Valivali-ketju

inna90

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tänne saa ja pitää valittaa kun ottaa aivoon ! Valita miehistä, anopista, säästä... Mikä ikinä vaan sattuu ärsyttämään.
 
Mähän nyt voisin valittaa vaikka työkseni Minin isästä.

En vaan ymmärrä miten aikuinen mies (ikää 26) osaa olla tuollainen. Argh. Miten hän voi salata lapsen tyttöystävältään ja vielä sinisilmäisenä kuvitella ettei kukaan saa koskaan tietää että hän onkin isä. Huhhuh, ei tuu kauppoja. Varsinkaan pienellä paikkakunnalla ja kun meilläkin aika pitkälle yhteinen kaveripiiri. Huomaapahan viimeistään sitten kun naisensa saa jostain kuulla ja voin olla varma että ei katso asiaa hyvällä. -.- Toivottavasti tajuaa että kannattais kertoa ennen kun yhteen muuttavat. Aika tympeää sitten jos on yhteinen koti ja jomman kumman siitä täytyy lähteä.
 
Ihanaa nyt pääsee valittamaan oikeen luvan kanssa!  emoticon

Miäkin voisin ukosta valittaa vaikka miten kauan...En jaksa nyt alusta asti kertoo.. mut kuitenkin nyt tullu jotain edistystä hommaan. Näytin sille rakenneuä kuvat pikkusesta ja se jopa katto niitä (ihmeen pitkään)!! Mitään se ei niihin kylläkään kommentoinu. Ja edistystähän tässä on se, että se ei suuttunu mulle (No nythän mä kehuin vaikka valittaa piti :D) Ehkäpä tuo on ruennu miettimään asiaa vähän tarkemmin.... No mennessä näkee.
Vanhemmilleen hää ei oo tietääkseni kertonu mut epäilen kyllä että hyö tietäävät, koska tääkin on niin pien kylä että olis oikeestaan ihme jos hyö ei tietäis. Sen vanhempia mä en oo koskaan tavannu, mutta puhelimessa olen kerran vahingossa raivonnu sen isälle kun niillä on niin samanlaiset äänet..mahtavan kuvan varmaan saanu meikäläisestä. Onneks se tais sen verran tuubassa olla et ei muista mun pientä raivaria :D
Mutta välillä on oikeesti semmonen olo että tekis mieli lyödä sitä paistinpannulla päähän ja huutaa et herää pahvi! emoticon On se kumma kun sanoo (tai pikemminkin on sanomatta) toista ja käyttäytyy ku mitään ei olis tapahtunu. Ei se mua pellolle täältä ole potkassu vaikka mulla omakin kämppä on..

inna, se on sen miehen oma häpeä sitten jos jättää kertomatta ja menee poikki nykysen kans. Apua, toivottavasti mä en nyt kauheen ilkeeltä kuulostanu.. :)
http://www.youtube.com/watch?v=-7fM_3LDy38 mulla tälläset fiilikset tällä hetkellä, siis kun kuuntelee noita kiroilu kohtia vaan..metsuri en ole ja koneista en ymmärrä :D (jos ei näytä linkistä ni laittaa youtubeen haku "metsurin hyvä päivä")
 
Takaisin
Top