Varhaisajan ultra

Mamma72017 kuulostaapa vaikealta! Meille varattiin kaikki tarvittavat ajat neuvolassa..
Täällä pitää ite varata ja sit näköjään kuitenkin on synnytyssairaala valmiiks varannu kun laitettu lähete edellisen raskauden takia sinne.. no terve. Huomenna soiteltava sinne ja kysyttävä et mikäs aika mulle nyt otetaan..
 
Oon niin pahoillani Anselmiina :sad001! Voimia tulevaan :Heartred
 
Minulle kuului varhaisultra, koska joitakin vuosia sitten koin kohdunulkoisen raskauden. Tai siis jouduin maksamaan poliklinkkamaksun, mutta siihen päälle ei muita maksuja.

Varhaisultra oli todella helpottava kokemus. Sielä se pienen pieni asukki näkyi ja ruudulla näkyi syke, mitä ei kuitenkaan vielä koitettu kuunnella, kun viikkoja vielä oli niin vähän. Mutta oli niin helpottavaa kuulla että siellä oltiin oikeassa paikassa ja muutenkin kaikki hyvin. Kohdunulkoisen jälkeen olen kokenut myös yhden varhaisen keskenmenon, joka tuli itsestään ulos.

Varhaisultrassa vastasi pari pv nuorempaa kaveria, mutta npultraan mennessä asukki oli kasvanut sen verran, että olisi voinut olla laskettuaika päivää aikaisemmin. Laskettuaika on kuitenkin pidetty koko ajan samana.

Onnea kaikille odotukseen ja osanottoni kaikille menetyksen kärsineille! :Heartbigred
 
Jokos monella on ollu rakenneultra ? Onko tulossa tyttöjä vai poikia? :dummy::dummy1:
 
Jokos monella on ollu rakenneultra ? Onko tulossa tyttöjä vai poikia? :dummy::dummy1:
Melkein kaikki keskustelu siirtyny salaiselle puolelle et sinne kannattaa hakea jos haluaa ryhmässä jatkaa. Tää yleinen puoli hiljenee varmaan aika pian kokonaan.
 
Ru oli eilen, kaikki oli hyvin ja poika tulossa! :Heartblue

Eilen oli rv 20+5 ja vauvan painoarvioksi saatiin 380 g, kuulemma massaa kasvattaa, meidän pieni kehonrakentaja:rolleyes: Täytyy kyllä ihailla tota tekniikkaa ku kaikki näkyi niin selkeästi monitorilla, varpaat ja sormet olivat laskettavissa. Tampereen hatanpäällä kävin :)
 
Tänään (20+6) oli rakenneultra ja tytöksi epäili :grin Mä olin hieman pettynyt ultran kuvien laatuun, vaikka tosi kivahan se on, että sieltä saa pari kuvaa mukaan. Painoarvioksi saatiin 370 grammaa.
 
Takaisin
Top