun mulla aina menkatkin on, mutta nyt tuntuu että pieni ihmisen alku ei oo enää mukana 😭 Kipeä en ole ollut missään vaiheessa..
Voi olen niin pahoillani teidän puolesta😔💔. Hurjasti voimia❤️. Toivotaan kuitenkin, että jos pieni toivonmurunen olisi sen suhteen, että kun on ollut kivutonta vuotoa, että jos kyseessä olisikin joku hematooma tai polyyppi. Mulla km:t vuotanut runsaasti useamman päivää ja olleet tosi kivuliaita. Toki sekin varmaan yksilöllistä. Hurjasti tsemppiä jatkoon 🙏🏼.
 
Takaisin
Top