Varhaisultra

En ole varma vielä menenkö varhaisultraan. Meillä ultrataan ekassa neuvolassakin, mutta sen saa yleensä vasta 10+ viikolle. Vielä en ole neuvolaa varannut ja viikotki huomenna vasta 4+0

Varasin eilen ultran 14.7. Silloin joko 7+2 tai arvioidun oviksen mukaan 6+6. Olisin halunnut pari päivää aiemmin, mutta ei ollut sopivia aikoja. Koitin laskea varman päälle, että syke näkyisi.🥰

Malttamaton olo, vaikkei ole kuin reilu viikko ja pääsee. Tuntuu ihan hassulta että 6+0 jo, vastahan sitä teki testiä toisen perään että onhan vielä matkassa.

Me ollaan Italiassa lomamatkalla ja varasin varhaisultran sillee et päästään sinne heti kun tullaan täältä ja nyt toivon vaan et tää loma ois ohi nii pääsis näkee onko siellä sykkivä sydän. Perjantaina 7+2 et pitäis kyllä jo olla.

Mulla on huomenna aamulla varhaisultraan aika. Kun eilen ja tänään tullut verensekaista vuotoa,ei täysin verta, niin pakko mennä yksityiselle tarkistaa onko mikä tilanne. 🙄 Toivoa vaan parasta, että löytyy syke ja vastaa viikkoja. 😔
Miten meni? Toivottavasti kaikki hyvin!

Miten meni? Toivottavasti kaikki hyvin!
Siellä se näkyi eilen kun aamulla kävin. ❤️🙏Ja sydän löi. Sykettä ei saatu paljonko oli,kun oli 2d ultra laite. Vastas viikkoja 7+2,mun laskujen mukaan ois pitäny olla 7+4.Eli ovis ollut pari päivää myöhemmin. Ainakin tän ultran mukaan.Mut oli kyllä niin helpotus, kun siellä se voi kuitenkin hyvin. ❤️

Käytiin miehen kans viime viikolla (8 + 6) ekaa kertaa neuvolassa. Tuli yllätyksenä, että nähtiin alkio ja syke😍 Luultiin, että mennään vain puhutteluun ko aika oli varattu hoitajan kesälomasijaiselle.

Helpotus oli melkonen, että on ainaki oikeassa paikassa ja kaikki hyvin, kunnes toisin todistetaan🤞. Tosin sen jälkeen ei kumpikaan sisäistäny enää, mitä meille kerrottiin. Piti tänään soittaa ja kysyä millon verikokeet ja seuraava aika on ko ei nauha tallentanu...🙈

Kävin tiistaina yksityisellä varhaisultrassa. Mulla taustalla keskenmeno (tuulimunaepäily), ja jännitti ihan hirveesti onko mahassa mitään. Syke siellä näkyi ja pienet jalat vipatti näytöllä. Kätilön mittausten mukaan la siirtyisi 5pv eteenpäin, mutta tämä varmistuu sitten kunnallisella puolella vko 12 ultrassa.

Turun suunnalla iso suositus Neuvolan sivutaskulle, aivan ihana tyyppi siellä hommissa!

Käytiin miehen kans viime viikolla (8 + 6) ekaa kertaa neuvolassa. Tuli yllätyksenä, että nähtiin alkio ja syke😍 Luultiin, että mennään vain puhutteluun ko aika oli varattu hoitajan kesälomasijaiselle.

Helpotus oli melkonen, että on ainaki oikeassa paikassa ja kaikki hyvin, kunnes toisin todistetaan🤞. Tosin sen jälkeen ei kumpikaan sisäistäny enää, mitä meille kerrottiin. Piti tänään soittaa ja kysyä millon verikokeet ja seuraava aika on ko ei nauha tallentanu...🙈
Onko teidän kunnassa paperinen neuvolakortti, siihen yleensä merkkaavat seuraavat käynnit... Tai kannattaa pyytää lyijykynällä siihen ne merkkaamaan. Toki soittamalla asia myös selviää.

Onko teidän kunnassa paperinen neuvolakortti, siihen yleensä merkkaavat seuraavat käynnit... Tai kannattaa pyytää lyijykynällä siihen ne merkkaamaan. Toki soittamalla asia myös selviää.
Olis aika kiva semmonen paperinen.. Meillä on sähkönen, eikä sinne tule tietoja, jos ei itte merkkaa😵‍💫 mutta ens kerran mulla on ittellä kynä ja paperia, ko en kehtaa soittaa joka kerta🤭

Saattaa toimia se sähkönen paremmin sitte ko neuvolan pääjehu tullee lomilta, sijainenhan voi olla ihan uus vielä sähkösen kortin käytössä🤔

Kävin tiistaina yksityisellä varhaisultrassa. Mulla taustalla keskenmeno (tuulimunaepäily), ja jännitti ihan hirveesti onko mahassa mitään. Syke siellä näkyi ja pienet jalat vipatti näytöllä. Kätilön mittausten mukaan la siirtyisi 5pv eteenpäin, mutta tämä varmistuu sitten kunnallisella puolella vko 12 ultrassa.

Turun suunnalla iso suositus Neuvolan sivutaskulle, aivan ihana tyyppi siellä hommissa!
Mahtavaa, että näky syke ja liikettä😊 Todennäkösyyet paranee heti, vaikka viikkoja ei olis vielä kovin paljoa. Tykkään ainaki itte kattella välillä onnistumisprosentteja ko tässä vaiheessa ne jo helpottaa jännitystä🙈

Olis aika kiva semmonen paperinen.. Meillä on sähkönen, eikä sinne tule tietoja, jos ei itte merkkaa😵‍💫 mutta ens kerran mulla on ittellä kynä ja paperia, ko en kehtaa soittaa joka kerta🤭

Saattaa toimia se sähkönen paremmin sitte ko neuvolan pääjehu tullee lomilta, sijainenhan voi olla ihan uus vielä sähkösen kortin käytössä🤔
Onneksi täällä oli paperinen... Tosin mä ostin tasavallan almanakan 2022 ja nyt 2023, johon oon merkannu ylös tulevat käynnit ja käynneillä omat/ vauvan tulokset. Se kulki kätevästi joka paikassa mukana.
Muistikos sijainen kertoa vitamiineista, kuten foolihaposta ?

Onneksi täällä oli paperinen... Tosin mä ostin tasavallan almanakan 2022 ja nyt 2023, johon oon merkannu ylös tulevat käynnit ja käynneillä omat/ vauvan tulokset. Se kulki kätevästi joka paikassa mukana.
Muistikos sijainen kertoa vitamiineista, kuten foolihaposta ?
Almanakka on kyllä tosi hyvä idea! Mennee ostoslistalle😃

Hyvin se osas vitamiinit ja tenttas ruokavalionki aika tarkoin👍 Maidon määrästä oli enemmän huolissaan ko foolihappoa on tullu popsittua jo pitkään.

Takaisin