Varhaisultra

Vitsit muakin alkoi nyt jännittämään, kun mulla on ultra varattu ens viikon torstaille, niin mikäköhän tilanne täällä sillon on, ja mitäs jos koko paikka on suljettu sillon. Tai jos ite ehtii sairastua tässä välissä. Tuntuu, että nytkin on tapahtunut viikossa tosi paljon. :sad001 Varasin nyt varulta vielä sunnuntaille ajan, jos menisinkin sillon jo. Sillon olis 7+4, mut mielummin kyllä menisin vasta siihen alkuperäiseen 8+2. En tiiä mitä teen! :meh:
 
Vitsit muakin alkoi nyt jännittämään, kun mulla on ultra varattu ens viikon torstaille, niin mikäköhän tilanne täällä sillon on, ja mitäs jos koko paikka on suljettu sillon. Tai jos ite ehtii sairastua tässä välissä. Tuntuu, että nytkin on tapahtunut viikossa tosi paljon. :sad001 Varasin nyt varulta vielä sunnuntaille ajan, jos menisinkin sillon jo. Sillon olis 7+4, mut mielummin kyllä menisin vasta siihen alkuperäiseen 8+2. En tiiä mitä teen! :meh:

Mee ihmeessä 7+4 jos siltä tuntuu! Kyllä silloin pitäis syke näkyä jos ei yli viikolla heitä rv
 
Varasin nyt varhaisultran pääsiäisen jälkeen. Silloin pitäisi olla rv 7+3. :)
Tänään rv 4+6 on herännyt paljon pelkoja, että tämäkin raskaus olisi tuulimuna. :sad001:sad001

Olisi ihanaa saada täältä vertaistukea, kun ei kaveripiirissä ole kenelläkään ollut keskenmenoja, enkä ole halunnut puhua vielä kenellekkään raskaudestani.
 
Varasin nyt varhaisultran pääsiäisen jälkeen. Silloin pitäisi olla rv 7+3. :)
Tänään rv 4+6 on herännyt paljon pelkoja, että tämäkin raskaus olisi tuulimuna. :sad001:sad001

Olisi ihanaa saada täältä vertaistukea, kun ei kaveripiirissä ole kenelläkään ollut keskenmenoja, enkä ole halunnut puhua vielä kenellekkään raskaudestani.

Mulla on takana km ja kkm, ei vielä yhtään onnistunutta raskautta. Ihan toisenlaista on tämä odotus nyt kuin aikaisemmin, nuo pelot on niin isoja eikä niitä hiljaiseksi saa :sad001
 
Mee ihmeessä 7+4 jos siltä tuntuu! Kyllä silloin pitäis syke näkyä jos ei yli viikolla heitä rv
Joo, kyllä sillon syke varmasti näkyis, mut haluaisin mieluiten venyttää tohon 9. viikolle, niin olis mahdollisimman pieni riski mennä enää kesken ennen nt-ultraa. :happy: Täytyy nyt miettiä vielä miten teen.
 
Mä en oo yhdessäkään raskaudessa käynyt varhaisultrassa, enkä varmasti tälläkään kertaa. :)
 
Meidän ultrassa tykytteli kääryle, joka vastasi hyvin tämänpäiväistä 7+3.:Heartbigred Niiiiiiiiin valtavan helpottunut olo :happy:

Iso suositus pääkaupunkiseutulaisille Kauniista Odotuksesta :thumright
Mulla aika sinne ylihuomenna! :happy: Eivät puhuneet mitään, että olis mahdollisesti sulkeutumassa koronan takia? Sitä oon jännittänyt, kun joitain muita paikkoja on kuulemma jouduttu sulkemaan. :nailbiting:
 
Hei. Hyppään tänne mukaan ja kerron meidän varhaisultrakokemuksesta. Viikot oli 6+6 ja olin voinut huonosti jo yli viikon ja jatkuu edelleen nyt 7+6. Mentiin siis varhaisultraan miehen kanssa ja siinä lääkäri hetken ultrattuaan. No mutta täällähän on kaksi..MITÄ?! Ja kyllä kaksoset siellä on ja selittää tämän jäätävän olon...Ei uskalla tuuletella koska tämä on sitä kaikiata vaarallisinta kakosraskauslaatua..että näin..
 
Mulla aika sinne ylihuomenna! :happy: Eivät puhuneet mitään, että olis mahdollisesti sulkeutumassa koronan takia? Sitä oon jännittänyt, kun joitain muita paikkoja on kuulemma jouduttu sulkemaan. :nailbiting:

En jotenkin usko, että he sulkisivat. Siellä oli ainoastaan yksi ihminen ja yksi hoitohuone, joten sen puolesta ei mulle ainakaan tullut ahdistavaa fiilistä.
 
