Aamurusko94
Silmät suurina ihmettelijä
Eilen oli varhaisultra ja kaikki toistaiseksi hyvin viikkoja 6+5 ja LA 9.2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla samana päivänä, jännittää!Pääsen varhaisultraan julkiselle puolelle 5.7.
Mulla samana päivänä, jännittää!
Miten meni? Toivottavasti kaikki hyvin!Mulla on huomenna aamulla varhaisultraan aika. Kun eilen ja tänään tullut verensekaista vuotoa,ei täysin verta, niin pakko mennä yksityiselle tarkistaa onko mikä tilanne. Toivoa vaan parasta, että löytyy syke ja vastaa viikkoja.
Siellä se näkyi eilen kun aamulla kävin. Ja sydän löi. Sykettä ei saatu paljonko oli,kun oli 2d ultra laite. Vastas viikkoja 7+2,mun laskujen mukaan ois pitäny olla 7+4.Eli ovis ollut pari päivää myöhemmin. Ainakin tän ultran mukaan.Mut oli kyllä niin helpotus, kun siellä se voi kuitenkin hyvin.Miten meni? Toivottavasti kaikki hyvin!
Onko teidän kunnassa paperinen neuvolakortti, siihen yleensä merkkaavat seuraavat käynnit... Tai kannattaa pyytää lyijykynällä siihen ne merkkaamaan. Toki soittamalla asia myös selviää.Käytiin miehen kans viime viikolla (8 + 6) ekaa kertaa neuvolassa. Tuli yllätyksenä, että nähtiin alkio ja syke Luultiin, että mennään vain puhutteluun ko aika oli varattu hoitajan kesälomasijaiselle.
Helpotus oli melkonen, että on ainaki oikeassa paikassa ja kaikki hyvin, kunnes toisin todistetaan. Tosin sen jälkeen ei kumpikaan sisäistäny enää, mitä meille kerrottiin. Piti tänään soittaa ja kysyä millon verikokeet ja seuraava aika on ko ei nauha tallentanu...
Olis aika kiva semmonen paperinen.. Meillä on sähkönen, eikä sinne tule tietoja, jos ei itte merkkaa mutta ens kerran mulla on ittellä kynä ja paperia, ko en kehtaa soittaa joka kertaOnko teidän kunnassa paperinen neuvolakortti, siihen yleensä merkkaavat seuraavat käynnit... Tai kannattaa pyytää lyijykynällä siihen ne merkkaamaan. Toki soittamalla asia myös selviää.
Mahtavaa, että näky syke ja liikettä Todennäkösyyet paranee heti, vaikka viikkoja ei olis vielä kovin paljoa. Tykkään ainaki itte kattella välillä onnistumisprosentteja ko tässä vaiheessa ne jo helpottaa jännitystäKävin tiistaina yksityisellä varhaisultrassa. Mulla taustalla keskenmeno (tuulimunaepäily), ja jännitti ihan hirveesti onko mahassa mitään. Syke siellä näkyi ja pienet jalat vipatti näytöllä. Kätilön mittausten mukaan la siirtyisi 5pv eteenpäin, mutta tämä varmistuu sitten kunnallisella puolella vko 12 ultrassa.
Turun suunnalla iso suositus Neuvolan sivutaskulle, aivan ihana tyyppi siellä hommissa!
Onneksi täällä oli paperinen... Tosin mä ostin tasavallan almanakan 2022 ja nyt 2023, johon oon merkannu ylös tulevat käynnit ja käynneillä omat/ vauvan tulokset. Se kulki kätevästi joka paikassa mukana.Olis aika kiva semmonen paperinen.. Meillä on sähkönen, eikä sinne tule tietoja, jos ei itte merkkaa mutta ens kerran mulla on ittellä kynä ja paperia, ko en kehtaa soittaa joka kerta
Saattaa toimia se sähkönen paremmin sitte ko neuvolan pääjehu tullee lomilta, sijainenhan voi olla ihan uus vielä sähkösen kortin käytössä
Almanakka on kyllä tosi hyvä idea! Mennee ostoslistalleOnneksi täällä oli paperinen... Tosin mä ostin tasavallan almanakan 2022 ja nyt 2023, johon oon merkannu ylös tulevat käynnit ja käynneillä omat/ vauvan tulokset. Se kulki kätevästi joka paikassa mukana.
Muistikos sijainen kertoa vitamiineista, kuten foolihaposta ?