Varhaisultra

Kävimme viime heinäkuussa varhaisultrassa, sellaisessa kun Kaunis Odotus Vantaalla, suosittelen! Hinta oli 74€. Viikkoja oli tuolloin 6+4 ja syke näkyi. :)
 
1. Rv 6+6 jorvin naistentautien päivystyksessä kohdunulkoisen epäilyllä. Näkyi sykkeellinen alkio oikeassa paikassa. Mulle ei näyttöä tai kuvia näytetty.
2. Rv 5+5 neuvolan lääkärillä, näkyi viikkoja vastaava ruskuais?pussi. Tarkistettiin raskauden kesto epäsäännöllisen kierron takia.
Lahden perhe artessa rv 7+4 n. 1,5cm sykkeellinen alkio. Maksoi n. 65e

Lisäksi km raskaudessa raskaudessa maaliskuussa Helsingin perhe artessa rv 7+3 näkyi kkm, pari päivää nuorempi sykkeetön alkio. Maksoi 79e
 
Mä kävin varhaisultrissa Tampereen Ovumialla, hintaa Kela-korvauksen jälkeen jäi 110€.

2. raskaudessa kävin ultrassa rv7+0, jossa näkyi viikkoja 5-6+ kokoinen alkio, jolla ei ollut sykettä. Kkm.
3. raskaudessa kävin ultrassa rv7+3, jossa näkyi kaksi erillistä raskauspussia ja niiden sisällä viikkoja vastaavat (13mm) alkiot sykkeineen.
 
Mä kävin varhaisultrissa Tampereen Ovumialla, hintaa Kela-korvauksen jälkeen jäi 110€.

2. raskaudessa kävin ultrassa rv7+0, jossa näkyi viikkoja 5-6+ kokoinen alkio, jolla ei ollut sykettä. Kkm.
3. raskaudessa kävin ultrassa rv7+3, jossa näkyi kaksi erillistä raskauspussia ja niiden sisällä viikkoja vastaavat (13mm) alkiot sykkeineen.
Aavistitko ennen ultraa kaksosraskauden? Oliko luomu vai hoidoilla alkanut? Mitä oireita oli ennen tuota varhaisultra?
 
Lahdessa v. 2011 2.raskaudessa neuvolalääkäri teki ultran joskus rv 9, en tajua miksi ei enää saa, ainakaan Helsingissä. Miks pitää tuollaisissa asioissa säästää.
3. raskaudessa maaliskuun loppupuolella kävin Helsingin perhe-artessa ensin rv 6+2, sykettä ei näkynyt niin kätilö arvioi alkion 2-3 päivää nuoremmaksi. Käytiin uudestaan rv 7+6 eikä mitään kehitystä edellisestä ollut tapahtunut eikä sykettä. Kkm. Perhe-Arte Helsingissä 79 e/krt
 
Aavistitko ennen ultraa kaksosraskauden? Oliko luomu vai hoidoilla alkanut? Mitä oireita oli ennen tuota varhaisultra?

En aavistanut yhtään! Mulla ei ollut muita raskausoireita, kuin väsymys (eikä niitä oireita tullut lisääkään, kuin vasta rv30+). Ja OI+inseminaatiolla saivat alkunsa. Folliultrassa ennen inssiä näkyi molemmin puolin hyvänkokoiset follit, mutten ikinä voinut uskoa, että molemmat hedelmoittyisi.
 
Takaisin
Top