Varhaisultra

Mulla on maanantaina ultra rv7+4. Jonkin verran alle varmasti todellisuudessa päiviä. Pelottaa niin paljon. Niinkuin tuomiopäivää odottaisi. Aivan valmistautuu siihen, että mitään ei löydykään ja jos sykettä ei näy niin tietää että on sula mahdottomuus että viikkoja olisi niin paljon vähemmän. Välillä tekee mieli perua koko ultra. Viimeksi oireita oli paljon ja siltikin asiat ei ollut niinkuin piti.

menin tosiaan eilen ultraan ja olin varannut sen 28.10... aina ei voi onnistua. :laughing002 Onneksi sain tälle päivää ajan. Huonoa oloa ja oireita on taas ollut lisääntyvästi. Toki ei ne oireetkaan mitään takaa.
 
Varhaisultrassa käyty tänään, ja kyllähän sieltä alkio löytyi sykkeen kanssa oikeasta paikkaa :love7

Tuntuu ihan hullulta, että sydän sykkii jo, vaikka pituutta on vasta vähän yli 6mm. Nyt siis 6+3 ja juuri tasan noita päiviä vastaavan kokoinen alkio. Helpotti kyllä pahin stressi, ainakin hetkeksi! :)
 
Varhaisultrassa käyty tänään, ja kyllähän sieltä alkio löytyi sykkeen kanssa oikeasta paikkaa :love7

Tuntuu ihan hullulta, että sydän sykkii jo, vaikka pituutta on vasta vähän yli 6mm. Nyt siis 6+3 ja juuri tasan noita päiviä vastaavan kokoinen alkio. Helpotti kyllä pahin stressi, ainakin hetkeksi! :)

Onnea hyvistä uutisista, ihana kuulla :Heartred :happy: Kunpa itselläkin tällä kertaa kävisi iloisesti.
 
Täytyy itsekin tänne tuntemuksia vähän kirjoitella nyt kun ensimmäinen suuri jännitys vähän helpottaa. Meillä siis jo esikoinen kouluikäinen ja toisen yrittäminen sitten kestikin pari vuotta.. Nyt sitten se kauan odotettu plussa tuli ja varhaisultra oli tänään! Viikkoja menkoista 7+0 tänään. Jännitti aivan hemmetisti ja draamaltahan ei sitten vältyttykään. Lääkäri oli siinä tovin jo ultrannut ja etsiskellyt missä sikiö luuraa. Mulla on sellainen hankalan muotoinen kohtu, ei ihan perinteinen, en nyt muista mitä nimeä käyttivät kohdun "mallista". Mitään ei löydy, mistään vaikka ultraus jo tovin kestänyt... olin jo aivan paniikissa ja täysin varma että tämä on joku kohdunulkoinen tai oon vaan kuvitellut koko asian.. MUTTA sitten sieltä löytyi pienen pieni "möllikkkä" ja aivan selkeä lepattava syke   :love7:notworthy:Heartbigredvoi sitä huojennuksen määrää, kyllä purskahdin itkuun, niin onnellinen olin.
 
Ihanaa Ilma ja Nanana :Heartred itse kans luulen että vollotan, oli tilanne sitten mikä. Voi että jännittää. On varmasti mieletön tunne nähdä siellä elämää.
 
Me käytiin kanssa pari päivää sitten ultrassa, löytyi vain ruskuaispussi ja munapussi. Ei sikiökaikua, että nyt odotetaan uusintaultraa julkiselle neuvolan kautta. Voi olla, että viikkoja on vaan liian vähän tai sitten tuulimuna. Lääkäri arvioi, että vasta rv 5 + jotain menossa, mikä tuntuu kyllä ihan hullulta, vaikka kierto olikin pidemmän puoleinen, mutta se ei sovi edes oletettuun ovulaatiopäivään, joka oli 2.9.

Masentaa jotenkin jo valmiiksi :sorry: Jos tästä ei tule mitään, niin sitten meille ei varmaan ole tarkoitettu edes sitä yhtä lasta. En jaksa oikein tännekään kirjoitella ennen sitä 5.10 neuvolakäyntiä, jossa katsotaan jatkot. Miestä en halunnut edes ultraan mukaan juuri tämän takia, jos mitään ei näykään.
 
