Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mimmy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mimmy

Jostain jotain jo tietävä
Laitetaan tännekin listaa pystyyn niin pysytään kärryillä koska voi odottaa kuulumisia :)

Meillä varhaisultra jo ensiviikon perjantaina eli 10.3. Mulla tosiaan ne 2 keskenmenoa takana niin lupasivat ultrata jos tuun raskaaksi niin mahdollisimman pian äitipolilla. Huh jännääää sinne asti.... ja varmaan siitä eteenpäinkin, se on varmaa.

Meillä varhaisultra 14.3. :) Enkä malttais odottaa!

Mahtavaa mimmy, että pääset kurkkaamaan pikkusta jo noin aikasin! Ymmärrän huolesi ja hyvä kun äitipolikin ottaa sen tosissaan. :)

Joo kun viime kesäkuussa tosiaan olin "onnelllisesti" raskaana ja oireet oli kovat ja hcg nousi koko ajan hyvin vaikka terkkari oli vähän epävarma onko kaikki niinku pitäis... näin itekin alkion ja terkkari sydämenlyönnit, mutta rv 10 sitten äitipolilla ei näkynyt enää mitään. Epäilivät tuulimunaa... en ymmärrä miten itekin näin alkion ja ruskuaispussin, mutta ne oli niinkö jotenki hajonnut.... en tiiä vaikka mitään vuotoja ei ollut. Hcg oli muistaakseni 60 000 jotain ja raskausoireet kovasti päällä. No taas kun rupesin odottamaan lokakuussa niin samainen terkkari laitto mut äitipolille kun ei ollut varma... taaskaan. Rv 8 todettiin alkion menehtyneen rv 6. Taas lääkkeellinen tyhjennys. Sanovat siellä että saan tulla suoraan jos vielä raskaaksi tuun niin sinne sitten varhaisultraan ettei tarvi miettiä kokoajan ja hypätä neuvolassa. Nyt sitten jännittää hulluna miten käy...... ehkä kolmas kerta toden sanoo <3

Voi ei, onpa käynyt ikävästi. :( Uskon kyllä että huolettaa kovasti! Kunpa nämä päivät nyt menis nopsaan tästä...

Mulla on jo ensi viikolla, haluavat varmistaa lasketun ajan koska menkkoja mulla ei ole ollut sitten viime vuoden. Voi olla, että ultrassa ei näy vielä muuta kuin ruskuaispussi..

Mä soitan huomenna mun lääkärille jos hän ultrais jo tällä viikolla. Mulla ultra 15.3 mutta kun ei malttais millään odottaa. Näkeekö sieltä viel näillä viikoilla mitään 5+5....

Mä soitan huomenna mun lääkärille jos hän ultrais jo tällä viikolla. Mulla ultra 15.3 mutta kun ei malttais millään odottaa. Näkeekö sieltä viel näillä viikoilla mitään 5+5....

Vaikea sanoa, ehkä jotain...tai sitten ei. Mulle laitettiin ensiperjantaiksi aika kun on 6+2. Mutta se epätietoisuus on niin kurjaa sitten jos ei näy.... sitten hyppäsin viimeks viikon välein kattomassa mikä tilanne. Nyt tosiaan laitettiin aika aikasin kun kaksi km takana. Luulen että ainakin 6+ vois näkyä jotain..... :)

niinpä ja jos ei näy niin epätietoisuus jatkuu. Mulla edellinen raskaus päättyi keskenmenoon. Aattelin ehdottaa lääkärille to tai pe niin mulla olisi 6+2 tai 6+3 sillon 15.3 olisi 7+1
Huomenna kattovat taas sen hcg ja 14.3 uusiks

Mun mielestä syke näkyy varmimmin rv 7 lähtien. Viimeksi käytiin varhaisultrassa 7+1, ja hyvin näkyi pumppaava sydän.:love7 :Heartbigred Tällä kertaa viikkoja taitaa olla sama 7+1, kun mennään. Oisin voinu mennä muutama päivä aikasemminkin, mutta siinä on viikonloppu ja epäsopiva työvuoro esteenä.

Meillä jostain syystä systeemit muuttunut niin,että eka nla käynti tapahtuu lääkärin vo:lla, joka ultraa kohdun. Ei ollut vielä edellisen raskauden aikana näin. Poika nyt reilu 7kk.
Eli mulla huomenna ultra jo vaikka viikkoja vasta 5+2.

Joo kun viime kesäkuussa tosiaan olin "onnelllisesti" raskaana ja oireet oli kovat ja hcg nousi koko ajan hyvin vaikka terkkari oli vähän epävarma onko kaikki niinku pitäis... näin itekin alkion ja terkkari sydämenlyönnit, mutta rv 10 sitten äitipolilla ei näkynyt enää mitään. Epäilivät tuulimunaa... en ymmärrä miten itekin näin alkion ja ruskuaispussin, mutta ne oli niinkö jotenki hajonnut.... en tiiä vaikka mitään vuotoja ei ollut. Hcg oli muistaakseni 60 000 jotain ja raskausoireet kovasti päällä. No taas kun rupesin odottamaan lokakuussa niin samainen terkkari laitto mut äitipolille kun ei ollut varma... taaskaan. Rv 8 todettiin alkion menehtyneen rv 6. Taas lääkkeellinen tyhjennys. Sanovat siellä että saan tulla suoraan jos vielä raskaaksi tuun niin sinne sitten varhaisultraan ettei tarvi miettiä kokoajan ja hypätä neuvolassa. Nyt sitten jännittää hulluna miten käy...... ehkä kolmas kerta toden sanoo <3

Meillä hoetaan samaa että 'ehkä kolmas kerta toden sanoo'. Puolen vuoden aikana nyt menossa kolmas raskaus. Ensimäinen meni kesken rv 13. Toinen oli kohdun ulkoinen. Nyt tuli sitten tämä kolmas.. Ja p e l o t t a a!!
Soitan tänään neuvolaan ja yritän päästä varhaisultraan.

Hei miten pääsette varhaisultraan? Soitin neuvolaan ja sain ajan vasta 27.3. ensikäynnille, jossa ei ilmeisesti ultrata? LA on 15.11. kumminkin ja itseä huolestuttaa kun kaksi keskenmenoa takana, että onko kaikki kunnossa.

Takaisin