Vanhempainyhdistys

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko lapsesi hoitopaikalla vanhempainyhdistystä? Kuulutko ehkä itse sellaiseen? Mitä yhdistys on tehnyt?

Esikoisen päiväkodilla oli vanhempainyhdistys. Se hankki rahaa kannatusmaksujen muodossa (vapaaehtoinen esim. 5€ maksu) ja järjestämällä pieniä tapahtumia. Joskus ainakin oli luistelutapahtuma, jossa myi muistaakseni kuumaa kaakaota ja makkaraa. Rahoilla päiväkotilaiset pääsi retkelle, saivat laskiaispullaa ja jotain tavaraakin hankittiin päiväkotiin.
 
Meidän lapsen päiväkodissa taitaa olla joku semmone. Ei mitää hajua miten se toimii ja mitä ne tekee, paitsi että ne ostaa hammaspastillit lapsille. 🤭 Mut ehkä selviää myöhemmi, kun hän vasta alotti siel.

Omalla työpaikalla ei oo mitään tommosta.

Edit. Siis oon töissä päiväkodissa, niinku varmaa osasitte päätellä 🙈
 
Päiväkodissa ei ole ainakaan minun tietääkseni.
Koulussa on, keräävät xylitol pastilleja varten rahaa ja myös jotain urheiluvälineitä on hankkinut. En ole itse osallistunut.
 
Omien lasten päiväkodeissa ei oo ikinä ollut eikä niissä päiväkodeissa, missä olen työskennellyt. Koulussa on, järjestävät kerätyillä varoilla mm. tapahtumia ja retkiä ja jakavat keväällä stipendejä. Yhden vuoden olin mukana toiminnassa, mutta sen jälkeen ollut elämä sen verran kiireistä, että ei riitä aika kaikkeen.
 
Takaisin
Top