Valitusketju

Leggingsejä ajattelin kyllä itsekin, mutta haluaisin kivat perusfarkut jotka eivät purista pohkeista. Siis bootcut tai boyfriend-malliset. Netistä varmaan löytyis, mut koon avaaminen voi olla aika vaikeaa.
 
Minä kattelin H&M:ltä mammahousuja, mut nehän oli kaikki pillimallisia. En ala! Netistä (H&M) löysin jotain suoralahkeisia... Noh, katotaan nyt millasia sieltä tulee.
 
Että ärsyttää se ku ärsyynnyn miehellä kaikesta. Melkein ihan sama mitä se tekee tai sanoo tuntuu minusta väärältä tavalta..
Ja ku yritän puhua sille siitä ni eihän se tajua.. Ja seki ärsyttää. Höh.
 
Nyt pitää purkaa jonnekin. Olen aina ollut sitä mieltä että naapurista saattaa kuulua elämän ääniä, ekä häiriinny asiasta. Bileetkin silloin tällöin ihan ok, sillä onhan nekin normaalia elämää. Mutta nyt kun useamman viikonlopun on joutunut nukkumaan huonosti, (mies kävi jopa pimpottamassa tänään ovelle - kukaan ei avannut), kuunnellen musiikkia volumet kaakossa ja jonkun akan kieukumista niin hermo alkaa mennä.

Olisi joo pitänyt soitta poliisia ja vaikka sun mitä, mutta kynnys sellaiseenkin on jotenkin tosi suuri - vaikka tänään esimerkiksi syitä oli aika monta valvottua tuntia. nyt voikin sitten nukkua
 
Meillä oli vuosi sitten sama ongelma, kyselin vähän et mikä ois paras keino, niin sanottiin et jos saa muilta naapureilta kans kommenttia, ni ois monta mielipidettä, tai sit niin et jokanen valittaa.
Meillä oli ihan kauheat naapurit, ei ne yöllä häirinny mut päivällä, huusivat toisilleen - selvästi kännissä... Poliisit ramppas siel jatkuvasti. Ja sit viime joulukuussa ne lähti poliisin/ambulanssin mukaan, eikä vieläkään ole sen jälkeen kuulunut pihahdustakaan heiltä..
 
Nyt pitää purkaa jonnekin. Olen aina ollut sitä mieltä että naapurista saattaa kuulua elämän ääniä, ekä häiriinny asiasta. Bileetkin silloin tällöin ihan ok, sillä onhan nekin normaalia elämää..

Meillä oli ihan sama ongelma edellisessä asunnossa, josta muutettiin onneksi viikko sitten muualle :). Naapuri ei saanut omaa asuntoaan myytyä ja antoi sen sitten vuokralle virolaiselle firmalle.. No ei siinä oikein tullut selvyyttä ketkä kaikki sitä kämppää asutti, mutta tuli niille ainakin hyvin selväksi mun mielipide. Lopussa riitti enää että kävin pudistamassa päätä keittiön ikkunan takana niin jo hiljeni popit :D Onneks oma kämppä meni nopeesti, koska en ois enää päivääkään kestäny sitä. Oli se vaan shokki kun edellisten naapureiden asuessa ei kuulunut koskaan mitään vaikka oli nelihenkinen perhe ja yhtäkkiä siellä juokseekin norsulauma portaissa ja popit kaikuu seinästä.

Ja raskaushormoneilla ei ollut mitään tekemistä lyhytpinnaisuuteni kanssa :wink



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Noi rakennusfirmat on muuten pahoja, jos sattuvat vuokralaisiksi. Meidän naapurissa on sellanen rintamamiestalo, jonka omistajat olivat vanha pariskunta. He muuttivat kai jonnekin palvelutaloon tms. ja vuokrasivat talon jollekin firmalle. Nyt siellä asustaa sitten 5-7 bulgarialaista ja romanialaista raksamiestä... Ovat kyllä ihan rauhakseen siellä, mutta elintavat ovat hieman erilaiset ja se välillä vähän hämmästyttää...
 
Huoh. Pitäskö sitä hakea uutta kämppää..
Mulla oli systeri käymässä, olivat 3 yötä tässä. 4-vuotias juoksenteli ja metelöi, ei kuitenkaan ilta 9 jälkeen eikä ennen 8 aamulla. Silti tuli yläkerrasta (huom! Yläkerrasta!!) valituslappu kuinka meillä jatkuvasti metelöidään ja hän käy vuorotöissä ja valivalivali..
Hmm. Kiva tehdä lapsi tällaseen kämppään.. Jei. Kuinkahan ne sit valittaa, ku lapsi itkee tms. Huoh.
Me kuunnellaan vähän väliä yläkerrasta niiden tappelua (varhaisteini-ikäinen tytär yksinhuoltajaäidin kanssa), kuulen makkarissa jos ne kattoo telkkaria, kuulen kuinka se tyttö välillä juoksee ja myös kissa, ja sen kissan rapsutukset kuuluu välillä ku tassu hakkaa lattiaa. Mutta ei mulla kävis mielessäkään valittaa, noihan on normaalia elämää..
Ja se nainen valitti jatkuvasta metelistä.. Hmm. Normaalisti meän kämppä on kuin huopatossutehdas.

