Varhaisultra

Heip. Olen aivan uusi ja olo on vähän hassu.. Saatiin muutama viikko sitten tietää että meille olis tulossa "Iltatähti" vähän yllärinä.. Ei oikeen vielä oo sisäistänyt tätä vaikka oireita on.

Tänään oltiin ultrassa varmistamassa missä mennään ja millä viikolla. 6+0 ja syke löytyy.

Nyt pitää jännittää vielä 6 viikkoo et voi vähän huokasta ❤️
Missä kävit?
 
Me käytiin tänään jo toisen kerran ultrassa.. Nyt sairaalan päivystyksessä... Mulla oli muutama päivä sitte todella kovia ja kipeitä supistuksia.. Ajattelin että nyt tää menee kesken ja löin melkeen hanskat tiskiin, surin jo valmiiksi. Kohdunkaulallakin oli tapahtunut muutosta mutta vuotoa ei ollut.

No päästiin sairaalaan ja tuntui että en saa edes happea.. Siellä oli kaikki niin rauhallisia ja ystävällisiä ❤️ Päästiin lääkärille todella pikaisesti ja nopeasti alkoikin jo tutkimaan ja ultraamaan..

Sieltä löytyi pieni papunen jonka sydän löi tasaisen kiivaasti Kohdunkaulaakin oli jäljellä komeat 5cm ja kaikki oli hyvin..

Sen jälkeen tuntui että vaan itkettää ja itkettää.. Olin varmaan niin helpottunut siitä kaikesta että pieni onkin vielä kunnossa ja meillä onkin mahdollisuus saada hänet syliin asti
 
Onneksi pieni voi hyvin. :Heartred Toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun asti. Sanottiinko supistuksista mitään?
 
Onneksi pieni voi hyvin. :Heartred Toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun asti. Sanottiinko supistuksista mitään?
Ei oikeestaan sanonu.. Jotain tulehdus kokeita ottivat.. Toivottavasti ne ei toistu enää.. Ne oli todella pelottavia.
Onko muilla tullu kipeitä suppareita näin varhain?
 
Ei oikeestaan sanonu.. Jotain tulehdus kokeita ottivat.. Toivottavasti ne ei toistu enää.. Ne oli todella pelottavia.
Onko muilla tullu kipeitä suppareita näin varhain?

Mulla oli viikonloppuna la-su yönä aika kovat kivut, en tiedä mitä oli, mutta ei pitkän matkan takaa lähetty keskellä yötä mihinkään. Sen jälkeen ei sit olekaan ollut muuta kun normioireita. Terkkari eilen rauhotteli, että hyvillä mielin voi olla. Pien ahistus ehkä kuitenkin iskee välillä.
 
Me käytiin tänään utrassa ja olen koko ajan luullut et nyt olis viikkoja 12+6 mut selvisi tänään et onko jo 16+3... Meille tuli uusi laskettuaikakin... Se meni tammikuun puolelle.
 
Me käytiin tänään utrassa ja olen koko ajan luullut et nyt olis viikkoja 12+6 mut selvisi tänään et onko jo 16+3... Meille tuli uusi laskettuaikakin... Se meni tammikuun puolelle.

Oho no siinä on vähän enemmän heittoa :p ultrassa ilmeisesti kaikki muuten hyvin :)
 
Oho, on jo aika iso heitto. Valemenkat ollut kenties välissä? Mutta onnea, jos/kun kaikki oli hyvin. :)
 
Meillä oli ultrassa sama kätilö kun aiemminkin, hän jopa muisti meidät:hilarious: Kaikki oli hyvin ja riskiarvot minimaaliset. Oikein liikkuvainen vauva. Ehtii uusi sairaala hyvin valmiiksi ennen helmikuuta ja se oli minulle mahtava uutinen aiempien homeoireisten synnytysten jälkeen.:gen014
 
Hei!
Minä tulin nyt uutena kanssa tänne La 1.2.2021. Ensimmäinen uä oli 29.7. Ja kaikki siellä oli hyvin, liikkuvainen pikkuinen. Tänään oli neuvola jossa kuunneltiin sykkeet, nekin normaalit. Ei tullut käytyä varhaisultrassa vaikka ensimmäiseen ultraan tuntui olevan tooodella pitkä aika, eka lapsi tulossa nii tuntui ennen uä hyvin epätodelliselta
 
Hei!
Minä tulin nyt uutena kanssa tänne La 1.2.2021. Ensimmäinen uä oli 29.7. Ja kaikki siellä oli hyvin, liikkuvainen pikkuinen. Tänään oli neuvola jossa kuunneltiin sykkeet, nekin normaalit. Ei tullut käytyä varhaisultrassa vaikka ensimmäiseen ultraan tuntui olevan tooodella pitkä aika, eka lapsi tulossa nii tuntui ennen uä hyvin epätodelliselta

Onnea oikein paljon ja:welcome!!
 
Takaisin
Top