Varhaisraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hannie_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hannie_

Piirimestaruustason postaaja
Tammikuiset 2025
Moi! Onko muut suunnitellut varhaisraskauden ultraan menemistä? Meillä suunnitteilla viikolle 42 ja mietin Helsingin Perhe Arten ja Vantaan Kaunis Odotus välillä.

Meen kyllä, jos en pääse julkisen kautta taustan vuoksi, menen sitten yksityiselle. Kanssa joko perhe arteen tai sitten hyvinkäällä on myös about samoissa hinnoissa oleva.

Olen aikaisemmissa raskauksissa käynyt sekä perhe artessa että kaunis odotus, molemmilla kerroilla todettiin tuulimunat. Molemmat paikat hyviä, rauhallisia ja empaattiset kätilöt.

Meen kyllä, jos en pääse julkisen kautta taustan vuoksi, menen sitten yksityiselle. Kanssa joko perhe arteen tai sitten hyvinkäällä on myös about samoissa hinnoissa oleva.

Olen aikaisemmissa raskauksissa käynyt sekä perhe artessa että kaunis odotus, molemmilla kerroilla todettiin tuulimunat. Molemmat paikat hyviä, rauhallisia ja empaattiset kätilöt.
Kiva kuulla, että molemmat paikat on olleet hyviä! Ja tosi ikävä kuulla, että sulla käynyt noin, oon pahoillani! Toivotaan, että tällä kertaa kaikki menisikin hyvin ❤️

Meillä myös varhaisultra on varattu viikolle 42 (Rv 7+2). Saadaan ultra julkisen kautta omassa keskussairaalassa, koska meillä hoitoalkuinen raskaus. Muussa tapauksessa menisin kyllä yksityiselle 😊

Meillä myös varhaisultra on varattu viikolle 42 (Rv 7+2). Saadaan ultra julkisen kautta omassa keskussairaalassa, koska meillä hoitoalkuinen raskaus. Muussa tapauksessa menisin kyllä yksityis
Meillä myös varhaisultra on varattu viikolle 42 (Rv 7+2). Saadaan ultra julkisen kautta omassa keskussairaalassa, koska meillä hoitoalkuinen raskaus. Muussa tapauksessa menisin kyllä yksityiselle 😊
Me mietittiin ultran varaamista 17.10. jolloin ois ilmeisesti 7+3 😄 ehkä sitä sitten uskaltais jo varata! 😍

Me mietittiin ultran varaamista 17.10. jolloin ois ilmeisesti 7+3 😄 ehkä sitä sitten uskaltais jo varata! 😍
Mietin kans pitkään, että missä vaiheessa uskallan varata aikaa, viime kerralla kun ei päästy ihan ultraan asti ja oli ikävä varattuja aikoja sitten perua 😪 Mutta päätin kuitenki rohkaistua, julkisella kun aikoja on rajatusti saatavilla ja toiveena oli päästä tietylle lääkärille. Pitkät viikot edessä 🫣

Minä alan kallistua siihen, ettei mennä varhaisultraan. Täällä päin on niin heikosti tarjolla vaihtoehtoja, että hinnat ovat aivan pilvissä. Tuntuu kyllä hurjalta ajatella, että odottaisi niin monta viikkoa tietämättä, onko kyydissä edes ketään.

Varasin nyt oviksesta oletettuun 7+2 varhaisultran. Ps. Kaunis odotuksen vantaan pisteelle saa ultran 59e jos menee lokakuun aikana ja varaa ajan Kaisalle ja kirjottaa varauksen tietoihin KAISA

Minä alan kallistua siihen, ettei mennä varhaisultraan. Täällä päin on niin heikosti tarjolla vaihtoehtoja, että hinnat ovat aivan pilvissä. Tuntuu kyllä hurjalta ajatella, että odottaisi niin monta viikkoa tietämättä, onko kyydissä edes ketään.
Onpa tylsä, että siellä vähän paikkoja tarjolla ja sen myötä korkeat hinnatkin! Onko siellä päin ikinä mitään kamppiksia että ois edullisempia aikoja esim tiettyinä päivinä tarjolla?

Pitäiskö listata tänne varhaisultran ajankohdat sitä mukaa kun varaillaan! Näin toukokuisten ketjusta vastaavan ja oli hauska seurata sit muiden aikoja ja jännittää mukana. Jos kopsaa aina muiden ajat ja lisää sit mukaan oman?

Voin aloittaa, eli:
17.10. / Kesävauva / 7+3

Onpa tylsä, että siellä vähän paikkoja tarjolla ja sen myötä korkeat hinnatkin! Onko siellä päin ikinä mitään kamppiksia että ois edullisempia aikoja esim tiettyinä päivinä tarjolla?
Toistaiseksi en ainakaan ole huomannut. Reilu 200€ näyttäisi olevan. Pitää punnita kunnolla plussat ja miinukset. Mahtavia tarjouksia on kyllä muualla 😅

Toistaiseksi en ainakaan ole huomannut. Reilu 200€ näyttäisi olevan. Pitää punnita kunnolla plussat ja miinukset. Mahtavia tarjouksia on kyllä muualla 😅
Huh huh, on kyllä kovat hinnat! :/ Pk-seudulla kun esim Perhe Artella ihan normi hintakin 69€ ja välillä Kaunis Odotus ainakin ollut noita 59€ tarjouksia

Mä oon niin kateellinen, ettei meillä päin oo vastaavaa yritystä kuin kaunis odotus! 😅Näyttää niin ihanan viihtyisältä paikalta ja miten halvat hinnat. Meillä päin ainut vaihtoehto on mennä yksityiselle gynelle varhaisultraan, missä hinta on alk. 325,00 € 😵‍💫

Pitäiskö listata tänne varhaisultran ajankohdat sitä mukaa kun varaillaan! Näin toukokuisten ketjusta vastaavan ja oli hauska seurata sit muiden aikoja ja jännittää mukana. Jos kopsaa aina muiden ajat ja lisää sit mukaan oman?

Voin aloittaa, eli:
17.10. / Kesävauva / 7+3
Tää on kiva idea! ☺️

17.10. / Kesävauva / 7+3
20.10. / Mimossa / 7+2

Huh huh, on kyllä kovat hinnat! :/ Pk-seudulla kun esim Perhe Artella ihan normi hintakin 69€ ja välillä Kaunis Odotus ainakin ollut noita 59€ tarjouksia
Tuon maksaisi kyllä mielellään!

Kyllä tää odottavan aika on pitkä, kun tätä ultraa odottaa. Yhtä odotusta vaan tää alku 😄

17.10. / Kesävauva / 7+3
20.10. / Mimossa / 7+2
24.10 / Bambutimali / 7+2
26.10. / Koirankorva / 7+2

Mie kanssa menossa varhaisultraan ja meillä täällä se kuuluu ihan maksuttomiin neuvolaseurantoihin ❤ toki sitä ei automaattisesti tarjota, mutta sen saa kyllä kun pyytää. neuvolassa, jossa käyn, niin on ultralaite omasta takaa. nyt laitoin neuvolaan viestiä jos saisi sen varhaisultran viikolle 43 ja silloin olisi viikkoja se 7+jotain.

Takaisin