Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei! I feel you! Toi on niin syvältä kuin toimiva rytmi menee sekaisin muakin vähän jännittää millainen meidän rytmi on kun palataan täältä ulkomaanmatkalta. Nyt mennyt nukkumaan klo 22 ja herännyt 8-9 eli suomen aikaa toi tarkoittaa klo 23 ja 9-10Voi että pännii, kun mies on sotkenut esikoisen rytmin täydellisesti lomansa aikana ja maanantaina pitäisi muksun palata hoitoon. Viimeinen niitti oli se kun kävivät kaksistaan mummolassa ja sen jälkeen nukkumaanmenot ovat olleet yhtä tuskaa. Ennen lapsi nukahti heti omaan pinnikseen kun sinne vei, mutta nyt huutaa kuin palosireeni.
Samaa mieltä kuumuudesta. Yleensä en valittais ja ottaisin tän kaiken auringon mielelläni vastaan, mutta kun tällä hetkellä se vaan huonontaa oloa t.makkarissa just +30,5Mua ärsyttää tää loputon kuumuus, naapurin koiran räksyttäminen tyhjälle minuuttitolkulla, sitte tän ylihyvän hajuaistin ilmaantumisen jälkeen koko alakerta haisee mielestäni mädälle ruualle. Koko ajan on vaan paha olo, kaikesta hengästyy, kaikkialla haisee pahalta ja oon yrittäny olla valittamatta mutta turhauttaa kun raskaudesta ei voi julkisesti vielä edes puhua, tää ei näy missään ja ainoa mitä tästä oon nyt saanut on tää hemmetin kuvottava olotila 24/7. En edelleenkää haluais valittaa mutta nyt alkaa oikeesti päivät olemaan selviytymistaistelua. Mä tiedostan että tää ei kestä ikuisesti mutta nyt vaan tuntuu tältä. Kuumaa en kestä muutenkaan joten jos nämä hiton kelit nyt vähän viilenisi niin elämä varmaan alkais taas näyttää positiiviselta.