Vaippa ja tuote näyte paketit

käyttäjä13pi

Silmät suurina ihmettelijä
Elikkäs oletteko saaneet/ hommanneet milliasia näytepaketteja raskauden aikana, kuten vaippa näytteitä tai rasvanäytteitä?
Liberolta saa tietojeni mukaan synnytyksen jälkeen ainakin  meillä päin sairaalasta tuon näytelaukun.
Kiinnostaisi saada erilaisia näytteitä jo nyt odotus aikana.
 
Muistelisin, että silloin kun itse odotin esikoistani niin jotkut foorumilaiset laittoivat ihan sähköpostia tietyille tuotemerkeille (mm. ainakin Muumi-vaipat) ja pyysivät näytteitä ja saivat :) Vaatii tietenkin vähän viitseliäisyyttä.

Erilaiset messut on yksi hyvä paikka saada todella paljon näytteitä, mutta en tiedä onko lähiaikoina sellaisia messuja... Keväällä lapsimessuilta mukaan tarttui monta kassillista tuotenäytteitä.

Vauvan synnyttyä tuotenäytteitä alkaa tulla postilaatikosta. Meille on ainakin tullut Natusanilta ja Muksu-tuotteita pariin kertaan.
 
Mäkin oon miettiny samaa asiaa. Tarttee vissii alkaa googlettaan, et jos löytyis jotai paikkoi mist vois saada noit näyttei.
 
Meidän sairaalasta (TAYS) sai kans sen Liberon kassin. Oli ihan mieluinen pieni "lahja". Se mehiläinen, jonka voi ripustaa vaikka turvakaukaloon roikkuun, on meidän tytön ehdoton suosikkilelu :)

Pampersilta ollaan kans saatu joku näytepaketti... ja Natusanilta. Onhan noita vaikka mitä...
 
Me saatiin se Libero-laukku ja kun liittyi Libero-kerhoon, niin 6kk iässä sai hakea toisen paketin sitten, muistaakseni ne haettiin jostain syystä lindexistä?

Pampers-paketista oon myös kuullut, mutta henkilökohtaisesti en tunne ketään, joka sellaisen ois saanut! :D Eli ilmeisesti ne ei oo täällä pääkaupunkiseudulla ainaskaan jaossa....

Näytteitä saa myös vauvakinoista, ja messuilta tosiaan myös! Neuvoloissa usein on Vauva-lehden sellasia kuponkeja, millä saa tilata näytelehden.

Mitähän muuta... sitten tietysti monessa vaippapaketissa ja lastenruoissa jne jne jne. on kaikkia keräilykilpailuita.

Pyytämällä varmaankin sais myös, mutta ite en oo sitä tietä kokeillu :)
 
delipapista saa vähä väli vaippapaketteja jos ilmottautuu testiryhmää... eli iha perus muumivaippoja joista sit pitää vastata kyselyy tai oikeestaa laittaa rasti ruutuu ja lähettää vastaus delipapille...
 
Takaisin
Top