Koita jaksaa zazar_ :smiley-angelic001 Uskotaan nyt tosi kovasti siihen oviksen myöhäisempään ajankohtaan!!
 
Me käytiin kanssa pari päivää sitten ultrassa, löytyi vain ruskuaispussi ja munapussi. Ei sikiökaikua, että nyt odotetaan uusintaultraa julkiselle neuvolan kautta. Voi olla, että viikkoja on vaan liian vähän tai sitten tuulimuna. Lääkäri arvioi, että vasta rv 5 + jotain menossa, mikä tuntuu kyllä ihan hullulta, vaikka kierto olikin pidemmän puoleinen, mutta se ei sovi edes oletettuun ovulaatiopäivään, joka oli 2.9.

Masentaa jotenkin jo valmiiksi :sorry: Jos tästä ei tule mitään, niin sitten meille ei varmaan ole tarkoitettu edes sitä yhtä lasta. En jaksa oikein tännekään kirjoitella ennen sitä 5.10 neuvolakäyntiä, jossa katsotaan jatkot. Miestä en halunnut edes ultraan mukaan juuri tämän takia, jos mitään ei näykään.

Piinaavat päivät edessä. Voi että, toivon todella että ois ollut vain liian aikaista vielä ja siksi ei näkynyt. Kovasti tsemppiä! :happy: toivotaan parasta.
 
Nyt uskaltaa kirjoittaa tänne kun alkuraskauden ultrassa käyty. On kyllä aivan uskomatonta olla raskaana. Ja miten huojentavaa nähdä että kohdussa on viikkoja täsmäävä kaveri jonka syke sykkii :love7 tänään viikot 6+1. Hoitoalkuinen on meidän tyyppi ja kovin odotettu.

Ihanaa, onnea kovasti :happy::love017 Siitä se lähtee!
 
Me käytiin kanssa pari päivää sitten ultrassa, löytyi vain ruskuaispussi ja munapussi. Ei sikiökaikua, että nyt odotetaan uusintaultraa julkiselle neuvolan kautta. Voi olla, että viikkoja on vaan liian vähän tai sitten tuulimuna. Lääkäri arvioi, että vasta rv 5 + jotain menossa, mikä tuntuu kyllä ihan hullulta, vaikka kierto olikin pidemmän puoleinen, mutta se ei sovi edes oletettuun ovulaatiopäivään, joka oli 2.9.

Masentaa jotenkin jo valmiiksi :sorry: Jos tästä ei tule mitään, niin sitten meille ei varmaan ole tarkoitettu edes sitä yhtä lasta. En jaksa oikein tännekään kirjoitella ennen sitä 5.10 neuvolakäyntiä, jossa katsotaan jatkot. Miestä en halunnut edes ultraan mukaan juuri tämän takia, jos mitään ei näykään.

Jospa se siitä kuule vielä. Alkuvaiheessa nuo mitat on vaikea saada oikein, niin siitä voi jo useamman päivän heitto tulla. Uskotaan parasta vielä kaikki ja tsempataan sua ihan täysillä :happy::Heartred
 
Mun pitäis jaksaa odotella vielä melkein kaks viikkoa varhaisultraa... toisaalta tuntuu, että aika menee välillä ihan hurjaa vauhtia, mutta samaan aikaan ultraan on vielä ikuisuus :wacky:
 
Tänään oli uusintaultra ja kyllä helpotti! Sieltä löytyi 8+0 viikkoja vastaava pienen ihmisen alku ja syke nähtiin sekä kuultiin myös. :Heartbigred
NT-ultraa odotellessa :happy:
Ihania uutisia! :Heartred Mä jäin jotenkin niin jännäämään just tätä sun uusintaultraa, kun vieläkin mielessä itelläkin se pettymys ja pelko mikä jäi edellisessä raskaudessa ekan ultran jälkeen.
 
Takaisin
Top