Meillä oli tänään (rv7+5) ensimmäinen neuvola ja siellä ultra. Kaikki hyvin ja sydänäänet kuului ja sydämensyke näkyi. :Heartred
Parille kaverille uskaltauduin nyt kertomaan asiasta, koska olihan mun pakko testata, kun on aprillipäiväkin. :grin
 
Moikka kaikki! Mäkin liityn remmiin mukaan, toivottavasti osaan käyttää tätä forumia :-)

Meillä myös hoidoilla alkuun saatu raskaus. Testin tein 6.3. ja 7.3. alkoi ruskea vuoto, joka välillä oli punertavaa ja välillä tuli myös verta. Joka päivä kuitenkin vuosin jotain. 6+6 ja 7+3 välisenä päivinä ei ollut vuotoa, ja siihen osui myös klinikan varhaisultra. Kaikki oli hyvin. Mini oli juuri 7+2 kokoinen ja näkyi hyvä syke ja ruskuaispussi. Itkuhan siellä tuli. Meillä 3,5v yritystä takana ja tämä oli ensimmäinen plussa ikinä :Heartred

Nyt sit kuitenkin 7+4 vuodot alkoivat taas. Osittain ruskeaa, mut 7+6 tuli ihan kunnolla verta pönttöön ja paperiin. Sitä kesti pari vessareissua. Nyt on 8+1 ja tulee ruskeaa tai sitten ei mitään. Soitin verenvuodon yhteydessä päivystykseen kysyäkseni neuvoa, ja siellä sanoivat et ei kuulosta pahalta, mutta jos jatkuu pitkään niin varataan polille aika tsekkaukseen.

Tämä on ihan hermojaraastavaa!! Pieni päivittäinen ruskea vuoto on vielä siedettävää, mutta ei se et tulee kirkasta verta ja vähän jopa mustia hyytymiä. Tän kärsimyksen takia varasin nyt uuden varhaisultran lauantaille, eli silloin on 8+3. Ehkä jonkun mielestä naurettavaa mennä uudestaan, mut jotenkin tän viikon kokemusten jälkeen tarvitsen vahvistuksen et kaikki on hyvin. Meillä on myös tiistaina ensimmäinen neuvola, niin sitä ennen on kiva tietää mitä tuo verenvuoto on oikein merkannut. Lisäksi myös mietin, et vaikka kävisin kerran viikossa varhaisultrassa (mitä nyt toki en tee) niin mitä sitten! Siinähän vain tukee pienyrittäjän toimintaa :) Olen menossa Vantaan Kaunis Odotukseen.
 
Moikka kaikki! Mäkin liityn remmiin mukaan, toivottavasti osaan käyttää tätä forumia :)

Meillä myös hoidoilla alkuun saatu raskaus. Testin tein 6.3. ja 7.3. alkoi ruskea vuoto, joka välillä oli punertavaa ja välillä tuli myös verta. Joka päivä kuitenkin vuosin jotain. 6+6 ja 7+3 välisenä päivinä ei ollut vuotoa, ja siihen osui myös klinikan varhaisultra. Kaikki oli hyvin. Mini oli juuri 7+2 kokoinen ja näkyi hyvä syke ja ruskuaispussi. Itkuhan siellä tuli. Meillä 3,5v yritystä takana ja tämä oli ensimmäinen plussa ikinä :Heartred

Nyt sit kuitenkin 7+4 vuodot alkoivat taas. Osittain ruskeaa, mut 7+6 tuli ihan kunnolla verta pönttöön ja paperiin. Sitä kesti pari vessareissua. Nyt on 8+1 ja tulee ruskeaa tai sitten ei mitään. Soitin verenvuodon yhteydessä päivystykseen kysyäkseni neuvoa, ja siellä sanoivat et ei kuulosta pahalta, mutta jos jatkuu pitkään niin varataan polille aika tsekkaukseen.

Tämä on ihan hermojaraastavaa!! Pieni päivittäinen ruskea vuoto on vielä siedettävää, mutta ei se et tulee kirkasta verta ja vähän jopa mustia hyytymiä. Tän kärsimyksen takia varasin nyt uuden varhaisultran lauantaille, eli silloin on 8+3. Ehkä jonkun mielestä naurettavaa mennä uudestaan, mut jotenkin tän viikon kokemusten jälkeen tarvitsen vahvistuksen et kaikki on hyvin. Meillä on myös tiistaina ensimmäinen neuvola, niin sitä ennen on kiva tietää mitä tuo verenvuoto on oikein merkannut. Lisäksi myös mietin, et vaikka kävisin kerran viikossa varhaisultrassa (mitä nyt toki en tee) niin mitä sitten! Siinähän vain tukee pienyrittäjän toimintaa :) Olen menossa Vantaan Kaunis Odotukseen.

