Vaasa/ Pohjanmaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eemi03
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aika olis paras olla siinä puolen päivän jälkeen. Paikalla ny ei ole niin väliä. Vai onko väliä mennäänkä kahvilaan vai mennäänkö johonkin oikein syömään? Me käytiin Haniböökin kans kerran Rossossa ja siellä tuntui olevan ihan kivasti tilaa ainakin silloin myös vaunuille. Ruokakin oli hyvää. Göranssissa oltii viimeksi eikä siinäkään ollu valittamista. Yks paikka tietty vois olla se kahvila mikä on anttilan vieressä siinä ylemmällä tasanteella torilleppäin.

Ääni syömiselle!! [:)] Rosso on jees ja muutkin käy: mitä Vaasassa on kivoja paikkoja? Vai otetaanko suosista Rosso? Ja onko puol yks vai yks parempi?

Vaasas on aika huonoja ruokapaikkoja. Ja nyt on todettu et se yks kastike rossossa on ihan sika hyvä[:D]. Joten otetaan rosso. Ei tuolla puolella tunnilla ole mulle ainakaan mitään väliä. Kumpi teille sopii paremmin?

Pitäs vissii käydä kattomas ja kertomas tuolla yleiselläki puolella. Mä voin käydä. Siis jos joku ei ole jo käyny. Laitetaan nyt sit vaikka klo 12.30 ja siellä rossossa. Siellä on muuten hyvin mielenkiintoinen hissi[;)]. Kokemus sekin[:D]. Ja rosso on nykyisin siinä kauppahallin yläpuolella. Siis sama talo kuin ennen mut on siirtyny sinne maasillalleppäin. Entisen mikälie rafla ny olikaan niin tiloissa. (Gigling?)

Nähdäänkö me siellä Rossossa vai jossain muualla ensin? Mä tiedän mihin suunnata.. [:D]

EEmi joo siinä oli Giglin yökerho aijemmin[:D]

Tavataan siinä Rosson edessä vaikka. Siellä sisäpuolella hissin edustalla vaikka[:)]

Juu sisäpuolella et ei tartte tuolla kylmässä kärvistellä. Mä taidan syödä sitä samaa ruokaa ku viimeks. Oli niin hyvää :P  [:D]. Jos sais taas puoltoista annosta [;)].

Takaisin