Valjaat lapsella.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lirtsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt näin livenä juhannuksena valjaat lapsella, eikö se nyt niin hölmöltä näyttänytkään, kuvista kun katsoo niin saa vähän erilaisen vaikutelman. Voisin kyllä itsekkin hyödyntää ratkaisua jos pitäisi mennä ihmis paljouteen vilkkaan taaperon kanssa.

Me saatiin ulkomaanreissulla kymmenittäin kysymyksiä että mistä kyseisiä reppuja saa. Enkä mä lastani niissä kuljettanu niin kuin koiraa, että lapsi meni 2m edelläni narun jatkeena.. Ei suinkaan.
Me käveltiin käsikädessä ja välillä hän käveli vain mun vieressä. Mutta useamman kerran lähti viilettämään salaman omille teilleen kun katsoin vaikka vaatteita tms.
Olen käyttäny reppua muutamasti täällä suomessakin isoilla messuilla ym.. Kyllähän niitä "olet maailman paskin äiti" katseitakin tulee mutta... Mutta tää on meidän ratkaisu, me ollaan muutenkin kaveriporukassa jo halveksittuja koska meillä on lapsi niin noihin typeriin katseisiin ei edes jaksa kiinnittää sen enempää huomiota kuin hymyillä kauniisti takaisin :)

Meillä on reppu aina selässä :) joka kerta saadaan positiivista kommenttia kanssaihmisiltä, kun lapsi ei juokse esim kaupassa kuin päätön kana. Meillä poika kyllä ilman hihnaakin on pikku hiljaa alkanut tottelemaan ja kävelee pitäen kiinni rattaista eikä siis hihhuloi 20m edessä tai perässä.

Itse en keksi kuin pelkkää hyvää sanottavaa talutusrepusta. Meidän arkea helpottanut paljon.

Meillä on tämmöinen reppu, johon 1,5v tyttö itse ihastui ja halusi sen kaupasta. Vielä ei ole tullut tilannetta, että tarttisi valjaita, mutta mielestäni vilkkaalla taaperolla ihan hyvä tietyissä tilanteissa (ruuhkaisissa ihmismassoissa; lentokentät, kauppakeskukset ja vilkaasti liikennöidyillä alueilla) silloinkun lapsi haluaa välttämättä kävellä eikä suostu / voi olla kannettavana / rattaissa. En kyllä ymmärrä miksi joku "ulkoiluttaisi lasta valjaissa" niinkuin koiraa, lapsen on ihan hyvä antaa tutkia ympäristöä vapaasti ja välillä juoksennella, aina kun se vaan on turvallista :)
image_view.jpe

Takaisin