Vaaleanpunaista vai vaaleansinistä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sista
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua kyllä vähän alkanut pelottaa kun näin kaverini rakenneultra kuvia ja voi kauhia.. niistä näki aivan selkeästi kivespussit [:D]Aivan selkeästi niin että ei todellakaan voi olla muuta !!
Joten kauhea jos meillekin käy niin vaikka ei olla halukkaita tietää sukupuolta...

Jos ilmaisee ultrassa ettei halua tietää sukupuolta, niin kyllä kätilö / lääkäri sieltä sellaisen kuvan nappaa mistä ei pitäisi näkyä pienintäkää vihjettä. [:)]

(Tai ainakin meillä on näin toimittu.)

Mulla on kahden viikon päästä rakenne ultra. Mä olen ymmärtänyt, että se on osittain kätilöstä kiinni kertooko se sukupuolta vai ei. Mä olen ajatellut, että jos kysyvät haluammeko tietää sukupuolen niin senkun kertovat. Eihän se ihan 100% varmaa ole, nimittäin poika saattaa olla helposti myös tyttökin, mutta toisin päin ei yleensä. Tytöllä saattaa olla nimittäin nivustyrä ja sitä saatetaan virheellisesti luulla pippeliksi. Mä itse toivon vaan, että pikkuinen olisi terve.

Meillä on hassu tilanne. Mies, paras ystävämme ja mun veli ovat koko ajan puhuneet pojasta ja tuntuvat odottavan poikaa. Olen vähän kuin tasapuolisuudesta sitten itse odottanut tyttöä [:D] Tosiasia on, ettei mulla ole mitään väliä kumpi sieltä tulee kunhan olis terve!! Ostettiin turvakaukalo käytettynä ja siinä on ruskeaa ja punaista. Sen jälkeen aloin itsekin miettiä, että varmaan tulee poika jo ihan vaan sen vuoksi, että istuimessa on punaista  [:D] Kyllä sitä niin huvittavia ajatuksia on tässä tilassa, että välillä niin naurattais...
Minä haluaisin tosi kovasti tietää, kumpi sieltä on tulossa. Mies ei halua tietää. Välillä olin myös sitä mieltä, että odotetaan synnärille, mutta nyt on oma mieli muuttunut. Me varmaan yritetään pitää tilanne loppuun asti sitten niin, että minä tiedän ja mies ei. Ihan naurettavaa sekin, mutta ainakin molemmat on tyytyväisiä [:D] Mun pitää varmaan piilottaa sitten kaikki, mitä vauvikselle ostelen..

Olin vähän aikaa sitten yksityisellä lääkärillä ja kysyin sukupuolta....melkeen suuttu mulle tästä kysymyksestä!!! Eikä kertonut,kun muka ei nähnyt. Ihan hassua suuttua tollasesta. En sanonut omista toiveistani mitään,kun ajattelin että jos se vaikuttais siihen kertooko se sukupuolen vai ei..itselle ei tosiaan ole niin väliä kumpi tulee kunhan nyt vaan syntyis elävänä.

Mulla oli tänä aamuna rakenneultra ja meille tulee tytön tyllerö!!!! [:)][:)]

Kauniisti oli kuulemma kasvanut ja sydän löi siellä ihan niinku pitikin ja kaikki oli hyvin! IHANAA!!!! Mulle ei ollu niin väliä, että kumpi tulee, mutta mun sisko oli päättäny, et tyttö tulee, on siis innoissaan. Tytön isä oli päättänyt että poika tulee, mutta ei ollut suuremmasti moksiskaan vaikka nyt sitten tytöksi paljastuikin. [:D]

Kätilö kysyi multa, että haluanko tietää, jos sattuu näkemään, johon mä tietysti että: ehdottomasti haluan tietää! (Kävin yksin ultrassa kun bf oli yön töissä eikä kyenny nousemaan aamulla ylös niin aikaisin. Ei haitannu menoa ollenkaan [:)]). Kätilö sano myöskin, että eihän se koskaan ihan sataprosenttisen varmaa oo, mutta että tässä kyllä nyt nähtiin tosi selvästi, kun tytteli siellä näytti meille peppuaan. [;)]

Takaisin