Valitusketju

Turha ja todella pinnallinen valituksen aihe, mutta mutta. Miten ihmeessä ihminen voi olla näin karvainen ja tilanne vain pahenee :nailbiting: Leuan alta nyitty jo pitkiä karvoja irti ja mahan sais sheivata. Todella naisellinen olo... Mahakin vaan kutisee kun olemassa olevat karvat kutittelee ja myös ne uudet, joita tunkee koko ajan lisää :sour: Jalkakarvatkin on jollain ihan omalla tasollaan.

Voitte varmaan kuvitella kuinka onnellinen olen siitä, että en odota kesäaikaan :laughing001
 
Pegrion-mainos täällä foorumilla saa mut näkee punasta, joka puhelimella räväyttää koko näytön kokoiseksi ja ihan jatkuvasti, kun vaihtaa sivua. Tekis mieli mennä polttamaan takassa kaikki meidän pegorionit, kun on niin raivostuttava! :smiley-angry019
 
Keskenmenon pelko pännii! Mulla kaks km takana ja nyt oli NT-ultrassa kaikki hyvin, mut miks pitää pelätä jokaista pientä tuntemusta :banghead: mulla menee alaselkä jumiin, pännii sekin, ei kai 13+3 viikolla vielä kuuluis olla näin raihnainen. Ja samaten nivunen sattuu, muita vaivaisia?
 
Mulla tällä hetkellä pahimmat ongelmat on noi liitoskivut. Ne on jatkuneet nyt jo pari kuukautta, eikä helpotusta varmaankaan siis ole tulossa. Eniten kipuilee vasen nivunen, mut nyt on toinenkin alkanut olee melkein yhtä kipeä. Selkäkipuja tai muita lantion alueen kipuja mulla ei toistaiseksi oo vielä ollut, tosi nykyään huomaan jos istun silleen et ristiselällä ei ole tukea niin alkaa selkä venyä inhottavasti. En pysty kunnolla kävelemään tai tekemään mitään, sängyssä liikkuminen öisin on tuskaa ja nukunkin usein vaan selälläni, kun kääntyile en itsestään kipujen takia. ÄRsyttävää!!
 
Tuntuu, että ihmisviha kasvaa loppua kohti. Oon niin kyllästynyt tähän kaikkeen odottamiseen ja kipuihin ja särkyihin, että kaikki ihmiset ärsyttää.
 
Takaisin
Top