Vali vali ketju

Eloinen.

Asioista perillä oleva
Elomammat 2017
Raskaana ollessa ehtii pänniä ja ärsyttää ja itkettää vaikka mitä! Tule tänne jakamaan harmistuksesi ja saamaan sympatia !
 
Oon vissii eka valittaja[emoji16] tänä aamuna kaupassa meni totaalisesti hermot kun 4v tyttäreni unohti täysin miten siellä käyttäydytään, rummutteli mm. kurkuilla laatikon reunaan, töni kärryjä joissa 11kk pikkuveli istui ja juoksi käytävillä. Kotimatkalla tuntu että kiehun sisältä ja purskahdin itkuun [emoji26] Jotenkin niin tunteet pinnassa ettei mistään tuu mitään kun vanhempien lasten kanssa palaa heti käämit[emoji17]
 
Mie meinasin laittaa pojan säbävalmentajalle tänään tulikivenkatkuisen viestin,kun oma poika ei tänäänkään pääse maalinsuulle harkkapelissä.Sain hillittyä,etten nolaa poikaa...Leijonaemo vauhdissa :D
 
Meillä on töihin tullut kesäksi sellainen tyyppi joka pätee aivan kaikesta. Tosiasiassa ei tiedä mistään mitään. Muutenkin on tosi raskas.
Tilanteet hänen kanssa tätä luokkaa:
Minä: Haluutko tuoda/viedä jtn jonnekkin?
Hän: No emmääääää haluuuuuuuu mutta jos on pakko
En tiedä miksi, mutta ton tyyppiset ihmiset saa mun veren kiehumaan.
 
Mua raivostuttaa töissä kun ooon ruokalassa istunut 9v samalla paikalla, sitten sinne tulee koppavia kesätyöntekijöitä (nuoria poikia), jotka vie paikan vaikka tasan tarkkaan tietää sen olevan varattu ja tilaa on muuallakin. Ja ne on jopa käyny tahallaan ärsyttäväks!! Siirtelee mun banaania pitkin pöytiä toiselle paikalle. Hitto että ottaa aivoon! Onneks kohta on syksy ja rauha palaa taloon! :D
 
Voi että pännii, kun mies on sotkenut esikoisen rytmin täydellisesti lomansa aikana ja maanantaina pitäisi muksun palata hoitoon. Viimeinen niitti oli se kun kävivät kaksistaan mummolassa ja sen jälkeen nukkumaanmenot ovat olleet yhtä tuskaa. Ennen lapsi nukahti heti omaan pinnikseen kun sinne vei, mutta nyt huutaa kuin palosireeni. :sad010
 
Voi että pännii, kun mies on sotkenut esikoisen rytmin täydellisesti lomansa aikana ja maanantaina pitäisi muksun palata hoitoon. Viimeinen niitti oli se kun kävivät kaksistaan mummolassa ja sen jälkeen nukkumaanmenot ovat olleet yhtä tuskaa. Ennen lapsi nukahti heti omaan pinnikseen kun sinne vei, mutta nyt huutaa kuin palosireeni. :sad010
Voi ei! I feel you! Toi on niin syvältä kuin toimiva rytmi menee sekaisin :sad001 muakin vähän jännittää millainen meidän rytmi on kun palataan täältä ulkomaanmatkalta. Nyt mennyt nukkumaan klo 22 ja herännyt 8-9 eli suomen aikaa toi tarkoittaa klo 23 ja 9-10
 
mua ärsyttää kun jos sanon miehelle että vitsi mä oon ihan super väsynyt, niin se on on et joo, niin oon mäkin, mikähän meitä nyt näin väsyttää?
tai sit mä sanon et vitsi mulla on jotenkin tosi etova olo. Se: Aijaa, mitähän sä oot syöny? Mullaki vähän on jotenkin ollu maha sekasin.
Tai, mä: kauhee nälkä, apkko saada jotain ruokaa. Se: no on kyllä mullakin, on syöty niin kevyesti tänään.
Äsken sit käytiin sen töissä, siellä oli paljon puutavaraa ja siitä puun hajusta tuli mulle tosi huono olo, vatsa ihan tyhjä ja se haisi tosi pahalle, niin sanoin että meen oottaa ulos. Niin heti oli taas että miten nyt noin, onpa outoa.

No helkkari!!!! Mulla on raskaus oireita! Ei pakko ole kaikkea muulla selittää! :BangHead
 
Hehhe, täällä ei kans sympatiaa heru, jos sanoo että on huono olo. Vastaus on tyyliin, että tätä se nyt on. Kyllähän mä sen tiedän, mutta saako silti sanoa, jos vallitseva olotila ei ole oikein hyvä..?!
 
