Vaikeus uskoa plussatestiä

Tammenterho91

Puuhakas puhuja
Viime perjantaista lähtien testit on alkaneet näyttää positiivista, ja päivittäin tehtynä samainen testi vaan tulee positiivisen vastauksen kanssa. :eek: Takana siis vuosien yrittäminen ja esikoinen 2/15 hormonihoidoilla, ja nyt en usko luomuraskauden plussaan :sour: Tai no, plussiahan nuo ovat mutta vaikea uskoa että voisin olla raskaana luomusti! :shy: Miten hiljentää tuo yltiöpessimistinen aivosolukko, joka kyseenalaistaa raskauden, vaikka joka aamu viiva vahvempi herkässä testissä.

Ja sekin lisää tätä epäuskoa, että Clearblue väittää toista. Eka positiivinen liuska testi dpo8-10, koska oviksen ajankohdasta ei täyttä varmuutta, oireita alkoi pukata, jonka vuoksi testasin. Mulla on niin se tunne, että CB on väärässä, ja mietin onko "liian aikaista" jostain syystä, että CB näyttäisi plussaa. Takokaa mulle päähän järkeä! :nailbiting:

Tässä siis tehdyt testit:
upload_2020-9-15_10-10-31.png
 
Olet raskaana ja testeissäkin noin hieno viiva. Ymmärrän että on vaikea uskoa, kun itsekkin epäilin esikoisesta ettei mahassa ollut mitään.

Voi hyvin olla, että on liian aikaista digiin.

Tsemppiä! :Heartred
 
Kiitos Pingviiniemo! :Heartpink Miten tää helpottaakin jotenkin et joku muukin sen ääneen toteaa :oops:

Nyt saa digit toistaiseksi jäädä, kyllä tää on vaan uskottava:oops:
 
Selkeä viivojen vahvistuminen näkyy, selkee plussa! Se onnistaa usein just silloin kun siihen vähiten uskoo, onnea!
 
Selkeä viivojen vahvistuminen näkyy, selkee plussa! Se onnistaa usein just silloin kun siihen vähiten uskoo, onnea!
Tämä on totta...yritettiin 5v lasta ja inssi hoidot ja ivf ja viimein 1v hoitojen aloituksesta saatiin kaksospojat 2017. N.2v oltiin sen jälk. Ilman ehkäisyä, kun olin varma ettei meille todellakaan ees vahingossa ja varsinkaan ilman yritystä ees tuu luomuplussaa ja kun ikääkin nyt 39v. Ja hupsis pian huomenna alkaa rv 15 :smiley-bounce012 Elämä yllättää :love7
 
Takaisin
Top