Vadelmanlehtitee

No nyt on testi aloitettu. Puolukka oli hyvä idea! Kiitos Nila! Tein smoothien maustamattomasta jogurtista, puolukasta, viidestä taatelista ja puristin yhden limen mehut joukkoon. Tuli ihan hyvä. Ja muuten varmasti terveellinenkin välipala mutta vähän tuo sokerin määrä myös mietityttää vaikka ei olekaan radia tms. Mutta siis onhan noissa ihan hurja määrä sokeria. Ja pitäiskö mun nyt jättää epäterveellisemmät sokeriherkkuni kuten jäätelö ja suklaa kokonaan pois jos näitä alkaa päivittäin syömään 😂
 
No nyt on testi aloitettu. Puolukka oli hyvä idea! Kiitos Nila! Tein smoothien maustamattomasta jogurtista, puolukasta, viidestä taatelista ja puristin yhden limen mehut joukkoon. Tuli ihan hyvä. Ja muuten varmasti terveellinenkin välipala mutta vähän tuo sokerin määrä myös mietityttää vaikka ei olekaan radia tms. Mutta siis onhan noissa ihan hurja määrä sokeria. Ja pitäiskö mun nyt jättää epäterveellisemmät sokeriherkkuni kuten jäätelö ja suklaa kokonaan pois jos näitä alkaa päivittäin syömään 😂

Muakin vähän hirvittää mutta ilmeisesti tuon kuidun takia taatelit on kuitenkin matalan glykeemisen indeksin ruoka vaikkei uskoisi!
 
Oon nyt muutamana iltana juonut vadelmanlehtiteetä, omasta pihasta lehtiä ja haudutan hetken. Eipä se erityisen hyvää ole muttei pahaakaan, eikä ainakaan haittaa ole 😄 Taateleita oon syönyt päivittäin jo pari viikkoa, eikä ne ainakaan pahasti verensokeria tunnu nostavan. Se on oikein aamupalan kohokohta kun ne napostelen, ne on vaan mulle niin suurta herkkua 🤩
 
Takaisin
Top