Vanhojen lastenvaunujen uudelleen verhoilu

Voisin kysäistä tässä välissä mielipiteitä siitä että mitä ootte kokeneet kärryissä käteväksi?

Ompelin just kaikki palat kuomuun valmiiksi, joten nyt mulla on ylijäämäkangasta hieman ja koetan käyttää sen tehokkaasti. Kun oon käsin tikannut kuomun kiinni niin kärry on valmis käyttöön. Kuomua ei tosin saa pingotettua napakasti auki, mutta toimii ilman sitäkin. Tulee korjaantuu kun saan uudet metalliosat.

Itse aattelin että ompelen ainakin käsille lämmittimen. Oon krooninen hanskojen hukkaaja niin ikävä työnnellä talvella kärryjä ilman mitään suojaa.

IMG_0334.jpeg

Diy viisipiste kiinnitys on nyt käyttökelpoinen. Tänään kärryt lähtee koeajolle kunhan kyytiläinen herää päikkäreiltä ja saa masun täytettä.

käyttökunnossa viimein. Oikaisen vähän suojien teossa ottamalla käyttöön valmiin lämpöpussin. Sit vain uudet metallit kupuun niin se lakkaa loksahtelemasta auki. Pohjaan myös laitan sellaista oikein jämäkkää leveää nauhaa siltä varalta jos ommel pettäisi. Ei lapsi olisi maassa asti vaan istuin jäisi niihin nauhoihin roikkumaan kunnes pääsen pelastamaan lapsen irti.

Liitteet

• IMG_0357.jpeg
    IMG_0357.jpeg
    913.6 KB · Katsottu: 39
Takaisin