Me otettiin esikoisen kanssa vakuutus vasta syntymän jälkeen jolloin on paljon halvempi. Tehdään varmasti sama uudestaan vaikka esikoisen kohdalla kirosin sitä koska synnytyksessä tuli itselle liuta komplikaatioita kuten paha repeämä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voisin kertoa nyt miten meidän kävi. If ei myöntäny vakuutusta, mutta Pohjola myönsi. Me otettiin se ja ehkä kilpailutetaan sitten lapsen syntymän jälkeen jos kaikki menee hyvin.Vakuutukset alkaa olla kohta ajankohtaisia (tai siis kuukauden-parin päästä) ja oon kovasti miettiny tätä asiaa. Me yritetään hakea vakuutusta, mutta mua vähän jännittää saadaanko koska mun bmi on tällä hetkellä 34. Muita vakuutuksia meillä on Pohjolalla ja Ifillä, joten näistä varmaan ensin kysytään.
Meinaatteko ottaa vakuutuksen tai onko jostain yhtiöstä hyviä kokemuksia?
Meillä kävi ihan samoin, onneksi Pohjolasta saatiinVoisin kertoa nyt miten meidän kävi. If ei myöntäny vakuutusta, mutta Pohjola myönsi. Me otettiin se ja ehkä kilpailutetaan sitten lapsen syntymän jälkeen jos kaikki menee hyvin.