Varhaisultra

Tänään 9+6. Eilisestä asti ollut erilainen tunne, ei ole enää samanlaisia nälkätuntemuksia kuin aiemmin eikä mitään muitakaan oireita. Nt-ultra olis parin viikon päästä. Kuinhan yleistä oireiden loppuminen on näihin aikoihin vaikka kaikki olisi hyvin. :confused:
 
Rospuutto, mulla oireet loppui edellisessä raskaudessa just noihin aikoihin ja tietty oli hirvee huoli, että onko kaikki hyvin. Kaikki oli silloin hyvin, eli ei tuo oireettomuus kerro välttämättä mitään. Mut tiedän tunteen, epävarmuus on kyllä tässä alkuraskaudessa niin syvältä...
 
Rospuutto, mulla oireet loppui edellisessä raskaudessa just noihin aikoihin ja tietty oli hirvee huoli, että onko kaikki hyvin. Kaikki oli silloin hyvin, eli ei tuo oireettomuus kerro välttämättä mitään. Mut tiedän tunteen, epävarmuus on kyllä tässä alkuraskaudessa niin syvältä...


Helpottavaa kuulla kokemuksia! Tämä on ensimmäinen raskaus joka edennyt näin pitkälle, aiemmin 2 km viikoilla 5+. Ehkä varalta soittelen neuvolaan alkuviikosta jos ne voisi mahduttaa johonkin väliin heikkohermoisen :oops:
 
Eilen käyty varhaisultrassa rv 8+2, kaikki näky mitä pitikin. Alien oli mahallaan niin mitat vastas rv 8+0. Nyt voi hetkeksi huokaista ennen nt-uötraa ja nipt:iä.
 
Me käytiin ekan kerran ultrassa kun viikkoja piti olla 7+0. Viikoiksi saatiinkin 6+3 ja 6+1, kaksi vauvaa oli tuloillaan. Tänään käytiin uudestaan kun viikkoja piti olla 9+2, mutta olikin jo 10+0. :Heartred Toinen vauvoista oli kuihtunut pois viime ultran jälkeen. Kaikki hyvin onneksi tällä toisella.:Heartred
 
Mulla näkyi esikoisesta jo viikoilla 5+5 sydämen syke, alkio oli tuolloin huikeat 2,2mm kokoinen :hilarious: gyne meinasi sen olleen heidän ennätyksensä.
Tästä kakkosesta kävin muistaakseni, kun viikkoja omien laskujeni mukaan piti olla 6+5, mutta pieni vastasi nippanappa 6+1 :nailbiting:
Oireitahan on ollut ihan tarpeeksi kylläkin, olen ollut ympärivuorokautisen pahoinvoinnin takia sairaslomalla jo 4 viikkoa ja loppua ei näy.. silti mietityttää, että onko kaikki edelleen hyvin. Syke siellä näkyi, mutta silti mietityttää. Perus pessimistisenä realistina en tietenkään osaa odottaa luottavaisin mielin, että tämä hartaasti toivottu kakkonen saataisiin syliin asti.
Pohdin tässä, että jokohan näillä viikoilla sykkeen saisi kotidopplerilla kuulumaan? Huomenna pitäisi olla 10+0, mikäli omat laskut pitävät paikkansa ja varhaisultrassa kävikin mittausvirhe.
Mikähän doppler olisi hyvä?
 
Bebet, kiva kuulla että kaikki oli hyvin :) Nyt näitä Nt-ultra juttuja alkaa putkahdella tänne! Meillä vielä 2 viikkoa odottelua.
 
Meillä oli 28.1.19, vastasi viikkoja 7+0. Ihana kokemus, syke löytyi. Piiperöllä kokoa 11.6mm :Heartbigred Tuostakin jo melkein vuosi, samoin kun plussasta.
 
Takaisin
Top