Varhaisraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hannie_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Varasin eilen ajan kaunis odotukseen kun ehtii vielä sopivasti hyödyntää tuon alennuksenkin Kaisalle mistä @Koirankorva vinkkasi, kiitos siitä! 😊

17.10. / Kesävauva / 7+3
20.10. / Mimossa / 7+2
24.10 / Bambutimali / 7+2
26.10. / Koirankorva / 7+2
26.10. / Fuukis / 7+3

Varasin eilen ajan kaunis odotukseen kun ehtii vielä sopivasti hyödyntää tuon alennuksenkin Kaisalle mistä @Koirankorva vinkkasi, kiitos siitä! 😊

17.10. / Kesävauva / 7+3
20.10. / Mimossa / 7+2
26.10. / Fuukis / 7+3
Meillä ois samana päivänä! Meen iltapäivästä, jos siis sinne asti päästään 🤭

Mä soitan maanantaina neuvolaan, ja jos heiltä ei tipu ultrakurkkausta niin sit varaan aikaa noihin yksityisiin. Meillä kun ei tarkkaan laskettua aikaa saa menkkojen alusta tietää, kun oli pitkä kierto.

Vielä reilu viikko ultraan, ei malttaisi odottaa! Vaikka onkin pelonsekaiset tunnelmat, koska siellähän sitten ylipäätään selviää löytyykö sydänäänet ❤️🥺 Ollaan myös mietitty, että saako varhaisultrasta vielä mitään kuvaa mukaan, näkyykö siinä vaiheessa ylipäätään kuvassa vielä mitään? 🙈

Vielä reilu viikko ultraan, ei malttaisi odottaa! Vaikka onkin pelonsekaiset tunnelmat, koska siellähän sitten ylipäätään selviää löytyykö sydänäänet ❤️🥺 Ollaan myös mietitty, että saako varhaisultrasta vielä mitään kuvaa mukaan, näkyykö siinä vaiheessa ylipäätään kuvassa vielä mitään? 🙈
Mä pääsin esikoisesta kaks vai kolme kertaa kunnallisella kun silloisen asuinkunnan neuvolasta löytyi laite 😁 ja sain kuvat! Ekassa näky vain kohtu ja riisinjyvä (terkan sanat että ehkä syke tuossa, katotaan viikon päästä uusiksi jos pääset tulemaan). Tokalla kerralla näky sit se katkarapu-alkio sykkeineen ❤️ ja kolmas kerta oli sit jo nallekarkkia muistuttava, näky pullea masu, pienet raajat kippuralla ja pallopää 😍

Kyllä on tarkoitus käydä! Meillä taustalla varhainen keskenmeno viikoilla 6+4 niin jos tällä kertaa päästäisiin pidemmälle niin haluan kyllä 7-8 viikolla käydä. Pitää toki kysyä pääsiskö ihan kunnallisen kautta kun on taustalla tuo km. Lisäksi ei pysty arvioimaan tarkkaa laskettua aikaa kun mulla ei ehtinyt tulla yhtään kuukautisia tässä keskenmenon jälkeen 🤭 Sekinhän vois olla yks peruste varhaisultralle 🤔

Kyllä on tarkoitus käydä! Meillä taustalla varhainen keskenmeno viikoilla 6+4 niin jos tällä kertaa päästäisiin pidemmälle niin haluan kyllä 7-8 viikolla käydä. Pitää toki kysyä pääsiskö ihan kunnallisen kautta kun on taustalla tuo km. Lisäksi ei pysty arvioimaan tarkkaa laskettua aikaa kun mulla ei ehtinyt tulla yhtään kuukautisia tässä keskenmenon jälkeen 🤭 Sekinhän vois olla yks peruste varhaisultralle 🤔

Mä luin jostain, että jos ei tiedä yhtään millon olis laskettu aika, nii vois päästä ultraan 👍🏻

17.10. / Kesävauva / 7+3
19.10. / Litranmitta / 5+6 ehkä
20.10. / Mimossa / 7+2
26.10. / Fuukis / 7+3

Soitin neuvolaan ja pääsin raskauden keston selvitykseen varhaisultralla. Terkka oli sitä mieltä että tuolloin voisi jo se syke näkyä, itse oon skeptinen ettei vielä noin hitsin aikaiseen näy kuin se riisinjyvä taas 😅 mutta pääasia jos saataisi ne viikot selväksi jo tuolloin 😅

Mä luin jostain, että jos ei tiedä yhtään millon olis laskettu aika, nii vois päästä ultraan 👍🏻
Näin minäkin olen ymmärtänyt. Sain kyllä tikutettua ovulaation ennen tätä plussausta, et pieni haisu on tästä raskautumisen ajankohdasta. Mut toivotaan et pääsis niin ei tarvis maksaa yksityisellä käyntiä!

17.10. / Kesävauva / 7+3
20.10. / Mimossa / 7+2
20.10. / Piazzu / 7+5
26.10. / Fuukis / 7+3

Varasin tänään varhaisultraan ajan, yksityiselle valitettavasti joutuu menemään, mutta uskon sen olevan rahan arvoista. Näkee onko pikkuisella kaikki hyvin ja on oikeassa paikassa. 😍

Itsekin jo ajoissa liikkeellä. Tänään soitin neuvolaan ja sitä ennen käydään edellisviikon lopulla varhaisessa.
Sitä ennen vaan sormet ristissä toivotaan että pysyy kyydissä🤞🤞🤞♥️

17.10. / Kesävauva / 7+3
20.10. / Mimossa / 7+2
20.10. / Piazzu / 7+5
26.10. / Fuukis / 7+3
3.11. / Mahtis87/ 7+3

17.10. / Kesävauva / 7+3
20.10. / Mimossa / 7+2
26.10. / Fuukis / 7+3

Soitin neuvolaan ja pääsin raskauden keston selvitykseen varhaisultralla. Terkka oli sitä mieltä että tuolloin voisi jo se syke näkyä, itse oon skeptinen ettei vielä noin hitsin aikaiseen näy kuin se riisinjyvä taas 😅 mutta pääasia jos saataisi ne viikot selväksi jo tuolloin 😅
Mä tuun sivusta huutelemaan että meillä on ultrassa nähty sykkeet jo 5+5. Oli kaksoset ja molemmissa näkyi silloin, ei siis oo mahdotonta vaikka on myös normaalia ettei silloin vielä sykettä näe :)

17.10. / Kesävauva / 7+3
20.10. / Mimossa / 7+2
20.10. / Piazzu / 7+5
26.10. / Fuukis / 7+3
27.10. / Beltsu / 7-8???
3.11. / Mahtis87/ 7+3

Saako tuon tarkemman ajan missä mennään tietää jo varhaisultrassa vai vasta siinä ensimmäisessä virallisessa ultrassa? 🤔
Saa joo jo nyt! Jos laskettu heittää yli 2pv niin neuvolakin yleensä korjaa sen iniin tietoihin. Tässä vähän käytäntöeroja, että millon korjaavat ja millon ei

Mä ajattelin varata varhaisultran, luin jostain että kannattais varata vasta rv 8, mutta suurimmalla osalla teillä on 7, niin onko se sellainen hyvä? Aikaistuis viikolla tää mun nykyinen aikataulu, mikä olis ihan kiva. 😃

Aiempi lapsi hoitoalkuinen niin silloin kuului kaikki kivat jutut pakettiin. 😃

Takaisin