Varhaisultra

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Menettekö varhaisraskauden ultraan ennen nt-ultraa? Julkiselle vai yksityiselle? Tänne voi tulla myös kertomaan ultrakuulumiset!

Mä siis jo varasin sen varhaisultran yksityiselle 18.12 jolloin mun arvauksen mukaan ois 7+0. Mutta sain myös lähetteen julkisen ultraan raskausviikkojen tarkistukseen kun tosiaan kp61 on nyt eikä oviksesta varmuutta ja odottelen milloin soittelevat aikaa. Että kattoo sit tarviiko tuota yksityisen ultraa. Ja JOS tässä nyt ees sinne asti päästään...

Onko muut vielä varannut ultria?

17.12 (6+6) on varattuna, jo kahden viikon päästä Astonished Face
Jänskättää kyllä kun edellinen paljastui tuulimunaksi varhaisultrassaBroken Heart

Täällä alle kaksi viikkoa varhaisultraan, joka osuu sitten rv 6+jotain. Mielenkiintoista saada lääkäriltä sitten se virallinen laskettu aika ja raskausviikot. Olisin halunnut rv 7 mielummin, mutta haluamani lääkäri on täällä päin vain edellisellä viikolla, joten silloin mennään.

Suunnitelmassa on mennä viikolla 9, eli jouluviikolla varhaisultraan. Olen sen verran iäkäs (39v.) ja 7v jo raskautta yrittänyt, että haluan varmistua alusta asti että on elämää matkassa. Sitten voi vähän relata ja nauttia joulusta ja kertoa läheisille. Esikoista odotetaan miehen kanssa.
Näyttäisi olevan aika vähän tarjolla aikoja meidän sunnalla. Huomenna pitää varata.

Muokattu viimeksi:
Mulle soittivat just sairaalasta aikaa niihin rv-tarkistuksiin. Varasin nyt silti tuon ajan (tasan viikon päästä) vaikka on fiilis et kesken menee pian.. Pitää sit perua jos näin. Kiva tietty et jos ei selkeesti tuu isoa vuotoa, viiva haalistu ja kipuja niin pääsee tarkistaan tilannetta jo noinkin pian että onko kohdussa ja näkyykö jo jotain sitten.

Varasin ajan varhaisultraan yksityiselle ens viikolle. Sillon pitäisi olla rv 6+1.
Eka raskaus. Mielenterveys koetuksella kun pelottaa ja jännittää kaikki kehon tuntemukset.

Mää haluan ehdottomasti varhaisultraan. Siksi etten tiedä milloin on la ja siksi että haluan varmistaa kaiken olevan hyvin. Julkiselle pyrin ensisijaisesti, mutta menen yksityiselle jos julkiselle en pääse. Olen käynyt monessa raskaudessa varhaisultrassa.

Varasin jo yksityiselle ultran, jos en neuvolan kautta pääsekkään. Menee ikävästi sopivat viikot joulun välipäiville ja silloin oli aika nihkeesti aikoja tarjolla yksityiselläkään... Viime raskaudessa kävin kunnallisella.

Todellakin haluan... Viimeksi varhaisultrassa selvisi keskeytynyt keskenmeno kun sykettä ei löytynyt... Keskenmenon pelko on valtava ja toivon että pääsen neuvolan kautta mutta jos en niin sitten menemme yksityiselle.. Ajattelin maanantaina soitella neuvolaan

Huomenna soittelen polille testin tulosta ja toivottavasti saan ultra-ajan. Jos en saa, niin varaan yksityiselle. Jouluviikolla eli tasan kahden viikon päästä ois 6+1. Haaveilen et siihen sais aikaa, mut jotenkin epäilen.

Huomenna soittelen polille testin tulosta ja toivottavasti saan ultra-ajan. Jos en saa, niin varaan yksityiselle. Jouluviikolla eli tasan kahden viikon päästä ois 6+1. Haaveilen et siihen sais aikaa, mut jotenkin epäilen.
Meillä antoi pitkin hampain ennen joulutaukoa viimeisen ajan eli 6+6, yleensä vasta 7+. Mut toivotaan että pääset :)

En ole käynyt varhaisultrassa edellisten kanssa. Kevään keskenmenossa kävin ohimennen ultrassa ja löyty momo kaksoset. Oli kiva saada kuitenkin tietää millainen tapaus oli. Nyt en aio mennä.

Lääkärini ultrasi viime raskaudessa 7+5, toivottavasti ultraa nytkin. On se kiva tietää jo siinä vaiheessa, onko siellä ketään hengissä (ja oikeassa paikassa) ja montako vauvaa on.

Mä olen käynyt jokaisessa raskaudessa varhaisultrassa. En pystyisi olemaan menemättä ja odottaa sinne nt-ultraan asti. Nyt aika varattuna 30.12. (rv 7+2).

Takaisin