Vappuilmapallot

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Olettekos jo hommanneet vapuksi ilmapalloja? Millaisia?

Mies toi viime viikolla yllärinä lapsille foliopallot.:) Meiltä siis löytyy Disneyn Prinsessat ja Pipsa Possun pikkuveli Jyri.:)
 
Nyt mä rohkaistuin pääsemään mun ilmapallopelosta pojan vuoksi. Puhalsin hälle kolme eriväristä palloa ja kohta ostetaan helium pallo. :hello2

Vielä koirapelosta pitäisi päästä, kun meidän taapero rakastaa koiria. Tänään mennään kattomaan veljen koiraa. :)
 
Poika on kehittänyt itselleen pelon kaikenlaista pyöreää kohtaan (kuplat, ilmapallot, peleihin käytettävät pallot) joten taitaa jäädä tänä vappuna vappupallot kauppaan :grin
 
Ei olla vielä hankittu, mutta varmaan tässä lähipäivinä tulee hankittua pallo ainakin esikoiselle, nuorempi tuskin vielä hirveästi välittää pallosta. Viime vuonna oli astronauttipallo, nyt on toivottu koiraa...
 
Noniin... Nyt se en ole minä joka pelkää ilmapalloja. Poika pelkää heliumpalloa ja juoksee syliin jos se vähänkin liikkuu. :hilarious:

Pikkuhiljaa totutellaan...
 
Ensi viikolla käydään pallot hakemassa samalla reissulla jollatehdään viikon ruokaostokset.
 
Me ostettiin lapsille yhdet ja äitini oli ostanut toiset.. Esikoinen valitsi spiderman ja star wars pallot, keskimmäinen yksisarvinen ja l.o.l ja kuopus sai kisu-pallon.
 
Meillä mies osti heliumpöntön ja esikoisen valitsemia palloja jostain juhlakaupasta. Testattiin synttäreillä ja kyllä toimi :)
 
Esikoisella on iso helikopteri-foliopallo. On siitä innoissaan. :) Vauvalle teki mieli ostaa oma pallo, mutta jätettiin kuitenkin kauppaan, kun ei siitä vielä niin ymmärtäisi.
 
Kaikki lapset (paitsi vauva) sai eilen isot helium pallot.
Esikoinen sai Pikachu kuviolla, puhkesi jo aamulla liian rajuissa leikeissä.
Toinen sai Pikku-Myyn
Ja kolmas muumipeikon. Palautteena tuli hätääntynyttä itkuhuutoa että vie se takaisin, 3v pelkäsi palloa..
 
Takaisin
Top