Mua ärsyttää tää loputon kuumuus, naapurin koiran räksyttäminen tyhjälle minuuttitolkulla, sitte tän ylihyvän hajuaistin ilmaantumisen jälkeen koko alakerta haisee mielestäni mädälle ruualle. Koko ajan on vaan paha olo, kaikesta hengästyy, kaikkialla haisee pahalta ja oon yrittäny olla valittamatta mutta turhauttaa kun raskaudesta ei voi julkisesti vielä edes puhua, tää ei näy missään ja ainoa mitä tästä oon nyt saanut on tää hemmetin kuvottava olotila 24/7. En edelleenkää haluais valittaa mutta nyt alkaa oikeesti päivät olemaan selviytymistaistelua. Mä tiedostan että tää ei kestä ikuisesti mutta nyt vaan tuntuu tältä. Kuumaa en kestä muutenkaan joten jos nämä hiton kelit nyt vähän viilenisi niin elämä varmaan alkais taas näyttää positiiviselta.
 
Mua ärsyttää tää loputon kuumuus, naapurin koiran räksyttäminen tyhjälle minuuttitolkulla, sitte tän ylihyvän hajuaistin ilmaantumisen jälkeen koko alakerta haisee mielestäni mädälle ruualle. Koko ajan on vaan paha olo, kaikesta hengästyy, kaikkialla haisee pahalta ja oon yrittäny olla valittamatta mutta turhauttaa kun raskaudesta ei voi julkisesti vielä edes puhua, tää ei näy missään ja ainoa mitä tästä oon nyt saanut on tää hemmetin kuvottava olotila 24/7. En edelleenkää haluais valittaa mutta nyt alkaa oikeesti päivät olemaan selviytymistaistelua. Mä tiedostan että tää ei kestä ikuisesti mutta nyt vaan tuntuu tältä. Kuumaa en kestä muutenkaan joten jos nämä hiton kelit nyt vähän viilenisi niin elämä varmaan alkais taas näyttää positiiviselta.
Samaa mieltä kuumuudesta. Yleensä en valittais ja ottaisin tän kaiken auringon mielelläni vastaan, mutta kun tällä hetkellä se vaan huonontaa oloa :sad001 t.makkarissa just +30,5
 
Hanneri, järkyttävä lukema siellä,mä en oo uskaltanut ees katsoa mitä meillä on.

Rupes vähä naurattaa tuo aiempi viestini kun tarkotin että asunnon alakerrassa haisee mutta lukiessani sen tuli joku ihan muu alakerta mieleen.. :D tätä tämä helle teettää mielikuvitukselle ja huumorintajulle.
 
Mulla hg on tipunut 117. Ja sen huomaa. En meinaa jaksaa yhtään mitään ja pystyssä mennä pysyä :D Odotan innolla että rauta alkaa tehoamaan
 
Tajusin juuri, että eipä taida olla enää mulla asiaa Nordic Metal Cruiselle helmikuussa. :sad010 Hytti ollut varattuna yhdessä reippaan 40 kaverin kanssa jo pitkään.

Mitenköhän tuo keikoilla käynti muuten tälleen raskaana ollessa? En nyt olisi menossa muutenkaan pittiin pyörimään, mutta oon aika monet keikkaliput ostanut loka-, marras- ja joulukuulle.
 
Riviera, miksi et voisi mennä? Eihän raskaus muuta muutakun että et voi ottaa alkoholia.
 
Jostain luin että kovia ääniä pitkäkestoisen pitäisi ilmeisesti välttää loppuraskaudesta. Älkää kysykö mistä sen luin :facepalm: Ymmärsin että osin siitä syystä melusaasteisessa työpaikassa ei saa olla loppuraskaudesta töissä, sikiö kuitenkin altistuu kovalle melulle.

Itse kyllä menisin rock-/metallikeikalle :wink Kyllähän sikiökin rentoutuu kun äiti nauttii hyvästä musiikista! Lyhytaikainen altistus kyseessä. Lähinnä pitäisi huolehtia ettei mahaan tule vahingossa iskuja.
 
Lähinnä mietin, että ottaako laivayhtiöt kyytiin vielä, jos raskaus alkaa olla loppusuoralla?
 
Mitä varustamon sivut sanovat? En ole ainakaan kuullut tiukoista rajoista risteilyiden suhteen. Laivassa synnytyksen alkaminen ei ole ihan niin katastrofi kuin lentokonesynnytys :joyful:
 
Ihan viime metreillä kannattaa toki varautua ettei keikalle pääse jos synnytys alkaa tai joutuu vaikka vuodelepoon. Itsellä on ostettuna myöskin lippuja marras- ja joulukuulle, toki ne saa myytyä eteenpäin tai mies etsii toisen keikkakaverin jos itse olen jostain syystä estynyt lähtemään.
 
Takaisin
Top