Minä olen ollut yllättynyt, että toistaiseksi reilumpi verenvuoto ja kirkas veri on ollut parempi kuin ruskea tuhru. Eihän se niin suoraviivaisesti siis menee, mutta viime raskaudessa tuhrutti joka päivä vähän ruskeaa ja oli kkm :sad001 Nyt tuli kirkastakin verta enemmän ja pienien hyytymien kanssa , mutta kaikki oli hyvin. Nyt taas alkoi ruskea tuhru ja huomenna 8+5 kolmas varhaisultra :bag: Kaikki tosin julkisella mun historian vuoksi. Ymmärrän paremmin kuin hyvin, että haluaa varmistaa asioiden olevan hyvin! Tuo kkm ja sen "hoito" oli yksi pahimpia kokemuksiani :sad001
 
Moikka kaikki! Mäkin liityn remmiin mukaan, toivottavasti osaan käyttää tätä forumia :)

Meillä myös hoidoilla alkuun saatu raskaus. Testin tein 6.3. ja 7.3. alkoi ruskea vuoto, joka välillä oli punertavaa ja välillä tuli myös verta. Joka päivä kuitenkin vuosin jotain. 6+6 ja 7+3 välisenä päivinä ei ollut vuotoa, ja siihen osui myös klinikan varhaisultra. Kaikki oli hyvin. Mini oli juuri 7+2 kokoinen ja näkyi hyvä syke ja ruskuaispussi. Itkuhan siellä tuli. Meillä 3,5v yritystä takana ja tämä oli ensimmäinen plussa ikinä :Heartred

Nyt sit kuitenkin 7+4 vuodot alkoivat taas. Osittain ruskeaa, mut 7+6 tuli ihan kunnolla verta pönttöön ja paperiin. Sitä kesti pari vessareissua. Nyt on 8+1 ja tulee ruskeaa tai sitten ei mitään. Soitin verenvuodon yhteydessä päivystykseen kysyäkseni neuvoa, ja siellä sanoivat et ei kuulosta pahalta, mutta jos jatkuu pitkään niin varataan polille aika tsekkaukseen.

Tämä on ihan hermojaraastavaa!! Pieni päivittäinen ruskea vuoto on vielä siedettävää, mutta ei se et tulee kirkasta verta ja vähän jopa mustia hyytymiä. Tän kärsimyksen takia varasin nyt uuden varhaisultran lauantaille, eli silloin on 8+3. Ehkä jonkun mielestä naurettavaa mennä uudestaan, mut jotenkin tän viikon kokemusten jälkeen tarvitsen vahvistuksen et kaikki on hyvin. Meillä on myös tiistaina ensimmäinen neuvola, niin sitä ennen on kiva tietää mitä tuo verenvuoto on oikein merkannut. Lisäksi myös mietin, et vaikka kävisin kerran viikossa varhaisultrassa (mitä nyt toki en tee) niin mitä sitten! Siinähän vain tukee pienyrittäjän toimintaa :) Olen menossa Vantaan Kaunis Odotukseen.
Minäkin käynyt jo kahdesti ultrassa, kolmas on vielä parin viikon päästä, sitten pääseekin jo kunnalliselle. Hoidoilla itsekin matkassa ja menetyksiä takana niin jotenkin vaan lievittää omaa stressiä käydä kurkkaas, et kaikki on ok :happy:
 
Kertokaapa sitten miten ultra meni :Heartred mulla vasta nyt 6+1 ja eilen kun heräsin ni vessan pönttöön valahti ehkä ruokalusikallinen verta, jonka jälkeen eilen tuli ihan vähän lugesteronin mukana ruskeeta... tänään on tullut vielä vähemmän.. eilen ehkä muutaman teelusikallisen verran ja tänään puolikkaan.. silti ahdistaa että kaikki ei oo nyt hyvin.. :sad001 mulla ois varhausultra vasta 14.4.. ei kai auta muuta kun katsoa päivä kerrallaan yltyykö vuoto tai tuleeko kipuja.. 3 yötä sitten heräsin yöllä maha kipuun mikä meni heti ohi kun käännyin vatsalleen ja tänään oli sama juttu.. ei oo aikaisempia raskauksia niin ei oo mitään kokemusta mistään tuntemuksista.. ahdistavaa
 
Mulla oli tänään ultra ja kaikki oli niinkuin pitääkin. Vastasi 8+1 tai 8+2 ja tänään pitäis olla omien laskujen mukaan 8+1. :happy:

Tsemppiä Cami! Tuo on kyllä piinaava tilanne. :sad001 Toivottavasti kaikki olis hyvin!
 
Kävin varhaisultrassa. Siellä oli pieni, mutta aivan liian pieni viikkoihin nähden.. menen torstaina uudelleen, mutta lääkärin kanssa olen samaa mieltä että realisti kannattaa olla. Tätä kipuillaan nyt, ja tulevaisuus näyttää miten käy. :Heartred
 
Takaisin
Top