Valmiina vauvan tuloon?

Isintyttö

Vauhtiin päässyt keskustelija
Valmiina tai ei, niin ihan kohta on kaikilla vauvat sylissä:Heartred
Joko teillä on kaikki valmiina vauvaa varten? Kuinkas henkinen puoli, onko viimehetken paniikkeja kuten "Apua, en ehkä ookaan valmis äidiksi!"?
 
Itse oon henkisesti kyllä jo ihan valmis vauvan tuloon, tietysti kun toista odotan niin tietää jo mitä on tulossa:p Fyysisesti myös jo aika tsippi, mutta toivoisin kuitenkin että syntyis vasta 2018 (la 18.1).
Tänään pesin ja silitin vielä loput vaavin vaatteet ja eilen keitin rintakumit ja tutit valmiiksi. Esikoinen ei kyllä ikinä tuttia edes maistanut, mut tää tulokas voi olla toista sorttia joten ajattelin että varmuuden vuoksi..
Turvakaukalo pitäis vielä putsata ja kehto pedata, muuten täällä ollaan valmiina:happy090
 
Ja alkaa olla esikoinenkin jo kärsimätön, eihän tuo 1v7kk vielä oikeasti asiaa ymmärrä mutta hänelle on selitetty paljon että äidin mahassa on vauva, on myös ollut neuvolassa mukana sydänääniä kuuntelemassa ja heti huusi VAUVA, kun alkoi kaiuttimesta syke kuulua. Nyt nostelee monta kertaa päivässä miun paitaa ja kyselee missä vauva ja osottelee ulko-ovelle:hilarious:
 
Kaikki tärkein on. Loput kerkee myöhemmin sitten. Kivempi olis ens vuonna synnyttää mutta toisaalta olisin valmis jo nyt
 
Mielellaan sais syntya vaikka heti, kun ei jaksais tata etureppua enaa kanniskella, mut en oo vielakaan esim. kaynyt lapi esikoisen vanhoja vaatteita ja kaivanut pienimpia esiin, saati pessyt. Enka oo pakannut sairaalakassia. Etta vahan on taa valmistautuminen vissiin vaiheessa. :rolleyes:
 
Kyllä tossa töistä kotio jäädessä ehti käymään aikamoisen tunneskaalan läpi.
Nyt täällä sairaalalla tarkkailussa ollessa totesin että ei kai tän valmiimpi voi olla :)
Eilen vielä tarkkailuun tullessa pääsin kuulemaan läheisen huoneen synnytyksen huipentuman. Kaksi karjaisua ja sen jälkeen pienen pieni vauvan itku:Heartred meinas ihan tippa tulla linssiin ja vielä pari kertaa myöhemmin kun käytävältä kuuli vauvan itkua niin huokailin vaan:Heartred ^__^
 
Itse olen valmis vauvan tuloon mutta siihen on vielä aikaa niin monta viikkoa, sikäli kun mennään samalla kaavalla kuin aiempien kanssa. Tytöt myös odottavat kovasti jo vauvan syntymää, nyt erityisesti kun jäin töistä kotiin, niin ajattelevat vauvan tulevan ihan mikä päivä vaan.
Vaatteita tai muita tavaroita en ole vielä juuri edes ajatellut, tarkoitus alkaa siihen hommaan tuossa vuodenvaihteen jälkeen. Kaikki pitäisi sinänsä olla aikaisempien lasten jäljiltä olemassa, mutta täytyyhän noita vaatteita pestä ja käydä läpi ja kaivaa lakanat ja muut valmiiksi, vaikkakin perhepedissä varmaan tullaan nukkumaan.
Miestä olen alkanut herättelemään ajattelemaan miten synnytyksen alkaessa sitten toimitaan ja miten hoituu tyttöjen hoito, lähdettiinpä sitten päivällä tai yöllä.
 
Takaisin
Top