Täällä kans vaa 85e, ennen oon käyny lääkärillä niin se ollu 200-300€ laaki.Täällä maksaa onneks vaan 79e ni ehkä raaskis käydäkin kahesti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kans vaa 85e, ennen oon käyny lääkärillä niin se ollu 200-300€ laaki.Täällä maksaa onneks vaan 79e ni ehkä raaskis käydäkin kahesti
Vaihtuuko sulla siis laskettu vai menetkö sen menkkojen la:n mukaan? Täällä oli jotenkin että viikolla pitäis heittää, että alkavat muuttaa la:ta. Mä menin ite ton Ultran mukaan, ja sen mukaan la 4.9.Varhaisultrien listaus
Menneet:
10.1. Kermakannu ( 6+1)
13.1. Sspring (6+6) ultrassa 6+4
Tulevat:
19.1. Mamiksx4 (6+3)
24.1. Nila (7+0)
24.1. Elfrida (7+0)
31.1. Laalaa123 (7+5)
31.1 Minkki88 (rv7+2)
6.2. Rizzo (rv8+0)
Meillä oli tänään ultra ja siellä kaikki näytti hyvältä!! reipas syke löytyi ja koko vastasi 6+4. Menkoista laskettuna on tuo 6+6 nyt ja oletetusta ovulaatiosta tuo kokoon sopiva 6+4
En oikein tiedä. Ensikertalaisena tässä ihan pihalla muutenkin Ens viikolla on ensimmäinen neuvola niin kyselen siellä, mitä mieltä ovatVaihtuuko sulla siis laskettu vai menetkö sen menkkojen la:n mukaan? Täällä oli jotenkin että viikolla pitäis heittää, että alkavat muuttaa la:ta. Mä menin ite ton Ultran mukaan, ja sen mukaan la 4.9.
Mä kävin myös 10.1. ja töysin sama tilanne! La 4.9. ihana oli nähdä, että sydän läpätti ja oikeassa paikassa ja imetän kuopusta niin yhdet menkat ehti olla joiden mukaan laskennallisesti olisi ollut 22.8. laskettu.. omien päätelmien mukaan oli täysin sama kuin varhaisultrassa. Mulla aika tarkka seuranta omasta kropasta.Kaikki oli kuten pitää, pieni sydänkin jo läpätti ja aika oikein laskin ite(6+1), vastasi viikkoa 6+0. Laskettu aika 4.9. Eväspussi on vielä isompi ku itse babe
Mulla olis menkoista laskettu aika ollu 23. 8 mutta tunnen ja tiedän, että se ei voi olla mahdollistaMä kävin myös 10.1. ja töysin sama tilanne! La 4.9. ihana oli nähdä, että sydän läpätti ja oikeassa paikassa ja imetän kuopusta niin yhdet menkat ehti olla joiden mukaan laskennallisesti olisi ollut 22.8. laskettu.. omien päätelmien mukaan oli täysin sama kuin varhaisultrassa. Mulla aika tarkka seuranta omasta kropasta.