Varhaisajan ultra

Amandae, koita ajatella positiivisesti vaikka välillä se saattaakin olla vaikeeta. Muakin huolestuttaa välillä vaikka kävin viime viikolla rv 9+0 varhaisultrassa ja kaikki oli hyvin siellä ei tää huolestuminen lopu varmaan koskaan. Tsemppiä, onneks on juhannus niin menee aika ehkä vähän nopeemmin!
 
Kiitos tsempeistä, yritän pitää mielen korkeella. Sitten kun on yksi tyhmä ajatus... kummatkin raskaudet mulla on tärpänny ekasta kierrosta, niin mietin ”ansaitsenko” tulla näin helposti raskaaksi, kun tiedän ettei se kaikilla niin helppoa ole. Ihan tyhmää näin miettiä, mutta kaikkee sitä tässä näköjään pohtii :confused005
 
Tänään 8+0, viikon päästä kunnallinen varhaisajan ultra varattuna. Täällä onneks sen saa ihan pyytämättäkin.
 
Mä kävin ultrassa yksityisellä (maksoi 230e,kun luulin että 115e, pikkasen kirpaisi) kun luulin että rv 7+3,mutta vastasi 6+3 myös esikoinen vastasi viikkoa pienempää aikoinaan, syntyikin jo 38+2 sitten. Kaikki oli hyvin, mutta jostain syystä oon murehtinu kovasti. Nyt käytiin 10+6 neuvolassa, syke ei kuulunut, vatsan päältä ei näkynyt, mutta alateitse ultratessa tuli heti näkyviin sikiö+syke. 10.7. on sitten nt-ultra, mutta ton neuvolakäynnin jälkeen oon uskaltanut hengähtää jo.
 
Mun neuvolakäynnin jälkeen iski epäilys, että nt-ultra menee vasta 13+ viikolle kun ollaan reissussa 11+5-13+3 väli. En pe enää neuvolan jälkeen ehtiny soittoajalla saamaan nt-ultraa varattua, mutta jos tulevalla viikolla selviää, että se menee sinne reissun jälkeen niin pakko käydä uudestaan vielä ennen lähtöä Perhe-Artella. Mennään mm mun vanhemmille matkan aikana ja mielellään sitten kertoisin jo raskaudesta, mutta en uskalla pelkän 7+0 ultran perusteella puhua vauvasta siellä, vaikka oireet kunnolla päällä onkin... varasin siis viikon päästä maanantaille 11+3 vielä uuden ajan Arteen, perun sitten jos tulevalla viikolla selviää että nt oliskin jo silloin. Pientä säätöä, mutta toisaalta mitä useammin pääsee pienen voinnista varmistumaan, sen parempi. Kyllähän tässä reilu kolmessa viikossa on ehtinyt jo kaikkea ajatellakin...
 
Meillä on huomis aamuna vihdoinkin nt ultra. Tää aika on tuntunu niin järkyttävän pitkältä ja stressaavalta odottaa tota ultraa, et saa varmuuden tähän raskauteen. En vaan jotenkin itse usko viellä,että raskaus on oikeasti totta kun tosiaan itsellä on niin oireetonta tämä elo. vihdoin se on huomenna.:smiley-angelic001
 
Meillä on huomis aamuna vihdoinkin nt ultra. Tää aika on tuntunu niin järkyttävän pitkältä ja stressaavalta odottaa tota ultraa, et saa varmuuden tähän raskauteen. En vaan jotenkin itse usko viellä,että raskaus on oikeasti totta kun tosiaan itsellä on niin oireetonta tämä elo. vihdoin se on huomenna.:smiley-angelic001

Tsempit huomiseen ultraan! Kerro sitten miten meni:smiley-bounce012
 
Meillä on huomis aamuna vihdoinkin nt ultra. Tää aika on tuntunu niin järkyttävän pitkältä ja stressaavalta odottaa tota ultraa, et saa varmuuden tähän raskauteen. En vaan jotenkin itse usko viellä,että raskaus on oikeasti totta kun tosiaan itsellä on niin oireetonta tämä elo. vihdoin se on huomenna.:smiley-angelic001


Mulla oli ihan sama, usko oli koetuksella kun melko oireeton olen ollut. Nyt mennään 12+3 vissiin, ja ultrassa nähty kaiken olevan hyvin :happy: edelleen ei mitään oireita. Tsemppiä sulle, toivottavasti kaikki menee hyvin:happy:
 
Noniin nyt on käyty ultrassa + labrassa.
Ensinnäki olin varautunu alakautta ultraukseen , mut se tehtiiki mahan päältä. Ja voi jestas sen et kerkes laittaa sen laitteen toho mahalle ni siellähän se pikkanen oliki oikein esillä selällää köllöttelemässä iha tyytyväisenä. :Heartred Vähän häntä piti kiusoitella,että alkoi sitte jumppailemaan ja näki niskaturvotuksen joka oli 0,89mm. Miulla on kohtu viellä hyvin alhaalla , pituutta kaverilla nyt 5 cm ja laskettu aika piti paikkansa sekä vastaa kooltaan viikkoja jotka nyt siis 11+5:happy:
 
Multakin ultrattiin mahan päältä. Meidän sairaalaan oli nimittäin tullu just joku uus huippulaite jolla sai hienosti mahan päältä ultrattua ja kuva oli kyllä tosi tarkka :)
 
Sainkin ajan nt-ultraan jo ens maanantaille, jolloin on se 11+3. Hoitaja puhelimessa oli sitä mieltä että mieluummin vähän aiemmin kuin vasta sitten 13+4, johon olis seuraava mahdollisuus ollut. Peruin siis Arten ajan ja nyt jännitetään ens maanantaita.
 
Varasin itse netin kautta aikaa tossa perjantaina nt-ultraan ja eikö sieltä sitten tullut eilen aika postissa sitä seuraavalle viikolle ja sen jälkeen lääkärin aika. Ne ajat on vaan 8.45 lähtien et ei onnistu mitenkään saada poikaa hoitoo ja isäntää mukaan, et eikun perumaan, netin kautta peruminen ei onnistunut, hirveen paljon hyötyä tollasista varausohjelmista kun peruminen ei onnistu ja ainut soittoaika on 8-9 välillä aamulla, arvatkaa muistanko soittaa sinne ikinä.. Lääkärin aika oli siis varmaan varattu mulle tuon edellisen raskauden takia kun siellä oli raskausmyrkytya kysymysmerkillä..
 
Mamma72017 kuulostaapa vaikealta! Meille varattiin kaikki tarvittavat ajat neuvolassa..
 
Mulla myös oli aika 8:30. Mies jäi sitten tytön kanssa kotia ja yksin menin. Miestä harmitti kun ei päässyt mukaan ultraan ja myös itseä harmitti :sad001. Ihana terkka sitten seuraavalla neuvola käynnillä ultrasi ihan vain siksi että mieskin näkisi pienen kun silloin oli mukana :happy:
 
Jipii, nt-ultra käyty! Niskaturvotusta 1,3, eli kaiken pitäisi olla ok. Tuloksia odotellessa :) päiviltään vastasikin yhtäkkiä 13+3, kahen muun ultran perusteella ois ollut 12+6. Tää johti sit siihen että la:ta ei muutettukkaan joten se onkin sitten 1.1. eikä 9.1...
 
Mulla todettiin tänään keskeytynyt keskenmeno :sad001 Siirryn keskenmenopuolelle siis...lapsettomuushoidot jatkuvat syksyllä
 
Takaisin
Top