Vanhempainilta

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko ollut vanhempainilloissa? Mitä mieltä olet vanhempainilloista?

Esikoisen vanhempainilloissa on saanut käydä kerran vuodessa siitä lähtien kun hän meni päiväkotiin. Mielestäni ovat olleet siitä mukavia että saa vähän tuntumaa hoitajista/opettajista ja toisaalta saa tietää kätevästi käytännöistä.
 
Vuosittain on käyty esikoisen päivähoidossa aloittamisen jälkeen, paitsi viime vuonna ei tainnut olla koronan takia. Toisaalta ovat olleet siinä mielessä turhia, että sama info on ollut saatavilla paperimuodossa kyllä. On kuitenkin ihan kiva tavata muita vanhempia ja vaihtaa pari sanaa.
 
Minua harmittaa vähän kun pojan päiväkodin vanhempainillat ovat sellaiseen kellonaikaan, etten itse pääse sinne koskaan, kun pojan nukkumaanmenorituaalit ovat meneillään aina juuri niihin aikoihin. Mies on kuitenkin käynyt niissä aina ja kertoo kyllä asioista hyvin kotonakin. Itse olen silti vähän pihalla päiväkodin toiminnasta kokonaisuudessaan, kun mies myös vie ja hakee pojan. Oikeastaan vasu-keskustelu on ainoa tilaisuus, joka järjestetään sopivaan kellonaikaan ja minullakin on mahdollisuus keskustellla kasvotusten asioista. Toki soittelen päiväkotiin aika usein ja siinä tulee sitten keskusteltua asioista kyllä :)
 
Takaisin
Top