Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mimmy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on vasta kahden viikon päästä, 28.3. Silloin on ehkä noin 8. viikko menossa. Aikalailla samoihin aikoihin ilmeiesti kuin Aubreyn alkuperäinen aika oli? :) Mietin kans että hirveen myöhään, mutta olkoon. Julkisella puolella ei pysty kauheesti pullikoimaan annetusta ajasta.

Syren17: mä sain sillä perusteella että ei ollut ennen raskaaksi tulemista säännöllistä kuukautiskiertoa, joten raskauden kestoa on hankala määritellä. Edellisellä kierroksella kävin omalla kustannuksella yksityisellä, kun ei ollut erityistä syytä käydä.

Aa okei. Lopetin minipillerit lokakuussa 2016 ja nyt tammikuun kierrosta raskauduin. Epäsäännöllisen kuukautiset myös ollu, mutta yritän malttaa odottaa kutsua postitse vaikka mieli tekis nähdä pieninelämänalku :)

Minä varasin tänään yksityiselle ajan ar ultraan, on 4.4 ja silloin 7+0.

Vielä pitkä aika odotella sinne asti.

60€? On kyllä halpa, täällä joutuu maksamaan jotain 200€, haluisin kovasti mennä varhaisultraan, kun esikoisestakin olin, mutta näin hoitovapaalla ollessa 200 on iso raha....

Onpa kyllä halpa tuo 60€!! Me ollaan menossa kans yksityiselle, kun kunnalliselle ei päästy vaikka on yksi km ja kemiallinen takana, ja hintaa sille tais olla noin 130€. Mutta mulle se on pieni hinta siitä mielenrauhasta.

Zemppiä mimmus ultraan!!

Täälläkin vihdoin varattu eka ultra!
Aika 28.3 ja ois varmaan 7+0 silloin :)
Kunnallisella ultra aika ois 10+0, mut en millään jaksanu sinne asti odotella!

Mulla varhaisultra automaattisesti, kun edellinen raskaus oli kohdunulkoinen. Aion kyllä vielä ainakin ensi viikkoon asti pimittää itseltäni kaikki numerot, etten nyt ihan hulluna ala sitä ultraa odottamaan :grin
Kuitenkin tässä vaiheessa 2-3 viikkoakin tuntuu niin älyttömän pitkältä ajalta odottaa.

Täällä vähän samankaltainen tilanne kuin Tiha:lla. En tosin tikuttanut ovista, mutta kuvittelin ainakin tuntevani oviksen + valkovuoto/limat täsmäsi tähän epäilyyn, tällöin oli kp 15. Seuraavia menkkoja ei koskaan tullutkaan, kierto tosin ei ole ihan säännöllinen ollut. Kävin viime viikolla varhaisultrassa, kun menkoista laskettuna oli 7+3, pieni sydän siellä jo läpätteli, mutta alkion koko vastasi rv 5+6. Ja olin kyllä osannut jo epäillä, että hedelmöittyminen on tapahtunut myöhemmin kuin kuvittelin, mm. digitesti näytti 1-2 viikkoa kun olisi pitänyt olla jo 2-3 viikkoa. Ja käsittääkseni ovulaatiotestit voi näyttää useamman päivän "positiivista", näin olen siis vain lukenut, käyttökokemusta ei ole. Tosin, mun pitäisi kyllä olla jo pidemmällä kuin tuo 5+6, ainakin digitestin perusteella (tein yhden vielä 8 päivää ennen varhaisultraa ja silloin näytti 3+ eli rv 5+, mutta tiedä sitten kuinka luottettavia), toisaalta ultraaminen on tarkkaa touhua ja noin pienien kohteiden mittaamisessa anturin pienikin heilahdus vaikuttaa kohteen kokoon. Joten en viitsi ainakaan nyt enempää asiasta stressata, pääasia, että mahassa on elämää, nyt ei voi kuin toivoa, että se siellä pysyy myös loppuun asti. :)

Twist, joo mä varasin ensin 29.3. sitte 28.3. ja nyt siirsin vielä sen tälle päivälle :D täällä ei ole kunnallista ulrtraa ollenkaan, yksityiset tekevät ultrat aina, mutta paikallinen kela korvaa tän ekan sekä rakenneultran.

Toivottavasti selviää jotakin tänään. Mä oon muutenki ihan sekaisin noissa päivissä ja viikoissa, kaiken lisäksi mun kierto oli niin pitkä, että en tiedä miten se pitäis huomioida viikkojen laskussa. Menkkojen mukaan olisin ny 7+1, mut vähensin siitä yhden viikon ed mainitusta syystä joten päätin olevani 6+1 tänään :D et sillee.

Vielä 40 minuuttia ja se veden kittaaminen ja pissan pidättely on ihan kamalaa :/ :/ kädet ihan hikoo ku tuli paha olo liiasta vedestä..

..silloin lähempänä loppukuuta, kiva mennä lääkärille "en uskonut sinua, mutta olit oikeassa joten kirjoitatko uuden lähetteen " :'D

Heippa! Minä odotan esikoista ja laskettu aika on 10.11. Sain ensimmäisen ultra-ajan 27.3. jolloin viikkoja 7+3, vajaa 2 viikkoa pitäisi vielä jaksaa odottaa :) Jos kaikki on ultrassa hyvin, ensimmäinen neuvola onkin jo 6.4. :)

Aubrey.eli siellä oli kuitenkin kaikki masussa hyvin? Viikkoja vaan vähemmän mitä veikkasit.. :)

Aubrey.eli siellä oli kuitenkin kaikki masussa hyvin? Viikkoja vaan vähemmän mitä veikkasit.. :)
Joo kai, Kiitos kysymästä :) Hän kyllä sanoi, että kaikki näyttää täysin normaalista. Mutta eihän hän nähnyt muuta tietysti, kun ruskuaispussin (sekö se on suomeksi :D?) kuulemma noin 5mm pitkä. Mua alko jo kylmäämään, ku mietin, ettei mitenkään oo mahdollista et olisin sillon raskautunut, mut olinki väärässä. Taas :D toivotaan parasta, eihän tässä muuta voi :)

Voi näitä jännityspäiviä... :) Kaikki elellään enemmän tai vähemmän jännityksessä...
tsemppiä ihan jokaiselle <3

Takaisin