Varhaisultra

Mulla oli varhaisultra eilen kunnallisella puolella, mutta jäi vähän harmittamaan kun kunnon kuvaa ei saatu. En oikein tiedä mitä ajatella, kun lääkäri sanoi, että uusi ultralaite, jota hän ei ole vielä hirveästi ehtinyt käyttää. Kyseessä pieni kunta, jossa raskaustapauksia on 10-20 vuoden aikana, joten ihan rutiinihommaa ei tämä heille ole. Kovasti vakuutteli, että kyllä siellä sydämen liike vilahti ja alkio on, mutta hän ei vain saa kunnolla kuviin. Viikkoja oli siis 7+1 eilen. Olen menossa isompaan kaupunkiin ensi viikon viikonloppuna, joten varasin sinne yksityiselle ajan neuvolaan, jotta saisin mielenrauhan asiaan. Mulla on myös ollut hyvin maltilliset raskausoireet, jonka vuoksi varmaan hermostuttaa vielä enemmän, kun selkeää kuvaa tai sykettä ei saatu näyttöön. Ristiriitaiset fiilikset, kun lääkäri kuitenkin oli sitä mieltä, että kyllä siellä jotain näkyi ja onnitteli.
Kävin eilen yksityisellä, kun tämä jäi tosiaan mietityttämään kovasti. Ultrassa näkyi 8+4 vastaava alkio sykkeellä ja liikahti kertaalleen myös muuten 😍 Helpotti oloa ihan mielettömästi! Kätilö pyysi myös näyttämään alkuperäisen ultrakuvan ja hän oli hyvin ihmeissään siitä, miksi sellainen kuva on edes annettu minulle mukaan. Sanoi, että kyseisessä kuvassa ei näy kuin jotain kalvoa. Tuli siitäkin ihan hyvä fiilis, etten selkeästi ollut ”ylireagoinut” huonon ultrakokemuksen takia. Onneksi kaikki näytti olevan hyvin ❤️
 
Kävin eilen yksityisellä, kun tämä jäi tosiaan mietityttämään kovasti. Ultrassa näkyi 8+4 vastaava alkio sykkeellä ja liikahti kertaalleen myös muuten 😍 Helpotti oloa ihan mielettömästi! Kätilö pyysi myös näyttämään alkuperäisen ultrakuvan ja hän oli hyvin ihmeissään siitä, miksi sellainen kuva on edes annettu minulle mukaan. Sanoi, että kyseisessä kuvassa ei näy kuin jotain kalvoa. Tuli siitäkin ihan hyvä fiilis, etten selkeästi ollut ”ylireagoinut” huonon ultrakokemuksen takia. Onneksi kaikki näytti olevan hyvin ❤️
Onnea hyvistä ultrakuulumisista!
 
Laitetaan tännekkin. VU käyty ja pieni löytyi oikeasta paikasta sykkeen kera. 🥰 Koko vastasi viikon vähemmän, mitä alunperin laskettiin mutta johtunee koronan sekoittamista kierroista. Eli tänään 6+3 🥰
 

Liitteet

  • CB5CDB30-3CFD-491F-88C2-6C892BB22B36.jpeg
    CB5CDB30-3CFD-491F-88C2-6C892BB22B36.jpeg
    142.9 KB · Katsottu: 26
Siska 9.3.
Miri81 9.3
Looris 11.3.
Juliet92 13.3
Pipana 14.3.
Kaihonkukka 14.3.
Minou 15.3.
Mörköli 15.3
NoHau 15.3.
Adelinee 22.3.
 
Siska 9.3.
Miri81 9.3
Looris 10.3.
Juliet92 13.3
Pipana 14.3.
Kaihonkukka 14.3.
Minou 15.3.
Mörköli 15.3
NoHau 15.3.
Adelinee 22.3.

Sain aikaistettua päivällä :)
 
Tänään kävin ultrassa, kun pelästyin kadonneita oireitani. Halusin saada mielenrauhan, ja sen onneksi sain! Meidän pikkuinen olikin hieman pienempi, nyt noin 6+0-1 (piti olla 6+3), mutta syke löytyi ja kaikki näytti hyvältä ❤️
 

Liitteet

  • Screenshot_20230307-203016_Gallery.jpg
    Screenshot_20230307-203016_Gallery.jpg
    596.8 KB · Katsottu: 24
Siska 9.3.
Miri81 9.3
Looris 10.3.
Juliet92 13.3
Kaihonkukka 14.3.
Minou 15.3.
Mörköli 15.3
NoHau 15.3.
Adelinee 22.3.
 
Käytiin varhaisultrassa heti, kun 7 viikkoa tuli täyteen, ihastelemassa sydämen rytmiä 💕nyt vielä toinen huomenna (muutoinkin pitää käydä ko.lääkärillä), kun np meni myöhäisen neuvolan takia vasta viikon 13 loppuun
 
Siska 9.3.
Miri81 9.3
Looris 10.3.
Juliet92 13.3
Kaihonkukka 14.3.
Annikki23 14.3
Minou 15.3.
Mörköli 15.3
NoHau 15.3.
Adelinee 22.3.
 
@Looris jännittävää, sulla ultrapäivä. Tuuhan kertoo sit kuulumiset 😎
Pelottaa ihan todella todella paljon. Mulla oikeestaan oireeton tämä alku, vähäisimmätkin oireet kadonneet niin pelottaa tosi paljon. Vaikka sen verran olen ymmärtänyt että oireet tai oireettomuus ei kumpikaan ole tae mistään. Tänää siis RV7. Sormet ja kaikki ristissä! Jos tulee huonoja uutisia niin en välttämättä heti laita tänne viestiä 😕
 
Takaisin
Top