Vali vali ketju

Tallink-Siljalla sanotaan, että raskauden loppuvaiheilla matkustamista ei suositella. Viikkarin sivuilta en löydä mitään suosituksia.

Noh, helmikuuhun on vielä paljon matkaa. Oman jaksamisen mukaan ja kehoa kuunnellen mennään.

Välillä tulee näitä hepuleita ja unohdan järkiperäisen ajattelun. Raskaana oleva kaverini oli todella järkyttynyt, kun kerroin meneväni useille keikoille loppuvuoden aikana. Hänen mukaansa lapselleni voisi kehittyä kuulovaurio ja että hän ei uskaltaisi ottaa riskiä. Todella moni kaverini on kuitenkin käynyt normaalisti keikoilla raskauden loppuun asti eikä heistä kenenkään lapsella ole mitään ongelmia kuulon kanssa.
 
Juu, jos nyt harvakseltaan käy niin tuskin kuulo vaurioituu. Lapsivesikin toimii äänenvaimentimena. Jos joka päivä on kovassa melussa, sillä olisi jo oikeasti kumuloituva vaikutus kuuloon.
 
Rskaana oleva kaverini oli todella järkyttynyt, kun kerroin meneväni useille keikoille loppuvuoden aikana. Hänen mukaansa lapselleni voisi kehittyä kuulovaurio ja että hän ei uskaltaisi ottaa riskiä. Todella moni kaverini on kuitenkin käynyt normaalisti keikoilla raskauden loppuun asti eikä heistä kenenkään lapsella ole mitään ongelmia kuulon kanssa.

Pakko kommentoida, ettei mitään huolta. Esikoista odotellessa tein paljon keikkahommaa valomiehenä...siihen kuuluu nyt ihan soundcheckeistä lähtien koko muu pauke paraatipaikalla. Kyllä sieltä vatsasta ilmotetaan millon riittää.
 
Ai että! Äsken tuli tirautettua ensimmäiset raskaudenhuuruiset kyyneleet. Mua alkoi ärsyttämään esikoinen, kun se levitteli tavaroita ympäri kämppää sitä mukaa, kun mä sain edelliset siivottua. Meillä on vähän erikoinen tilanne täällä, kun eletään remontin keskellä eikä meillä ole ainoatakaan vaatekaappia/muutakaan kaappia. Ottaa niin aivoon, kun kaikki on lattioilla/tasoilla jossain epämääräisissä säilytyslaatikoissa ihan saatavilla ja poikahan ottaa ihan kaiken. Noh, kukas muukaan tähän olikaan syyllinen, ku mun mies :D mä sille vollotin äsken raastavaa sydänitkua, että mua harmittaa, kun meillä ei ole vaatekaappeja ja se meidän remontti ei valmistu varmasti ikinä(jonka myötä siis tulee reippaasti säilytystilaa). Viime raskaudesta viisastuneena mun mieheni heti keksimään väliaikaisratkaisuja, että saadaan rouva rauhottumaan. Huomenna menee kuulemma heti kauppaan :D
 
Meillä esikoinen sairastui viimeyönä ensimmäistä kertaa kunnolla kuumeeseen. On joskus käynyt kuumeessa, mutta yhdellä annoksella särkylääkettä aina lähtenyt pois. Vaan enpä uskonut että tämä sairastelu olisi ihan tällaista! Tämän vuorokauden aikana poika on kuumekouristanut kolme kertaa! Niin pelottavan näköistä. Päivystyksessä käytiin ja sieltä sanottiin sen olevan aika normaalia tuon ikäisillä ja määräsivät kohtauslääkettä seuraavaa kertaa varten. Vaan kun apteekissa ei edes ollut sitä ja saan sen vasta huomiseksi! Voi kun pieni rakas paranisi pian :sorry: Onneksi mies ei ollut kotona kohtausten aikaan. Se olisi ollut aivan hädissään. Itse sentään tiesin mistä oli kyse, vaikka ekaa kertaa asiaa todistin ja osasin kuitenkin olla suht rauhallinen. :sad001
 
Meillä esikoinen sairastui viimeyönä ensimmäistä kertaa kunnolla kuumeeseen. On joskus käynyt kuumeessa, mutta yhdellä annoksella särkylääkettä aina lähtenyt pois. Vaan enpä uskonut että tämä sairastelu olisi ihan tällaista! Tämän vuorokauden aikana poika on kuumekouristanut kolme kertaa! Niin pelottavan näköistä. Päivystyksessä käytiin ja sieltä sanottiin sen olevan aika normaalia tuon ikäisillä ja määräsivät kohtauslääkettä seuraavaa kertaa varten. Vaan kun apteekissa ei edes ollut sitä ja saan sen vasta huomiseksi! Voi kun pieni rakas paranisi pian :sorry: Onneksi mies ei ollut kotona kohtausten aikaan. Se olisi ollut aivan hädissään. Itse sentään tiesin mistä oli kyse, vaikka ekaa kertaa asiaa todistin ja osasin kuitenkin olla suht rauhallinen. :sad001

Kuulostaa hurjalta! :sad001 Meidän esikoinen on kohta kolme, enkä moista ole joutunut todistamaan onneksi. Tsemppiä sinne! :Heartred
 
Miksi hemmetissä nämä olot pitää tulla aina iltaisin, kun pitäis nukkumaan ruveta!? Mä ihmettelen, että mikä ihmeen aamupahoinvointi? Esikoisestakin voin pahoin aina iltaisin :mad:
 
Miksi hemmetissä nämä olot pitää tulla aina iltaisin, kun pitäis nukkumaan ruveta!? Mä ihmettelen, että mikä ihmeen aamupahoinvointi? Esikoisestakin voin pahoin aina iltaisin :mad:

Niin sama juttu täällä ollut, että ärsyttää!! Kun sit ei saa senkään vertaan nukuttua ku on huono olo ja sit se univelka pahentaa huonoa oloa. Argh :mad: mieluummin ottaisin aamupahoinvoinnin!
 
Voi elämä mulla eilen nosti kuumeen 38.6 ja kurkku järkyttävän kipee! En saanu nukuttua viime yönä. Kohta pitäis lääkäriin mennä. Tosi kiva kun tänään olis ollut loman jälkeen ekatyöpäivä. Jotenkin itselle tuli sellanen olo et ne ajattelee siellä että en ole vaan halunnut tulla töihin.
 
Miehellä alkoi työt nii pakko kohta alkaa melkein päästä pois lomarytmistä. Niin mielellään ois halunnut vielä olla ihan rennosti kotona eikä yjtään palata arkeen..
 
Se fiilis ku lapset nukkuu jo hyvin mutta 2 yötä kuopus hillunut, ja sit ei saa ite enää ollenkaan unta. Viime yö oli parempi mut nyt koko ajan kiskotaan sängystä ylös
 
Tää turvotus! Ihan saakelin raivostuttavaa! Millään ei saa nalkkiin kaikkia niitä ainesosia, jotka turvottaa. Tuntuu, että se vaihtuu vähän väliä. Mutta nyt yllättäen ruis on ihan pahin: aamulla söin kolme Ohut ruispalaa ja jumankauta mikä turvotus, närästys ja tukala olo. En jaksa tätä hommaa enää! Pitäis lakata syömästä kokonaan, mutta sitten tulee jäätävä pahoinvointi! Argh!
 
Takaisin
Top