Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vastasi viikkoja 7 + 2, ja kokoa oli 0,98cm. Iso kivi vierähti pois sydämeltä, kun kauheat pelot oli tuulimunasta yms...
Ei voinut uskoa, eikä uskaltanut antaa itsensä uskoa, että siellä oikeasti olisi elämää
Mutta ehkä se pitää nyt yrittää pitää ajatukset positiivisempina ja toivoa että kaikki jatkuu tästäkin eteenpäin hyvin 
Onnea hyvistä ultra kuulumisista! Nyt varmasti tuntuu todellisemmalta. Ite en vielä tiiä millon pääsen.
Olen itse niin kärsimätön, etten olisi pystynyt vielä kuukautta odottamaan 
Äh varasinki viikon liian myöhään, tuohonhan on 4vk! Ei yövuoron jälkeen toimi pää. Pitää koittaa maanantaina vaihtaa aiemmaksi.
jotenkin suuri helpotus kun sai tietää että tässä vaiheessa kaikki hyvin ja siellä todellakin kasvaa pieni ihminen ja toivotaan nyt että kaikki menisi loppuun asti hyvin!
ihania uutisia siis! Nyt voin antaa vihdoin itselleni luvan alkaa nauttia ensiraskaudesta. Mun tuulimunapelko sai nimittäin sellaiset mittasuhteet että huh! Se oli ainutlaatuinen tunne kun näin sen sintin siellä kohdussa!