Varhaisultra

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Menettekö varhaisraskauden ultraan ennen nt-ultraa? Julkiselle vai yksityiselle? Tänne voi tulla myös kertomaan ultrakuulumiset!

Yksityiselle ollaan menossa 2,5vk päästä, silloin olisi 6+6 mittarissa. Millään en jaksaisi odottaa ❤️

Yksityiselle minäkin lääkärini varaustilanteen mukaisesti 15-17.6 jos kaikki muutoin ok siinä vaiheessa.

Yksityiselle 7+3 ☺️ Oltais menty vähän aikasemmin, mut reissu on välissä

Mä taas olisin halunnut vähän myöhemmin (tyyliin just 7+3), mutta tuo 6+6 on sellainen että se on viimeinen joka sopii miehelle ja seuraava hänelle sopiva aika on sitten 7+6 tms enkä malta odottaa niin pitkälle. En tosin usko, että sikiö olisi yhtään ainakaan nuorempi kun 6+6 silloin, koska tuo ikä on kai laskettu oletuksella, että ovulaatio on ollut kp14, ja mun ovulaatio oli kp16 ainakin ovistestien mukaan.

Pitäis nauttia kaikista kesäpäivistä, mutta haluaisin vain että tuo päivä tulisi jo niin näkisi mitä siellä masussa on ❤️

Mäkin vaihdoin aikaa, päivä ennen ku lähetään reissuun, silloin ois oviksesta laskien 6+2 et uskon et siellä jotain jo näkyy tuolloin 😌 muistaakseni esikoisesta oltiin vielä aikasemmin ja sillonkin näky syke

Aikaisemmissa olen saanut lähetteen ultraan joten toivon sellaisen taas saavani aijempien keskenmenojen takia

Huomenna, lounaan jälkeen lupasi labran respatyttö soittaa HCGverikokeen tulokset. Toivottavasti pääsen hyvällä syyllä sen jälkeen ultraa varaamaan sieltä yksityiseltä...
Alkaakohan labraväen lounas jo klo 9.00?

Plussasin ivf+pas jälkeen niin päästään Taysiin hoitoihin kuuluvaan varhaisultraan, mutta se on vasta 27.6. eli 8+2. Mietin jos menisi aiemmin Arteen ultraan...

Tammikuisten ketjusta idea, listataan meidän ultra-ajat tähän! Kopioikaa ja merkitkää omanne ☺️

14.6 Olive

Plussasin ivf+pas jälkeen niin päästään Taysiin hoitoihin kuuluvaan varhaisultraan, mutta se on vasta 27.6. eli 8+2. Mietin jos menisi aiemmin Arteen ultraan...

Mä plussasin ivf+tuoresiirron jälkeen ja pääsen myös Taysin hoitoihin kuuluvaan varhaisultraan 21.6. eli 7+4. Me ollaan @BelleBoo aika samassa aikataulussa, mulla 27.6. on 8+3. 😊

Mä plussasin ivf+tuoresiirron jälkeen ja pääsen myös Taysin hoitoihin kuuluvaan varhaisultraan 21.6. eli 7+4. Me ollaan @BelleBoo aika samassa aikataulussa, mulla 27.6. on 8+3. 😊
Myös minä plussasin ivf+tuoresiirron jälkeen, mutta en ole vielä saanut varhaisultra-aikaa. On tämä kyllä todella jännittää aikaa ja töitä teettää vakuutella itselle, että kaikki voisi tällä kertaa mennä hyvin 😬

Tammikuisten ketjusta idea, listataan meidän ultra-ajat tähän! Kopioikaa ja merkitkää omanne ☺️

13.6 Viivi92
14.6 Olive

Ihanaa, että alkoi loma ☀️ Esikoinen on pari päivää tarhassa ni saadaan olla ja siivota miehen kanssa rauhassa 😏 aika luksusta saada syödä aamupala rauhassa!! Kohta mennään miehen kanssa salille ja sit jonnekin lounastamaan, aika jees ☀️☀️☀️ Ja ihana ilma ja ihanaa olla raskaana ☀️

Huh kyllä salilla huomaa, että on raskaana! Meinaa syke kyllä kohoaa taivaisiin todella nopeasti 🥴 hyvin jaksoi silti 👍🏼

Tää piti tulla kyllä kesäkuun höpötyksiin, mut tuli vahingossa tänne 😆

Takaisin