Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jos neuvolan läököri on todennut raskauden riskiraskaudeksi äidin aiempien terveystietojen perusteella. Traumaperäinen (jalka jäi kolarissa puristukseen) veritulppa riitti mulla tekemään asian hankalaksi. Olisi vaatinut paljon lisäselvityksiä ja tuoreita tutkimuksia yksityislääkörillä...Onko joku jo ottanut? Minkä firman vakuutus on? Millainen terveyskysely oli/mitkä asiat voi estää vakuutuksen saannin?
Mitenköhän PCOS ja kilpparin vajari vaikuttaa?Jos neuvolan läököri on todennut raskauden riskiraskaudeksi äidin aiempien terveystietojen perusteella. Traumaperäinen (jalka jäi kolarissa puristukseen) veritulppa riitti mulla tekemään asian hankalaksi. Olisi vaatinut paljon lisäselvityksiä ja tuoreita tutkimuksia yksityislääkörillä...
Sä voisit yrittää kysyä asiaa sinua hoitavalta lääkäriltä.Mitenköhän PCOS ja kilpparin vajari vaikuttaa?
Mä oon vasta katsonut OP:n vauvavakuutusta ja en tiedä onko edes muita vaihtoehtoja kun keskitämme sinne kaikki pankkipalvelut jne. Siellä saa vasta rakenneultran jälkeen vakuutuksenMinuakin kiinnostaisi vakuutukset, olen ajatellut sellaisen ottaa, mutta tuntuu, että on kauhea homma kahlata läpi eri yritysten vakuutuksia ja niiden ehtoja. Joistain yhtiöistä saa heti ekan ultran jälkeen, joistain vasta rakenneultran jälkeen, ja miten paljon sitten on eroja siinä, mitä korvaavat.