Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo kyllä mä ainakin otin. Ja meinasin ottaa nyt uudestaankin.Puoliso mukaan? Esikoisesta ei käyty, joten ihan vieras "tilaisuus" kyseessä![]()

Mä tuun sit muutaman päivän perässä, mulla 16.9. Onneksi saan kuin saankin miehen mukaan silloin! Vaikka meinasikin työt alkuun hankaloittaa.Me varattiin nyt varhaisultra 13.9. Silloin ois vasta 6+3, mutta miehen työt on tosi kurjasti siinä ettei oikein myöhemmin päästä. Vähän nyt jännittää et onko liian aikaisin.![]()
Me varattiin 24.9. Mulla silloin 7+2, joten vois kuvitella olevan hyvä päivämäärä. Esikoisesta kävin muistaakseni samana 7+2 päivänäMe varattiin nyt varhaisultra 13.9. Silloin ois vasta 6+3, mutta miehen työt on tosi kurjasti siinä ettei oikein myöhemmin päästä. Vähän nyt jännittää et onko liian aikaisin.![]()
Mä meen kans samoilla viikkolukemillaMe varattiin 24.9. Mulla silloin 7+2, joten vois kuvitella olevan hyvä päivämäärä. Esikoisesta kävin muistaakseni samana 7+2 päivänä![]()
Me varattiin nyt varhaisultra 13.9. Silloin ois vasta 6+3, mutta miehen työt on tosi kurjasti siinä ettei oikein myöhemmin päästä. Vähän nyt jännittää et onko liian aikaisin.![]()
Puoliso mukaan? Esikoisesta ei käyty, joten ihan vieras "tilaisuus" kyseessä![]()