Että ottaa aivoon. Krr. Grr. Mrr. Ehkä hormonitki raivostuttaa, mutta silti. Murrrrr.
 
Mulla on taas mielialan heilahteluja. Miksi aina viikonloppuisin? Arkisin ei ehdi tekemään mitään, niin viikonloppuisin yritän edes hiukan saada asioita eteenpäin. Nyt pitäisi järjestää tavaroita kirpparille jonne menen myymään parin viikon päästä, mutta haluais vaan maata sängyllä ja itkeä ja nukkua vuoron perään :sad001
Onneksi on jumppa, on edes joku aikataulutus tälle päivälle. Kai sitä vain on pakko vaatia itseään jaksamaan? Kun ei se makaamalla parane.
 
Ärsyttää, kun tästä raskaudesta ei oikein osaa nauttia pelon (2 km ennen tätä) etovan olon ja järkyttävän väsymyksen takia. Töissä jaksaa suht hyvin 3 asti mut sen jälkeen alkaa takkuamaan ja kotimatka on jo aivan sumua. Ja kuka tilasi nämä helvatan itkukohtaukset? !? Ihminen joka itkee n. kerran vuodessa tirauttaa märyn jo siitä, kun saa ruokaa.. voe jessus!! Valivali. . :p
P.s. onneksi mies sentään ymmärtää ja on huolehtivainen :)
 
QueensCastle, kohtalotoveri ilmoittautuu :D Jatkuvasti on tippalinssissä ja itku kurkussa, ja normaalisti itken erittäin harvoin. Yleensä ne itkukohtaukset päätyy jäätävään itsesäälissä pyörimiseen ja ahdistukseen, josta seuraa uusi itku.. jeejee. Erehdyin katsomaan vkloppuna leffan Tähtiin kirjoitettu virhe, ja voi jösses sitä itkun määrää...

Makaan toista viikkoa yksin kotona ja tuun hulluksi. Sattuu niin hitosti, ettei mitään pysty tekemään. Tähän iski tietenkin vielä flunssa päälle. Kämppä on kuin pommin jäljiltä, mikä ei sinänsä oo ihme kun 5 koiraa juoksee jaloissa enkä oo pystynyt viikkoon imuroimaan. Ja koiraparat joutuu ulkoiluttamaan itse itsensä pellolla, ei puhettakaan et pääsis treenaamaan mitään. Ahdistus.

No, onneks on ees ihana mies, joka ei ihan joka hetki ota pannuun ;D
 
Mua on alkanu ahistaan mun unet (joita ennen en ees muistanu koskaan..). Siis tyyliin joka aamu herään miettien et miksi tuo inhoaa mua ja miksi toi tekee mulle noi. Satuttaa, vaikka tietää että ovat unia.
Viime yönäki mun mies teki jotain sellaista et heitin siinä unessa sormukset sen naamalle ja lähin vetämään.. Huoh. Loppuuko nää koskaan..
 
Esikoisella vesirokko. :sad001 Ei kiva, vaikka tavallaan hyvä kuitenkin, että sairastaa sen pois nyt näin pienenä.
 
Prkl kun ärsyttää!
OOn sitten eilen pessyt koiran shampoolla, jonka laimennussuhde on 1:15. Ei siinä, huurupäissäni en laimentanut sitä! Raukka on raapinut koko yön itseään. Äsken pesin sen lääkeshampoolla, ja laitan kädet ristiin että se auttaa. Idiootti minä! :angry5
 
Tsemppiä Varpunen! Toivottavasti vauva ei synny vielä vähään aikaan, ettei pieni vaan saa rokkoa! Eikös vesirokko ollut vastasyntyneille vaarallinen?
 
Hemmetin räkätauti! Riittäs jo tätä lajia. Tahtoo ylös, ulos ja jopa lenkille eikä mitään hiton flunssakuumetta.
 
Nyt ärsyttää auton myynti! On niin pitkäpiimäistä hommaa, ettei millään sovi meitsin luonteelle kun kaikki pitää saada nyt ja heti. Murrrrr. Pitäs saada entinen myytyä, että voi ostaa uuden tai hyväksyä tappio vaihdossa autokauppaan. Nyyh.
 
Takaisin
Top