Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sammie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en oo uskaltanut vielä varata kun vasta 4+1 mutta molemmista aikaisemmista oon käynyt ja aion mennä nytkin, jos sinne asti edes päästään.

pari krt oon joutunut perumaan ajan kun on mennyt kesken juuri ennen sitä aikaa.

Neuvolan terveydenhoitajan kanssa tänään puhelinaika oli ja varasi ensiviikon keskiviikolle 25.3. ultran, että nähdään miten viikot täsmää sekä 1.4. ensimmäinen neuvola :Heartred jännittävää, nyt siis edellisistä kuukautisista laskettuna tulisi olla 6+2 :Heartred

Varhaisultrassa kaikki hyvin ❤️ vastasi 7+1 ja omien laskujen mukaan ois 7+2 elikkä samoissa päivissä mennään, ja sydän siellä löi ❤️ maanantaina sitten eka neuvola ja kun sikiöseulontaan haluan niin kohtahan se uus ultrakin sitten on :happy:

Ihana kuulla että kaikki hyvin! :thumleft:Heartred

Ihania uutisia teillä ultrissanne, toivottavasti kaikki menee jatkossakin niinkuin pitää :hello2:Heartred

Ähh, meillä peruttiin meidän varhaisultra mikä ois ollu hoitojen kautta. Nyt sitte mietinnässä, et meniskö sitä yksityiselle vai malttaisko odottaa sinne rv12 paikkeille :think005

Ähh, meillä peruttiin meidän varhaisultra mikä ois ollu hoitojen kautta. Nyt sitte mietinnässä, et meniskö sitä yksityiselle vai malttaisko odottaa sinne rv12 paikkeille :think005

Onpa outoa että voidaan perua jos on hoitoalkuinen raskaus! Eikä tarjottu uutta aikaa? Mä oon ymmärtänyt että se ultra vähän niin kuin päättää hoitosuhteen kun todetaan et raskaus alkanut ja oikeassa paikassa sykkeen kera eli hoito onnistunut.

Onpa outoa että voidaan perua jos on hoitoalkuinen raskaus! Eikä tarjottu uutta aikaa? Mä oon ymmärtänyt että se ultra vähän niin kuin päättää hoitosuhteen kun todetaan et raskaus alkanut ja oikeassa paikassa sykkeen kera eli hoito onnistunut.

Juu näin mäkin oon ymmärtänyt. Mulla peruttiin aika koronan takia. Peruvat kaikki "turhat" käynnit nyt. :dontknow

Juu näin mäkin oon ymmärtänyt. Mulla peruttiin aika koronan takia. Peruvat kaikki "turhat" käynnit nyt. :dontknow

Onpa kurjaa. Mulla maanantaina TAYSssa varhaisultra. Hoitoalkuinen raskaus meilläkin.

Onpa kurjaa. Mulla maanantaina TAYSssa varhaisultra. Hoitoalkuinen raskaus meilläkin.

Jep! Kiva, että siellä ei oo vaikuttanut:) onnea ultraan, TAYSssa on kyllä niin ihana porukka tai ainakin mulla on toimenpiteissä ollu tosi ihania kaikki:angelic:

Takaisin