Vakuutukset

Marruliini

Satasella mukana keskusteluissa
Moi, oletteko miettineet jotain vakuutuksia? Oletko perheellistymisen jälkeen ottanut henkivakuutuksen? Onko sinulla raskaudenaikainen vakuutus?
Onko löytynyt hyvä vakuutusyhtiö?
 
Mulla on Ifissä ollu raskausajan vakuutus joka jatkuu lapsivakuutuksena ja itselläni on henkivakuutus,puolisolla ei :facepalm:
Aion ottaa myös tällä kertaa vakuutuksen jahka rakenneultra on ohi.
 
Meillä kanssa tarkoituksena ottaa vakuutus vauvalle ennen syntymää. Sen verran lueskelin, että ainakin Op Pohjolalla on siihen ehto, että on pitänyt käydä kaikissa tarjotuissa tutkimuksissa ja seulonnoissa. Epäilen, että saattaisi olla sama ehto muuallakin, niinpä kiltisti käyn kaikissa mahdollisissa tutkimuksissa, mitä määrätään. Pitäisi jossain vaiheessa perehtyä paremmin ja vertailla eri vakuutusyhtiöiden vakuutuksia, ei tosin kiinnostaisi sitten yhtään. Toi Pohjola ois siinä mielessä hyvä, kun mulla on op:lla bonuksia, joilla vois ilmeisesti maksaa vakuutusmaksujakin.
 
Meillä on miehen kaa molemmilla henkivakuutukset ollut jo useita vuosia. Lapsella on vakuutus op kautta, varmaan sitä kautta sitten tälle tulevallekin :)
 
Op Pohjolalta olen ottamassa, muutkin vakuutukset on siellä. Mutta kuten Susuka jo kirjoittikin tuossa ylempänä, pitää olla tutkimukset käytynä ensin. Eli rakenneultran jälkeen sitten :) Henkivakuutus on.
 
Mulla on tapaturma- ja henkivakuutus itselläni. Puolisoni vakuutuksista en nyt ole ihan varma, mutta muistaakseni hänelläkin tapaturma- ja henkivakuutus on. Oma henkivakuutukseni on tosin perustasoinen eli siinä ei se vakuutuksen summa ole kovin korkea. Vähän on käynyt mielessä sen korottaminen, mutta muistikuvani mukaan se nostaisi vuosittaisia maksuja aika paljon. Raskausajan vakuutusta ei vielä ole, mutta on ollut mietinnässä. Te joilla on lapselle vakuutus: oletteko ottaneet pelkän tapaturmavakuutuksen vai sairaus- ja tapaturmavakuutuksen? Mulla vakuutukset LähiTapiolalla ja varmaan sieltä katson lapsenkin vakuutusta. Kaikista vakuutusyhtiöistä en ilmeisesti vakuutusta edes saakaan ikäni vuoksi.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on lapselle sairaus- ja tapaturmavakuutus Op:sta. Ja on kyllä tullu tarpeeseen molemmat. Korvaukset on aina sujunu jouhevasti ja oon tykännyt, kun pääsee nopeesti lääkäriin. Ja ollaan siis käyty sekä yksityisellä että julkisessa terveydenhuollossa.
 
Useasta paikasta saa vakuutuksen jo nt ultran jälkeen. Eli pystyy jo nyt hakemaan...
 
Meillä molemmilla lapsilla OP-Pohjolasta vakuutukset. Ollaan karsittu niistä lisäturvista, niin hinta tuli vähän alemmas. Esikoisen (3v) kanssa kerran käytetty vakuutusta täytyy olla toki kiitollinen että niin terveinä ollaan oltu, että vasta 2,5 v iässä ekaa kertaa jouduttiin lääkärissä käymään (silmätulehdus).
 
Takaisin
Top